bloei

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #16
    Re: bloei


    Das mijn topke

    God was never on your side..

    Comment

    • Tosti
      Retired
      • Jun 2009
      • 306

      #17
      Re: bloei

      mooi hoor bella!

      Echt niets te zien bij jou. Ik zit nu halverwege m'n tweede week bloei.

      Comment

      • evel_smoker
        Bong Master
        • May 2009
        • 328

        #18
        Re: bloei

        1 van men 2 planten die nog niets van bloei kenmerken had was een man, vandaag balletjes ontdekt dus ook maar snel vernietigt...

        Nu heb ik gelukkig weer plaats om iets anders in men moestuintje te zetten
        ik denk dat ik een beetje ijsbergsla ga zetten

        Comment

        • mathieu
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Mar 2009
          • 244

          #19
          Re: bloei

          meine plantjes staan nu goed in de bloei hebben nog wel een mandje nodig maat er komen al mooie toppen aan
          SPaCeCaKe

          Comment

          • bearprolec
            Junior Grower
            MemberLucky Member
            • Aug 2008
            • 559

            #20
            Re: bloei

            bloei zit er toch al effe in bij de misty



            de gp is idd wat trager ook

            Comment

            • CannaVis
              Banned
              • Jul 2009
              • 845

              #21
              Re: bloei

              ok bij deze dan een foto van mijn planten.denk nog een week of 3 a 4.



              Comment

              • wieri
                Senior Stoner
                Member
                • Sep 2009
                • 34

                #22
                Re: bloei

                als ze nu nog niet bijna klaar zijn heb je gewoon KUTgenetica voor buiten
                bestel als je echt vroeg wilt oogste bij een deense zadenbank

                dat die zaadbanken er nog early bij durven te zetten..... erg triest.
                ben zelf ook meerdere jaren in verkooppraatjes getrapt dat het vroege buitensoorten zouden zijn,meestal was de teleurstelling groot
                sinds 06 heb ik van een inmiddels overleden grower erg goede buitenzaden gekregen namelijk ndb, 20 sep klaar,erg wit en een goede opbrenger
                ze is/was nog een soort in ontwikkeling
                Attached Files
                Last edited by wieri; 20 September 2009, 08:20.

                Comment

                Bezig...