Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bloei herkennen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    bloei herkennen

    Korting op 420shop
    hoe herken je de bloei? heeft iemand misschien een foto van de eerste week?
    want ik heb een paar plante van zon 2,5 meter hoog en heb niet zon verstand van hoe je nou ziet dat ze gaan bloeien. Waar ontstaat deze bloei? in de top? bij de vertakkingen of gewoon bij de bladeren?


    mvg

    #2
    Re: bloei herkennen

    eerst tussen de oksels checken voor witte haartjes en calixen zie rechtse foto (linkse is een man)

    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

    A. The cop!

    Comment


      #3
      Re: bloei herkennen

      Deze heb ik net geschoten, wou ze nog in m'n topic zetten maar dat komt zo spammerig over.
      Attached Files

      Comment


        #4
        Re: bloei herkennen

        verplaats naar buitenkweekinfo...

        grtzzz

        Comment


          #5
          Re: bloei herkennen

          Als je plant in de bloei is zie je deze dingen onstaan.

          Comment


            #6
            Re: bloei herkennen

            hallo

            mijn buiten plant staat nu in al een tijdje in bloei maar hij gaat veelste langzaam naarmaten mijn idee, ik verduister hem ook al een week of 2 maar vind het gewoon niet opschieten.

            iemand tipss???

            Comment


              #7
              Re: bloei herkennen

              Ja dat gaat heel langzaam zo is de natuur
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Re: bloei herkennen

                Volgens mij heb ik ook een mannetje. Had nog nooit een mannetje in het echt gezien, alleen via internet. Heb beetje verstand van kweken, en heb hem gelijk weg gehaald.
                De andere ruikt aanzienlijk meer en begint topjes te krijgen en je ziet de bruine haartjes al komen. Kan je echt niks met mannetjes planten?
                Heb namelijk gelezen dat als je Norderlight heb en WW dat je dat kan kruizen ofzo iets.
                Wie weet hier meer van?

                Comment


                  #9
                  Re: bloei herkennen

                  hallo mijn plant is al begonnen met bloeien .

                  er zit thc op de buddz enzo maar de toppen blijven klein?
                  ik verduister de plant niet zit hem alleen savonds binnen.

                  kan ik hem ook gewoon heel de dagen binnen laten staan dat die dan echt goed gaat bloeien want hij is zeker al uit zijn groeitijd.

                  helpt iemand mij alsjeblieft.(Y)

                  Comment


                    #10
                    Re: bloei herkennen

                    'ik verduister de plant niet zit hem alleen savonds binnen. '

                    Dit klinkt een beetje tegenstrijdig, waarom zet je hem binnen?
                    Als je je plant buiten laat staan, zal zij haar buds gaan vergroten. (Binnen kan dit ook gebeuren, maar dan moet je er wel voor zorgen dat ze geen licht binnen krijgt).

                    Je kan hem binnen laten staan, voor een raam bv. Maar weer geldt; 'Geef haar geen extra licht' dan zal ze namelijk niet verder bloeien.

                    Mijn advies; gewoon buiten laten staan en haar buds zullen groeien.
                    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                    Comment


                      #11
                      Re: bloei herkennen

                      Ik heb er totaal geen verstand van, dus probeer ik het een beetje op gevoel. Ik heb plant sinds een week binnen onder de lamp staan, en volgens mij gaat dat best prima.
                      Waneer iemand denk dat ik het niet goed doe of tips heeft, dan hoor ik het graag.
                      gr mino
                      Attached Files
                      Last edited by minopino; 8 September 2009, 10:10.

                      Comment


                        #12
                        Re: bloei herkennen

                        mijn plantje bloei ng altijd niet .
                        iemand een ideetje hoe dat komt ???
                        plantje staat altijd buiten . ziet er goed uit maar er komen geen buds aan

                        Comment


                          #13
                          Re: bloei herkennen

                          laat het nog ff wachten zou ik zeggen totdat je zeker weet

                          Comment


                            #14
                            bloei

                            hoi hoi ik ben nieuw hier dus ff mijn eigen voor stellen ik ben darkblower en ja ik ben ouder dan 18 lol

                            zelf sta ik met een plant van 2m het is superskunk x en waarom heb ik gekozen voor deze plant wel omdat ze snel en gemaklijk groeit maar nu zit ik met het volgende ik twijfel of ik met een vrouwtje sta of een hermafrodiet sta want ik heb witte oksle haartjes die in groep vrij goed toemenen maar als ik dan wat verder kijk in de plant zie ik ook net alsof er mannelijke balltetjes tussen staan wie kan me helpen


                            grtz darkblower

                            Comment


                              #15
                              Re: bloei herkennen

                              [INFO]Verhuist naar vragen buitenwiet kweken! Grtz[/INFO]
                              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                              Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                              Comment

                              Bezig...
                              X