Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guerilla farming in de winter...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Guerilla farming in de winter...

    Korting op 420shop
    Beste lezer,

    Ik heb zo veel mogelijk informatie gezocht maar er is niet veel over te vinden (heeft missch wel een reden)..

    Is het mogelijk om een kweek schuurtje, tentje, kastje, of iets in die richting zodanig te isoleren en eventueel te voorzien van een draagbare verwarming oid, om zo lowryder planten te laten overwinteren (ergens in de bossen)?

    Is dit uberhaupt rendabel of kan ik beter gewoon tot de lente wachten en op de "normale" manier te werk gaan.

    Stort je hart uit en vertel hoe je erover denkt.

    Alvast bedankt.
    Last edited by Greenfinger; 1 September 2009, 18:36.
    The grow must go on!

    #2
    Re: Guerilla farming in de winter...

    Uiteraard is het mogelijk, als je zorgt dat de temperatuur en luchtvochtigheid goed is dan doe je eigenlijk hetzelfde als een gewone binnenkweek.

    Of bedoelde je om de plantjes te bewaren dat je ermee verder kan in het voorjaar? Dat gaat dan niet lukken, ze moeten natuurlijk wel hun natuurlijk proces kunnen volgen.

    Grtz.

    Comment


      #3
      Re: Guerilla farming in de winter...

      binnenkweek noemen ze dat overwinteren van een lowryder in een geisoleerde kast . Natuurlijk is dit rendabel .

      Ikzelf kweek buiten maar ga wss overstappen op binnen in de winter .

      Comment


        #4
        Re: Guerilla farming in de winter...

        Bedankt voor de reacties mensen. Het is de bedoeling dat die kast (of wat t ook wordt) dan ergens in de bossen zou kunnen staan, zonder dat de plantjes doodvriezen. Misschien heb ik dat niet echt duidelijk gepost.
        The grow must go on!

        Comment


          #5
          Re: Guerilla farming in de winter...

          Ik wil niet lullig doen, maar als je nu lowryders hebt zijn die allang klaar voordat het winter is hoor.. Na 10-11 weken kunnen die om

          Normaal gesproken hoef je geen enkele wietplant te laten overwinteren; ze zijn allang uitgebloeid naar mate de winter nadert.

          De enige plant die je kan/moet laten overwinteren is een moederplant.. (een plant waarvan je steeds stekjes neemt).
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment


            #6
            Re: Guerilla farming in de winter...

            Oorspronkelijk geplaatst door Greenfinger View Post
            Bedankt voor de reacties mensen. Het is de bedoeling dat die kast (of wat t ook wordt) dan ergens in de bossen zou kunnen staan, zonder dat de plantjes doodvriezen. Misschien heb ik dat niet echt duidelijk gepost.
            Ga je er dan ook lampen in hangen? Anders is een kast useless natuurlijk.

            Comment


              #7
              Re: Guerilla farming in de winter...

              de vraag is, hoe ga je daar elektriciteit heen krijgen ?
              en zo een kastje in het midden van een bos valt wel op denkt ik :d

              Comment


                #8
                Re: Guerilla farming in de winter...

                Lowryders kunnen toch wel met wat minder licht of werkt dat tog niet helemaal zo in de winter? Als dat niet zo is dan zijn lampen handig idd. En daarbij komt electriciteit kijken ja.. Zou dit mogelijk zijn op een accu, of generator oid? Ik noem maar wat hoor
                The grow must go on!

                Comment


                  #9
                  Re: Guerilla farming in de winter...

                  en warmte ? minstens 20 graden, een tentje gaat geen -10 kunnen afweren hoor

                  Comment


                    #10
                    Re: Guerilla farming in de winter...

                    Ok, bedankt voor de reacties. Kan dit dicht gegooid worden of kan ik dit zelf dicht gooien?
                    The grow must go on!

                    Comment

                    Bezig...
                    X