Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 dezelfde planten, zoveel verschil?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

4 dezelfde planten, zoveel verschil?

Korting op 420shop
    Beste Forumleden,

-Beginnende hobby-buitenteler-

Ik heb 4 planten buitenstaan. Gewoon in maart ontkiemd, en vervolgens in april buitengezet. Wel op 2 verschillende plaatsen in mijn achtertuin.
    Het betreft hier alle 4 feminized early skunk (Sensi).
    De planten 1, en 4 staan bij elkaar, en 2 en 3 staan bij elkaar. De twee sets staan niet bij elkaar in de buurt (ong 10 meter verderop).
    De planten zijn niet getopt, of andersinds 'behandeld' Ik heb gewoon de natuur zijn gang laten gaan

Nu vind ik nogal wat verschillen. vooral plant 1 lijkt heel wat anders eruit te zien. Ik heb de foto's vonachtend genomen (24-09-09)

Kan iemand mij vertellen waar we nu eigenlijk naar kijken?
    Attached Files

Re: 4 dezelfde planten, zoveel verschil?

foto 1 is een mannetje die heeft dus waarschijnlijk al je vrouwtjes bevrucht(foto 2 tm4)
    dus jij zal dit jaar een lading zaadjes hebben.grtz

Comment

Met dank! (Ook aan sensi, voor de 'feminized' seeds.....)

Dan kom ik op 2 vragen:

Kan ik wat met de zaadjes? (oogsten om uit te planten?)
      Kan ik nog wat met de vrouwtjes? (Oogsten om te roken?)

GRtZ!

Ries.

Comment

jekunt de zaadjes gewoon gebruiken,alles wat je van de toppen overhebt ,kun je gewoon op roken .al zal dit niet de kwaliteit hebben van een sinsemillia(zaadloze wiet)
        grtz

Comment

Kan je es een verpakking tonen van je zaden of hoeveel je betaald hebt?

Lijkt me sterk een pure man tussen fem zaad en dan nog bij sensi, indien het zo is mail je hen deze foto`s + vertel je hen dat het feminised zaad was en dan zullen ze u al zeker een nieuw pakje zaden opsturen.
          Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

heey maar markster zal het ook niet met watercuring beter smaken op het
            eind ondanks de zaadjes of bedoel je dat je dan toch minder thc, thrichomes
            hebt waardoor de kwalitiet afneemt???

Comment

watercuring is n oplossing als je bv spint of meeldauw hebt gehad,als je nu zaadjes tussen je wiet hebt,zal n watercure hier niets meer uithalen!word naar mijn idee alleen gebruikt om schimmels ,beestjes en spuitmiddelen te verwijderen.grtz
              edit n watercure verzacht wel de smaak ,heb ik begrepen.maar dan zou je evt ook kunnen fermenteren.
              Last edited by markster; 24 September 2009, 09:25.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door markster View Post
                watercuring is n oplossing als je bv spint of meeldauw hebt gehad,als je nu zaadjes tussen je wiet hebt,zal n watercure hier niets meer uithalen!word naar mijn idee alleen gebruikt om schimmels ,beestjes en spuitmiddelen te verwijderen.grtz
                edit n watercure verzacht wel de smaak ,heb ik begrepen.maar dan zou je evt ook kunnen fermenteren.

thnx markt voor de toelichting maar wat is fementeren

Comment

fermenteren is n rottings proces in gang zetten!bv na de oogst de nog natte wiet in vuilnis zakken gooien,dit n tijdje laten liggen dat t goed warm is.dan de wiet verder drogen .en dit een aantal keer herhalen.krijg je ook n hele zachte smaak van aanje wiet.
                  (dit is n verkorte uitleg)ff searchen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door markster View Post
                    jekunt de zaadjes gewoon gebruiken,alles wat je van de toppen overhebt ,kun je gewoon op roken .al zal dit niet de kwaliteit hebben van een sinsemillia(zaadloze wiet)
                    grtz
                    Bedoel je dat ik de mannelijke plant kan roken, nadat ik de zaadjes heb geoogst?
                    Wanneer, en hoe oogst ik de zaadjes?
                    De vrouwelijk planten zijn kennelijk bevrucht, kan ik deze nog roken? Is het zchtbaar dat ze bevrucht zijn....

Sorry voor de beginnersvragen........

Oorspronkelijk geplaatst door Smoking Fifi View Post

Lijkt me sterk een pure man tussen fem zaad en dan nog bij sensi, indien het zo is mail je hen deze foto`s + vertel je hen dat het feminised zaad was en dan zullen ze u al zeker een nieuw pakje zaden opsturen.
                    60 Euro voor 10 stuks. Overigens prima verzorgd.
                    Hier is de foto van de 4 overgebleven zaden (ik had er 6 geplant, 2 zijn er doodgegaan, geknakt)

Cheers,

Ries.
                    Attached Files
                    Last edited by misty; 24 September 2009, 10:34.

Comment

Nee die man kun je niet oogsten,die mag nu gewoon de kliko in.
                      De vrouwen zullen zaadjes en wiet produceren.
                      Als ze klaar is kun je beide oogsten.

Grts
                      Daniella.
                      Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

Misty's ABC

Comment

Wel vet om te zien Heb nog nooit een mannetje in zo'n verre bloeistadium gezien..

Je hebt wel een mooie lading zaadjes zometeen ghehe lekker ruilen..

Comment

hoi richardrsb

wij hadden dit jaar ook early skunk zaden van sensi seeds.
                          wij hebben er drie geplant 1 kwam niet uit 1 was een hele mooie dame en 1 was een man.
                          de man was geen herma maar een echte vent.

bij mij is het een lekkere zoete skunk geworden.
                          kijk maar in mijn topic

grzzz tiezzz.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Smoking Fifi View Post

Sensi heeft gereageerd, en lost het op:

Hoi Ries,

Dat is erg vervelen

We gaan kijken wat waar de fout ligt en zullen er voor zorgen het in de toekomst niet meer voorkomt.

Graag sturen we je vervangende zaden toe, kunnen we deze naar het adres versturen zoals het bij ons bekend is?

<Censuur>
                            Met vriendelijke groet,

Sensi Sales

Sensi,

Jazeker, het adres is correct, dank voor de correcte afhandeling, ik
                            stel dit zeer op prijs.

met vriendelijke groet,
                            Ries.

Comment

*geeft stiekem DuHu!'s adres door*

haha, jammer van je kweek maar wel gratis zaden!

succses man!
                              en respect voor sensai voor de nette afhandeling
                              (zou wat zijn als je 50 plantjes heb "gefemenist" en 1 man er tusse..)
                              hmm

pz!
                              sigpic

Comment

Bezig...
                              X