Is dit een mannetje of vrouwtje?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Stevenn
    Retired
    • Sep 2009
    • 9

    #1

    Is dit een mannetje of vrouwtje?

    Korting op 420shop
    Beste forumleden,

    ik heb wat rond gezocht maar kom er echt niet uit. Een hele tijd geleden hebben enkele slimmeriken op het land van een vriend van mij een 5 tal wietplanten geplant. Omdat deze akker bewerkt moest worden had hij besloten ze eruit te halen en ze thuis te planten. Al met al, weten we dus niet wat het is maar ben wel benieuwd. En ik hoop dus dat een van jullie mij hierbij kan helpen.

    Groetjes.
    Attached Files
  • devils haze
    Banned
    • Aug 2009
    • 965

    #2
    Re: Is dit een mannetje of vrouwtje?

    gefeliciflapstaard zijn vrouwtjes dus over een aantal weken heb je rookwaar

    Comment

    • Stevenn
      Retired
      • Sep 2009
      • 9

      #3
      Re: Is dit een mannetje of vrouwtje?

      Oorspronkelijk geplaatst door devils haze
      gefeliciflapstaard zijn vrouwtjes dus over een aantal weken heb je rookwaar

      yes

      ik ben zo blij, haha. Maar deze gevallen reiken bijna de twee meter en normaal zie je toch op de stam zeg maar dikke topvorming, is dit gewoon een andere (rare) soort ofzo.

      Maar ik dacht zelf wel dat het vrouwtjes waren omdat ik van die witte krulletjes onder de okseltjes zag zeg maar en het leek me ook onlogisch als iemand mannetjes ging zaaien op iemands anders land. Maar het duurde wel lang want meestal zie je het toch meteen?

      Groetjes

      edit:
      Weet je het zeker en hoe kun je dat bij deze zien dan? Vond het namelijk wel lang duren
      Last edited by Stevenn; 17 September 2009, 15:48.

      Comment

      • Tosti
        Retired
        • Jun 2009
        • 306

        #4
        Re: Is dit een mannetje of vrouwtje?

        Ghehe

        Risico van guerilla hè helemaal mooi geweest als die kerel op dit forum zat..

        Comment

        • Smoking Fifi
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2009
          • 1362

          #5
          Re: Is dit een mannetje of vrouwtje?

          Om te zeggen welk soortje het is is echt een onbegonnen werkje, der zijn zoveel soorten+ er komen dagelijks nieuwe soortjes bij
          Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

          A. The cop!

          Comment

          • Stevenn
            Retired
            • Sep 2009
            • 9

            #6
            Re: Is dit een mannetje of vrouwtje?

            Oorspronkelijk geplaatst door Tosti
            Ghehe

            Risico van guerilla hè helemaal mooi geweest als die kerel op dit forum zat..
            haha was het maar zo, dan had-ie mij even kunnen vertellen welke soort het was

            Comment

            • Tosti
              Retired
              • Jun 2009
              • 306

              #7
              Re: Is dit een mannetje of vrouwtje?

              hehehe

              Comment

              Bezig...