man/vrouw?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • kamakamafruite
    Advanced Stoner
    • Jul 2009
    • 66

    #1

    man/vrouw?

    Korting op 420shop
    hallo,
    Weet ondertussen ongeveer al het verschil maar bij deze is het nogal raar vind ik.

    en dan hier de fotos
    Attached Files
    Last edited by Jointjedraaien; 24 September 2009, 13:17.
  • snaaps
    Retired
    • Jun 2009
    • 181

    #2
    Re: man/vrouw?

    Gecondoleerd met je mannetje.

    (of is het mischien toch heel stiekem een herma, kan ik aan de foto,s niet echt zien)
    Heb ergens anders een stekje staan, die toont exact het zelde, geen echte balletjes aan draadjes/takje, maar geen stampertje te zien dus 99% kan op een mannetje.
    Last edited by snaaps; 3 September 2009, 15:39.

    Comment

    • wigyour
      Retired
      • Jun 2009
      • 265

      #3
      Re: man/vrouw?

      Lijkt op een vent, jammer man.

      Comment

      • misty
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2009
        • 1462

        #4
        Re: man/vrouw?

        Geen draadjes/haartjes?trosjes balletjes?=man...

        Grts
        Daniella
        Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

        Misty's ABC

        Comment

        • wigyour
          Retired
          • Jun 2009
          • 265

          #5
          Re: man/vrouw?

          Jep, zie je een paar dikke balle dan heb je een vent.

          Comment

          • kamakamafruite
            Advanced Stoner
            • Jul 2009
            • 66

            #6
            Re: man/vrouw?

            ja heb em net weg gedaan.
            was jusit men beste plant

            Comment

            • wigyour
              Retired
              • Jun 2009
              • 265

              #7
              Re: man/vrouw?

              Hoop voor je dat ie de dames niet bevrucht heb.

              Comment

              • kamakamafruite
                Advanced Stoner
                • Jul 2009
                • 66

                #8
                Re: man/vrouw?

                en dan hier men vrouwtje die er naast staat...
                Attached Files

                Comment

                • Smoking Fifi
                  Expert Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jan 2009
                  • 1362

                  #9
                  Re: man/vrouw?

                  die ziet er wellekker uit jammer van die man maja
                  Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                  A. The cop!

                  Comment

                  • kamakamafruite
                    Advanced Stoner
                    • Jul 2009
                    • 66

                    #10
                    Re: man/vrouw?

                    ja, maar heb hier nu iets uit geleerd voor volgend jaar.
                    always look at the bright side of life. :p

                    Comment

                    • kamakamafruite
                      Advanced Stoner
                      • Jul 2009
                      • 66

                      #11
                      Re: man/vrouw?

                      iemand een idee, hoeveel weken nog ongeveer voor de oogst:p?
                      (groffe schatting.)

                      Comment

                      • snaaps
                        Retired
                        • Jun 2009
                        • 181

                        #12
                        Re: man/vrouw?

                        5 tot 8 weken
                        Zo te zien staan ze net 1 tot 2 weken in bloei

                        Comment

                        • wigyour
                          Retired
                          • Jun 2009
                          • 265

                          #13
                          Re: man/vrouw?

                          Comment

                          Bezig...