Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

versneld drogen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    versneld drogen

    Korting op 420shop
    Ik heb al paar takken laten drogen in een donkere kamer sinds eergisteren. Nu had ik graag een voorproevertje gemaakt en zou ik willen weten hoe je dit proces voor 1 topje kan versnellen. Ik heb reeds ergens gehoord van dit effe in de oven op te warmen. Kan dit lukken en zo ja op hoeveel graden en hoelang?

    #2
    Re: versneld drogen

    zo "koel" mogelijk lijkt mij

    maar als je echt een voorproevertje wilt, leg dan een topje op een externe hd of op je harde schijf in je computer voor een paar uurtjes....

    maar hou wel rekening met het niet aanwezig zijn van smaak en effect omdat het nog niet gecured is
    sigpic
    Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

    Comment


      #3
      Re: versneld drogen

      warmte breekt de thc af dus zet er gwn een ventilator op. maar idd de normale gedroogde wiet ga beter zyn dan de versneld gedroogde wiet

      Comment


        #4
        Re: versneld drogen

        Het is zeker niet de bedoeling dat ik mijn opbrengst verknal door dit.
        Ik wou nog snel een jointje voor het slapen roken en ga het toch eens met de oven proberen, laten we hopen dat de smaak en het effect wat meevallen. Morgen zullen we eens de harde schijf en ventilator testen

        Comment


          #5
          Re: versneld drogen

          Gewoon in een donkere ruimte hangen, zorgen voor goede luchtcirculatie en ventilatie van de droogruimte. En veel geduld hebben. moest je snel een jointje willen roken zou ik de truc voor goedkoop hash maken proberen, je wiet in de vriezer leggen, en dan met een panty in 2 halve colaflessen schudden tot je een beetje lage kwali hasj hebt. gtzz

          Comment


            #6
            Re: versneld drogen

            je kan altijd een topje gewoon in je microgolfoven steken. je smaak zal wel redelijk naar de klote zijn, dus niet met je hele oogst doen!

            Comment


              #7
              Re: versneld drogen

              NIET in de oven !! Wartme breekt thc af! Gewoon een ventilator op het topje.

              Comment


                #8
                Re: versneld drogen

                Idd Olivier, de oven was een zeer slecht idee, het smaakte mij echt niet.
                Niet voor herhaling vatbaar

                Comment


                  #9
                  Re: versneld drogen

                  heb ook vorige week de oven truk geprobeerd, was toch redelijk high na een pure joint, maar smaakte idd nergens naar

                  Comment


                    #10
                    Re: versneld drogen

                    Wat ik wel eens doe als ik niet wachten kan een topje in een koffiefilter en op de verwarmings radiator, smaakt iets minder maar wel lekker high.

                    Comment


                      #11
                      Re: versneld drogen

                      sowieso na de oogst heb je 7 dagen nodig om het complete fotosynthese proces stil te krijgen. Dat je ze donker laat drogen is een belangrijke factor hierin.
                      Anders krijg je hoofdpijn.

                      Het curen zelf, is best tussen dag 7 en dag 21 en dit minimaal.

                      Groets esko,

                      Comment

                      Bezig...
                      X