Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat te doen,wachten of oogsten?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat te doen,wachten of oogsten?

    Korting op 420shop
    Ik heb hier een powerpunch plantje staan.

    Het is nu begin oktober en me plantje staat netjes droog onder het afdak,maar ik vraag me af hoelang dat gaat duren ivm vocht.

    Kijk eens naar de foto's aub en vertel me wat ik moet doen.
    Sommige toppen zijn voor 50% met bruine haartjes en sommige zijn nog wit.

    Wachten of oogsten?

    Ramon
    Attached Files

    #2
    Re: Wat te doen,wachten of oogsten?

    Wat ik zo zie is dat je plantje nog lang niet goed is? Normaal gesproken moeten die toppen toch wel wat groter zijn.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: Wat te doen,wachten of oogsten?

      Als je vanaf de zijkant kijkt zijn ze wel redelijk dik.
      Ik heb dit plantje gekregen eind juni van iemand die binnen aan het kweken is.

      De enige voeding die door de aarde zit is iets van vleermuizenmest,voor de rest heb ik er niks doorheen gegooid...puur natuur zou je zeggen.

      Ik ben bang dat ook al staat ie droog dat er toch door de vochtigere lucht die er nu is toprot gaat komen.
      Binnen kan/wil ik hem niet plaatsen.

      Daarom mijn vraag wat beter is...wachten of oogsten.

      Comment


        #4
        Re: Wat te doen,wachten of oogsten?

        gewoon wachten... als je toprot hebt moet je die dan weg halen...
        mijn planten moeten nog 5-6 weken, hoe vroeger je oogst hoe minder je oogst + je weed gaat niet op zijn toppunt zijn, resultaat is een magere oogst en minder lekkere weed! Als toprot te erg wordt kan je ze alsnog omhakken maar ze staan toch droog dus moet je je nog geen zorgen maken...

        ik denk dat je planten ng 2weken moeten
        greets!!

        Comment


          #5
          Re: Wat te doen,wachten of oogsten?

          ok thanx evel.

          dus in 2 weken tijd ga ik nog wat moois zien gebeuren.al zal het dan niet al te explosief zijn denk ik

          Comment


            #6
            Re: Wat te doen,wachten of oogsten?

            Idd nog wachten.. bekijk je trichomen ook indien mogelijk.. EN zeker je oogst GOED laten drogen, eventueel kuren als je nog kan wachten. Goed gedroogde en/of gekuurde wiet is beter van smaak en effect, en milder voor de keel.

            Greetz!

            Brewer

            Comment

            Bezig...
            X