Ben ik goed bezig? Bijna oogsten zeker?!?(foto's)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Chessblow
    Stoner
    Member
    • Jul 2009
    • 24

    #1

    Ben ik goed bezig? Bijna oogsten zeker?!?(foto's)

    Korting op 420shop
    io gasten,


    Eerst en vooral sorry vooor de grote foto's, als ze te groot zijn moet je ze maar openen in een nieuw tabblad of venster

    Eind juni is deze plant uitgekomen, heb deze met liefde verzorgd.
    Ik heb bijna niets van meststoffen gebruikt, juist zo paar keer in de groei zo wa roze korrels voor tussen de rozen gelijk da ze zeggen.

    Daar ben ik wel al lang mee gestopt. Ben al begonnen mee de grotere bladeren er van te knippen omda mijn toepen dan meer licht krijgen ( een tip die mij gegeven is geweest).

    Met de grote bladeren nog-->


    zonder de bladeren, nu zie je de toepen goed zitten-->


    detail boventoep-->


    detail zijtoep -->


    Wa denken jullie ervan? Moet ik bijna oogsten of? Is mijn eerste keer dus kweet het nog nie zo goed.

    merci eh!


    yiiii
    Last edited by Chessblow; 30 September 2009, 16:26.
  • stiff
    Gandhi Ganjamaster
    MemberLucky Member
    • Feb 2009
    • 479

    #2
    Re: Ben ik goed bezig? Bijna oogsten zeker?!?(foto

    Wie zoekt,die vind!
    kijk hier ns.
    http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...mes-t2045.html

    Comment

    • Chessblow
      Stoner
      Member
      • Jul 2009
      • 24

      #3
      Re: Ben ik goed bezig? Bijna oogsten zeker?!?(foto

      Mja, ik had ook ergens gehoord dat hij totaal nie zo bruin moest laten worden want anders heb je een veel te stoned ipv een high wietje...

      Comment

      • stiff
        Gandhi Ganjamaster
        MemberLucky Member
        • Feb 2009
        • 479

        #4
        Re: Ben ik goed bezig? Bijna oogsten zeker?!?(foto

        Klik maar op de link! daar staat het mooi uitgelegd!

        grtjs blackjack

        Comment

        • sshgrower
          Senior Stoner
          Member
          • Sep 2009
          • 26

          #5
          Re: Ben ik goed bezig? Bijna oogsten zeker?!?(foto

          hey

          het is een mooie plant geworden.
          maar als ik jouw was had ik hem iets langer laten staan niet veel langer tot alle haartjes mooi bruin zijn. (zo heb ik dat teminste gedaan ik heb net men 1e kweek achter de rug) ik had info van vrienden die al een aantal kweeken achter de rug hadden.

          veel sucses.

          Comment

          • sshgrower
            Senior Stoner
            Member
            • Sep 2009
            • 26

            #6
            Re: Ben ik goed bezig? Bijna oogsten zeker?!?(foto

            ik heb net naar de link van black jack gekeken daar staat precies alles op wat je moet weten

            Comment

            • Chessblow
              Stoner
              Member
              • Jul 2009
              • 24

              #7
              Re: Ben ik goed bezig? Bijna oogsten zeker?!?(foto

              Oorspronkelijk geplaatst door sshgrower
              hey

              het is een mooie plant geworden.
              maar als ik jouw was had ik hem iets langer laten staan niet veel langer tot alle haartjes mooi bruin zijn. (zo heb ik dat teminste gedaan ik heb net men 1e kweek achter de rug) ik had info van vrienden die al een aantal kweeken achter de rug hadden.

              veel sucses.
              Hij staat er nog ze

              kzal nog wa wachten, merci eh!

              Comment

              • bobo
                Cronic Grower
                • Oct 2007
                • 3103

                #8
                Re: Ben ik goed bezig? Bijna oogsten zeker?!?(foto

                Oorspronkelijk geplaatst door Chessblow
                Eerst en vooral sorry vooor de grote foto's, als ze te groot zijn moet je ze maar openen in een nieuw tabblad of venster
                Zorg jij er maar voor dat je in het vervolg kleinere foto's plaatst en gelieve deze ook aan te passen , zo is het voor elke grote van beeldscherm aantrekkelijk om naar te kijken.

                Grtz

                Comment

                • Chessblow
                  Stoner
                  Member
                  • Jul 2009
                  • 24

                  #9
                  Re: Ben ik goed bezig? Bijna oogsten zeker?!?(foto

                  Zou klieven veel uithalen? Dan zou ik dat beter nu doen zeker?

                  Comment

                  • misty
                    Expert Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2009
                    • 1462

                    #10
                    Re: Ben ik goed bezig? Bijna oogsten zeker?!?(foto

                    Hi chessblow,
                    Neus eens wat rond in mijn abc(te vinden onder al mijn posts)
                    Staat iig al antwoord in op deze 2 vragen.

                    Grts
                    Daniella
                    Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                    Misty's ABC

                    Comment

                    • belladonna
                      Guru of all Growers
                      Lucky Member
                      • Aug 2008
                      • 10674

                      #11
                      Re: Ben ik goed bezig? Bijna oogsten zeker?!?(foto



                      God was never on your side..

                      Comment

                      Bezig...