Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer oogsten?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wanneer oogsten?

    Korting op 420shop
    Hallo,
    Wij hebben 2 planten op het balkon staan van ongeveer 1.5 mtr. en ongeveer 60 cm breed. Er zitten al aardig wat toppen in alleen de haartjes zijn nog wit. Aangezien het nu kouder word vroeg ik me af of de planten wel buiten kunnen blijven op het balkon. En wanneer moeten de planten dan worden geknipt??

    Bedankt alvast,
    groetjes Wendy

    #2
    Re: Wanneer oogsten?

    Als je ze binnen voor een raam zou kunnen zetten is het beter voor ze, omdat het nou 's nachts vriest buiten en dat vinden de dames helemaal niet fijn. En met oogsten zou ik persoonlijk ook nog ff wachten(ik doe het als ze 80% bruin zijn)
    Ik hoop je hiermee geholpen te hebben.

    Gr,

    RealBud

    Comment


      #3
      Re: Wanneer oogsten?

      Is afhankelijk van de soort die je hebt staan. Meestal zo`n 8 tot 12 weken bloeien en dan oogsten. Kijk even door een vergrootglas naar de haartjes op de topjes, als 80% bruin is dan zijn ze klaar voor de oogst volgensmij

      Als je ze op een balkon hebt staan dan komen ze niet in direct contact met de grond, anders zou je er nog iets onder kunnen zetten om te vermijden dan dat de vrieskou via de bodem in de pot slaat. Verder regen op de plant zoveel mogelijk vermijden ivm. de kans op toprot.
      Autoflowers 2016

      Comment


        #4
        Re: Wanneer oogsten?

        Mijn vriend zei dat ze wit waren, kijk net, en ze zijn hardstikke bruin volgens mij! (Mischien brilletje kopen..??) Dit is een top van de plant..
        Klaar om geknipt te worden??

        Comment


          #5
          Re: Wanneer oogsten?

          Beetje grote foto, sorry daarvoor

          Comment


            #6
            Re: Wanneer oogsten?

            Zien er wel bruin en klaar om te oogsten uit maar de foto is wat minder scherp. Ik durf het je niet te garanderen
            Autoflowers 2016

            Comment


              #7
              Re: Wanneer oogsten?

              Er zitten hier en daar ook nog wel wat witte/licht groene??!! haartjes tussen

              Comment


                #8
                Re: Wanneer oogsten?

                als je nou je foto in een attachment zet dan kunnen anderen de foto beter zien en dus ook scherper

                maar ziet er idd vrij rijp uit dus

                Comment


                  #9
                  Re: Wanneer oogsten?

                  En hoe moeten ze drogen dan, want ik heb gelezen op internet dat je ze op een vochtige plek moest hangen.. weet niet wat jullie altijd doen??
                  (Sorry weet ook niet wat Attachment is.. )

                  Comment


                    #10
                    Re: Wanneer oogsten?

                    je moet een wiet NOOIT EN TE NIMMER op een vochtige plaats drogen

                    je hok moet donker 18 graden en ventilatie nodig voor de rest niets

                    Comment


                      #11
                      Re: Wanneer oogsten?

                      Zolder, vuilniszak voor t raam plakken en raam op een kiertje?? heb er namelijk niet echt een hok voor zegmaar, aangezien ik die planten meer voor de fun had. had ook niet verwacht dat het wat zou worden aangezien het de enige plant is hier in huis is die ook werkelijk is gaan groeien.

                      Comment


                        #12
                        Re: Wanneer oogsten?

                        dat is in elk geval hoe ik het doe. En touwtje spannen om ze aan te hangen. Beetje uit elkaar dat ze de ruimte hebben en de rest gaat vanzelf. Als de takjes zo droog zijn dat ze breken is je wiet klaar.
                        "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

                        Medigebruiker

                        Comment


                          #13
                          Re: Wanneer oogsten?

                          En tot waar moet ik ze afknippen?

                          Comment


                            #14
                            Re: Wanneer oogsten?

                            Nu had ik ook een vraag...volgens mij is die plant van mij klaar ...maar wat vinden jullie???

                            http://img25.imageshack.us/img25/5690/dsc0674x.jpg

                            Dank vast voor jullie hulp

                            Comment


                              #15
                              Re: Wanneer oogsten?

                              hangt van jezelf af tipcam, je plant heeft milky trichomen, wacht tot er paar amber tusse zitten dan krijg je een mix van high en stoned, nu enkel high...

                              wendy
                              oogsten die handel veel trichomen zien er amber uit ja planten hebben hun hoogtepunt juist bereikt als je langer wacht dan wordt je zo stoned als een Kanon nu zal je wel ng wat high effecten hebben , tenzij ge liever elkekeer als je rookt achterover wilt liggen in de zetel
                              greets
                              Last edited by evel_smoker; 18 October 2009, 20:59.

                              Comment

                              Bezig...
                              X