Hoe lang nog???

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • izbut
    Senior Stoner
    Member
    • Aug 2008
    • 35

    #1

    Hoe lang nog???

    Korting op 420shop
    Beste Medekwekers,

    Ik heb hier een plant, hij staat in een bos bij mij in de buurt, ik weet niet meer welke soort het is maar ik dacht dat het een cheese was...

    Ik geef Bloeivoeding en PK13/14 maar niet op vaste tijden, af en toe dus....

    Nu is mijn vraag: hoelang moetie nog???

    Ik zelf zat te denken aan toch wel een week of 2 of meer?? iemand???







  • Smoking Fifi
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2009
    • 1362

    #2
    Re: Hoe lang nog???

    Denk eerder nog een week of 3/4, die toppen moeten nog sterk bijzwellen
    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

    A. The cop!

    Comment

    • Wierie Wierie
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2008
      • 848

      #3
      Re: Hoe lang nog???

      Even een vraag offtopic

      Waarom staat dit topic in kweekverslagen 2008?

      @ izbut ik denk nog zeker een week of 3 je toppen zijn nog niet echt groot
      NLX outdoor kweek 2011
      Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
      De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

      Comment

      • izbut
        Senior Stoner
        Member
        • Aug 2008
        • 35

        #4
        Re: Hoe lang nog???

        Euhm ik heb geen idee eigenlijk

        Bedankt voor de reacties iig

        Zal van de week ff foto's svan mijn andere planten maken, Big Bang, die zou toch begin oktober klaar moeten zijn???

        Die toppen zijn nog kleiner dan deze

        Comment

        • misty
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2009
          • 1462

          #5
          Re: Hoe lang nog???

          De big bang zal waarschijnlijk ook nog even moeten,althans de mijne buiten staan pas een kleine 2 weken zichtbaar in bloei,dus ik neem aan die van jou ook?

          Verplaats de vraag naar vragen buitenkweek.

          Grts
          Daniella
          Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

          Misty's ABC

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #6
            Re: Hoe lang nog???


            God was never on your side..

            Comment

            • izbut
              Senior Stoner
              Member
              • Aug 2008
              • 35

              #7
              Re: Hoe lang nog???

              @misty71, jaa die van mij dus ook, daarom, dacht dat ze begin oktober klaar zouden zijn....

              Comment

              • janslenders
                Advanced Stoner
                Member
                • Sep 2009
                • 67

                #8
                Re: Hoe lang nog???

                Ik zou zeggen een week of 2, 3 max. Veel dikkere toppen zullen het toch niet meer worden, maar dat mag de pret niet drukken

                Comment

                • janleuri
                  Retired
                  • Oct 2008
                  • 1131

                  #9
                  Re: Hoe lang nog???

                  die bigbangs van mij staan ook nog nie dik
                  maar dat komt wss doordat ze ziek zijn. dacht ik

                  Comment

                  • misty
                    Expert Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2009
                    • 1462

                    #10
                    Re: Hoe lang nog???

                    Oorspronkelijk geplaatst door izbut
                    @misty71, jaa die van mij dus ook, daarom, dacht dat ze begin oktober klaar zouden zijn....
                    Een heleboel planten zijn erg laat gaan bloeien dit jaar,
                    Ik denk dat die big bangs wat meer de combi nodig hebben van koeler weer en vroeger donker om op tijd af te bloeien,
                    Gister is ze (de "grootste")hier bijv. al meer gegroeid dan in de laatste week,dus heb weer goede hoop dat ze toch nog wat gaat opbrengen.

                    Grts
                    Daniella
                    Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                    Misty's ABC

                    Comment

                    Bezig...