Mijn eerste plantje voor medische doeleinden

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • rifkif
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Sep 2009
    • 8

    #1

    Mijn eerste plantje voor medische doeleinden

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Hoe vinden jullie mijn dame?.
    Is het tijd om te oogsten ?

    Attached Files
    Last edited by rifkif; 26 September 2009, 19:00.
  • Robba
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 809

    #2
    Re: Mijn eerste plantje voor medische doeleinden

    Mooi ????

    Lol.

    Comment

    • rifkif
      Stekje
      Nieuw Lid
      • Sep 2009
      • 8

      #3
      Re: Mijn eerste plantje voor medische doeleinden

      Oorspronkelijk geplaatst door Robba
      Mooi ????

      Lol.
      Hoe kan het plaatje uploaden?

      Comment

      • Robba
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • May 2008
        • 809

        #4
        Re: Mijn eerste plantje voor medische doeleinden

        http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...gen-t3401.html

        Probeer het hier is mee .

        Comment

        • rifkif
          Stekje
          Nieuw Lid
          • Sep 2009
          • 8

          #5
          Re: Mijn eerste plantje voor medische doeleinden

          Bedankt robba voor uw tipje

          Comment

          • baboom
            Advanced Stoner
            Member
            • May 2009
            • 70

            #6
            Re: Mijn eerste plantje voor medische doeleinden

            kheb geen idee ,

            maar het is wel een mooi plantje , wat is het ?

            misschien wat closeups van de toppen ?
            I like ladies with big buds !!

            Comment

            • misty
              Expert Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2009
              • 1462

              #7
              Re: Mijn eerste plantje voor medische doeleinden

              Ziet er mooi uit,en is duidelijk ver in de bloei,maar hoe lang nog?
              Is zo niet te zeggen,beter idd foto van dichtbij.

              Hier vindt je meer info i.v.m. het bepalen van het juiste moment.
              http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...mes-t2045.html

              Grts
              Daniella
              Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

              Misty's ABC

              Comment

              • Nairez
                Ultra Stoner
                MemberLucky Member
                • Sep 2009
                • 117

                #8
                Re: Mijn eerste plantje voor medische doeleinden

                hehe nice^^, maar wat voor medische doeleinden bedoel je?

                Comment

                • misty
                  Expert Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2009
                  • 1462

                  #9
                  Re: Mijn eerste plantje voor medische doeleinden

                  Lijkt mij iets wat prive is nairez..
                  Dit is een forum voor medi- en hobbykweek,
                  Medisch gebruikers gebruiken in het algemeen als pijnbestrijding of ontspanning van spieren e.d.

                  Grts
                  Daniella.
                  Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                  Misty's ABC

                  Comment

                  • rifkif
                    Stekje
                    Nieuw Lid
                    • Sep 2009
                    • 8

                    #10
                    Re: Mijn eerste plantje voor medische doeleinden

                    Oorspronkelijk geplaatst door Nairez
                    hehe nice^^, maar wat voor medische doeleinden bedoel je?
                    Glaucoom

                    Comment

                    Bezig...