Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat vragen over mn plant...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat vragen over mn plant...

    Korting op 420shop
    UPDATE, nieuwe fotos onderaan
    Hey
    jaa ik had even wat vraagjes over mijn plant..
    Ten eerste, hoelang zou het nog duren voordat ik moet oogsten? want de topjes blijven ongeveer even groot.. zouden deze nog groter worde?
    Nog een vraag over het drogen.. Ik heb een paar plaatsen waar ik het kan laten drogen , ten eerste op zolder, lijkt me wel geod, alleen geen ventilatie.. anders in een schuur.. maar daar zit je met lichtinval en ik weet niet wat de temp daar is, en de luchtvochtigheid weet ik ook niet..
    Veder heb ik mijn garage, het enigste hier is dat de poort soms open gaat en er dus wat licht invalt..

    Hier een paar fotos van mn plant..
    Hij ziet er wel raar uit.. maar dat komt omdat hij gwn veeel te groot was.. en ik heb gaten in mn kas gemaakt em hem eruit geleid.. ik heb hem zelfs getopt, maar hierna groeide hij alleen maar harder..
    Eum je kan niet egt zo goed zien hoe groot hij is.. maar de top zit toch al zeker op 2.80m - 3.00m..
    En mss een paar gokjes kwa opbrengst? zou leuk zijn^^









    Attached Files
    Last edited by Nairez; 15 October 2009, 14:36.

    #2

    Comment


      #3
      Re: Wat vragen over mn plant...

      hmm oke thx vr de reply^^
      ja dan nu ng maar even wachten he zal ng wel wat fotos poste over een week fzo.. maar het is ngal moelijk om ze te maken wnt dan moet ik eerst op mn dak klimmen..^^

      Comment


        #4
        Re: Wat vragen over mn plant...

        Hehe, dat probleem heb ik ook..

        Maar dat is omdat mijn planten op mn dak staan

        Comment


          #5
          Re: Wat vragen over mn plant...

          haha, jaa nee ik kan het gwn niet zien van ondere
          dus toen ik daar stond schrok ik wel even van hoe ze er van boven uitzage groter als k verwachte

          Comment


            #6
            Re: Wat vragen over mn plant...

            Update:
            Hier, ik heb een paar nieuwe foto's van mijn plant
            en ik had ook al bij die topic paarse stelen wat vragen gesteld, maar ik zet de fotos tch maar gewoon hier..










            en hoelang schatten julie ong nog?

            Comment

            Bezig...
            X