Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Serrekweek?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Serrekweek?

    Korting op 420shop
    Is er iemand die in een serre kweekt?
    Ik ga plantjes voorgroeien in een serre en wanneer ze ongeveer 50cm zijn en er sterk genoeg uitzien zet ik ze buiten in de volle grond.

    Ik heb hierjuist op een buitenlansdforum rond zitten neuzen en kwam echt gestoorde dingen tegen.
    Serres van 10 meter op 5 meter en 3 meter hoog, kweekt daar maar is in.

    Greetz,
    zion

    #2
    Re: Serrekweek?

    Ik heb geen serre, maar als ik er een had zou ik toch in m'n serre kweken in plaats van buiten in volle grond. In de serre heb je geen last van regen en heb je bijgevolg minder kans op toprot in de laatste fase van de bloei.

    Wat zijn de afmetingen van jouw serre?

    Greetz

    Comment


      #3
      Re: Serrekweek?

      Jah problleem is juist dat de serre niet zo groot is. De juiste afmetingen ken ik niet.
      Die serre staat niet hier bij mij, maar bij een vriend en die zen moeder wil ook nog wat plantjes in die serre kunnen zette.
      Wel geen cannabisplantjes, spijtig...

      Op hoop van zegen dat het niet teveel zal regenen.
      Ik heb ook een supereffectieve ondersteuning. Het is net een veer dan uitgerokken is. Dus die plant die mag zoveel heen en weer zwieren, knakken zal ze niet. En als het regent, jah dan effe de plant zachtjes schudden na de regenbui zodat er geet vocht in de buds zit.
      En ik heb speciaal een soortje gekozen dat je redelijk vroeg kan oogsten, namelijk ten laatste eind oktober.
      Earlu Durban is de soort.
      Mag je eigenlijk een tent van doorzichtig plastic rond de planten zetten? Of gaan die planten dan verbranden?

      Greetz,
      zion

      Comment

      Bezig...
      X