Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bloei

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    bloei

    Korting op 420shop
    hee,

    ik heb early bud 2stuks maar zo early zijn ze niet want er zitten nog helemaal geen toppen, k weet er best veel vanaf maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. het is wel een raar seizoen miss komt het daardoor maar at zou het kunnen zijn stress, uren?


    bvd mathieu
    SPaCeCaKe

    #2
    Re: bloei

    Hoe heb je de planten staan? Krijgen ze toevallig niet extra licht van een lamp die ergens in de buurt staat?
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: bloei

      Ja man hier net hetzelfde met enkele planten, denk dat het een algemeen probleem is.
      De bloei start gewoon extreem laat vande jaar.
      Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

      A. The cop!

      Comment


        #4
        Re: bloei

        Ik heb ook nog geen bloei in mijn plant
        God was never on your side..

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: bloei

            @DORDT:
            Early-soortjes zijn niet hetzelfde als automatic/autoflowering soortjes, de Early-soorten gaan niet in bloei ongeacht het aantal lichturen, deze bloeien gewoon veel sneller af dan de gemiddelde soort, laat zich daardoor vroeger oogsten, vandaar de naam "Early".

            Ik kan ook onderschrijven dat de bloei dit jaar bij vele mensen een tijd langer op zich laat wachten dan gemiddeld, ook hier is dat het geval met de buitenteelt.
            Hopelijk gaat ie snel bloeien!!

            Comment


              #7
              Re: bloei

              Het gaat kut worden alles wat nu nog niet bloeit, bloeit maar ten vroegste november af.. Hopen op een zachte, droge herfst/winter
              Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

              A. The cop!

              Comment


                #8
                Re: bloei

                Fifi heeft idd groot gelijk dat het problematisch gaat worden. Vocht is hier een factor en ook de lagere temperaturen gaan meespelen. Toprot (budmold) is een van de grootste vijanden in die latere periodes. Idd dus hopen op een zachte en droge herfst en winter. Maar al te veel zou ik alvast niet gaan verwachten toch, helaas!

                Comment


                  #9
                  Re: bloei

                  Mijn planten begonnen ook niet met bloeien maar ik zet ze gewoon elke avond om 8 uur in een donkere schuur en haal ze er de volgende ochtend om 8 uur uit. Na een paar dagen begonnen ze al.

                  Comment


                    #10
                    Re: bloei

                    hier hetzelfde verhaal , nog helemaal geen tekenen van bloei.
                    bij een maat van me begint er nu eindelijk 1 te komen , maar snel is anders

                    wachten,wachten,wachten..........
                    I like ladies with big buds !!

                    Comment


                      #11
                      Re: bloei

                      uhm......aan de foto's te zien zijn het allemaal mannetjes

                      Comment


                        #12
                        Re: bloei

                        hier is er 1 die sinds vorige week was beginnen bloeien, maar echt nog niet enorm..
                        2anders staan nog in voorbloei waaronder 1 licht begint te bloeien, er blijven 2 nog onherkenbaar ...

                        sinds 3 weken heb ik een doek dat ik snachts er telkens over plaats... dit voorkomt dat fel licht van een straatlamp er niet meer op schijnt, dit zal er ook voor zorge dat ze droog blijven als het regent

                        4 staan jammer genoeg in volle grond waardoor ik ze niet binnen kan zetten als het weer echt verslecht...
                        hopelijk gaat alles toch nog goed komen dit jaar...

                        Comment


                          #13
                          Re: bloei

                          Gewoon verduisteren dan beginnen ze vanzelf

                          Comment


                            #14
                            Re: bloei

                            Geef ze tijd er hebben wel meer mensen last van hoor
                            God was never on your side..

                            Comment


                              #15
                              Re: bloei

                              Post anders allemaal je foto's hoe je toppen er nu uit zien

                              Comment

                              Bezig...
                              X