eerder oogsten

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • proans
    Retired
    • Sep 2009
    • 2

    #1

    eerder oogsten

    Korting op 420shop
    Heej,

    Mijn plantjes staan nu ongeveer 5-6 weken te bloeien , is het dan al mogelijk om ze te oogsten aangezien ze normaal zo'n 8 weken bloei tijd nodig hebben.
    Als ik ze eerder oogst wat is dan het verschil? is het dan minder sterk? of is de hoeveelheid minder?

    zit vooral met het weer dat eraan komt + dat ik zo snel mogelijk wil ivm andere mensen die weten dat er planten staan

    hier wat fotos:











    Alvast bedankt
    Last edited by misty; 2 October 2009, 11:28.
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #2
    Re: eerder oogsten

    Eerder oogsten is nooit slim dat gaat ten kosten want je wiet smaak
    kijk naar de trichomen met een vergroot glas


    Als je geen andere keuze hebt dan moet je het gewoon doen beter minder goede oogst dan geen oogst toch en ze zijn best al ver

    Ps. vraagje waarom linken die blauwe woorden van jou door naar een ander forum??
    God was never on your side..

    Comment

    • Tosti
      Retired
      • Jun 2009
      • 306

      #3
      Re: eerder oogsten

      sluipreclame?

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #4
        Re: eerder oogsten

        Nou en ....
        God was never on your side..

        Comment

        • Tosti
          Retired
          • Jun 2009
          • 306

          #5
          Re: eerder oogsten

          Was meer gericht op het doorlinken door proans naar ander wietforum bella.

          Niet dat ik het erg vind ofzo..

          Comment

          • snaaps
            Retired
            • Jun 2009
            • 181

            #6
            Re: eerder oogsten

            Het sneeuwt aardig op jouw plantjes, maar ik zou ff wachten met oogsten als ik alleen al naar de kleur kijk van de stampers.

            Comment

            • proans
              Retired
              • Sep 2009
              • 2

              #7
              Re: eerder oogsten

              bedankt voor alle reacties

              ik heb besloten ze toch nog maar even te laten staan , want ze staan nu al een half jaar en dan wil ik dat natuurlijk niet verpesten op het laatste moment

              sorry voor de linkjes in de tekst , had dezelfde vraag ook op een ander forum geplaatst en de tekst gewoon gekopiert maar blijkbaar maken hun er linkjes van naar de onderwerpen zoals (bloei , oogsten)

              Comment

              • Tosti
                Retired
                • Jun 2009
                • 306

                #8
                Re: eerder oogsten

                Ahjoh boeie zoiets dacht ik al.

                Comment

                Bezig...