vraagje buiten wiet ......bladeren plukken

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • jk2
    Senior Stoner
    Member
    • Sep 2009
    • 44

    #1

    vraagje buiten wiet ......bladeren plukken

    Korting op 420shop
    ik heb me buitenwiet nu onder een afdak staan wegens de regen ...

    maar nu komt er alleen van voor licht in .....kan ik nu bij de wietplanten de grote bladeren wegplukken . zo tot er toch wat meer licht tussen kan komen . zou het ook helpen als ik een gewone tl lamp laat branden ...ze staan goed in de bloei alleen nog niet helemaal rijp
  • mamba
    Wicked Stoner
    • May 2009
    • 260

    #2
    Re: vraagje buiten wiet ......bladeren plukken

    Goeie vraag.
    Ik ben benieuwd naar het andwoordt want dan zet ik die van mij misschien ook onder het afdak(zelfde situatie als jij denk ik)

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #3
      Re: vraagje buiten wiet ......bladeren plukken

      Als je grote bladeren verwijderd maak je wondjes op de plant en die zijn dan extra vatbaar voor schimmels
      God was never on your side..

      Comment

      • jk2
        Senior Stoner
        Member
        • Sep 2009
        • 44

        #4
        Re: vraagje buiten wiet ......bladeren plukken

        maar om dat ze nu onder dat afdak minder licht krijgen .wordt de wiet dan nu toch nog goed rijp ??

        Comment

        • misty
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2009
          • 1462

          #5
          Re: vraagje buiten wiet ......bladeren plukken

          Als je naar je plant kijkt zul je zien dat ze een bepaalde richting uit groeit,
          Elke plant heeft dat wel een beetje,
          ze zorgt er in haar groei voor dat alle buds optimaal licht krijgen.
          Richt dat deel naar de zon,zo zorg je voor de lichvang zoals de plant het bedoeld heeft.
          De buds die weinig/geen licht krijgen zullen lastig rijpen.
          Je plant dagelijks een kwartslag draaien kan ook,maar ik weet niet in hoeverre dit haar stress oplevert.

          Grts
          Daniella
          Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

          Misty's ABC

          Comment

          • jk2
            Senior Stoner
            Member
            • Sep 2009
            • 44

            #6
            Re: vraagje buiten wiet ......bladeren plukken

            het omdraaien heb ik ook al aangedacht. ze staan zo veel mogelijk aan de voorkant van het afdak ....

            ik vraag me ook eigelijk af waarneer de toppen eigelijk helemaal rijp zijn ....
            moeten de toppen er bruin uit zien ......

            Comment

            • belladonna
              Guru of all Growers
              Lucky Member
              • Aug 2008
              • 10674

              #7
              Re: vraagje buiten wiet ......bladeren plukken

              Kijk even bij misty haar abc naar onderwerp oogsten en je vind antwoord op je vraag
              Suc6
              God was never on your side..

              Comment

              • jk2
                Senior Stoner
                Member
                • Sep 2009
                • 44

                #8
                Re: vraagje buiten wiet ......bladeren plukken

                de link werk niet .....

                Comment

                • belladonna
                  Guru of all Growers
                  Lucky Member
                  • Aug 2008
                  • 10674

                  #9
                  Re: vraagje buiten wiet ......bladeren plukken

                  http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...jst-t6612.html
                  Nu wel
                  God was never on your side..

                  Comment

                  Bezig...