Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SNOW WHITE / heeft hulp nodig

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    SNOW WHITE / heeft hulp nodig

    Korting op 420shop
    Hallo kwekers,

    Hoe kan ik de toppen nog een extra impuls geven?

    Is het nu nog verstandig is te gaan klieven en of dit de toppen echt verzwaard? en of iemand mij kan zeggen of ik nu al zou moeten oogsten of nog moet wachten. Is het zinvol om in de laatste fase de plant nog veel water te geven zodat de toppen nog kunnen groeien (ook in combinatie met klieven)?

    Ik vind met name de hoeveelheid aan trichomen op het blad rond de toppen nog niet zo indrukwekkend.
    Wie kan m'n plant helpen? ...of moet ik gewoon nog even geduld hebben??

    Groet,
    Ron
    Attached Files

    #2
    Re: SNOW WHITE / heeft hulp nodig

    Door te klieven ga je geen monstertoppen meer krijgen hoor!
    En net door geen water meer te geven in de laatste week gaan de toppen zwellen!
    Ze is zo schraal? Heeft ze de hele tijd achter dat raam gestaan?
    Als je ze nu gaat oogsten ga je, na het drogen, niet veel over hebben, vrees ik...

    Comment


      #3
      Re: SNOW WHITE / heeft hulp nodig

      Dus nog wachten?
      Ze heeft tot ongeveer 3 weken geleden buiten gestaan. Toen het slechter weer werd heb ik ze binnen gezet. Ik heb inmiddels alle grote bladeren eraf geknipt. Misschien ziet ze er daarom zo schraal uit.

      Comment


        #4
        Re: SNOW WHITE / heeft hulp nodig

        18/6 geven al j bladeren hebt geknipt , ik zou nog ff w8te op de tichromen

        grtz Lzw
        Als het kalf verdronken is ,kon het niet zwemmen.

        Comment


          #5
          Re: SNOW WHITE / heeft hulp nodig

          Zet ze buiten als het lekker weer is, fijn in het zonnetje (als ze er is), en je gaat je toppen zien gaan!
          s' nachts kan je ze altijd binnenzetten.
          Heeft ws veel te weinig licht gehad achter dat raam!
          Het knippen van de bladeren was ook niet zo'n strak plan...

          Comment


            #6
            Re: SNOW WHITE / heeft hulp nodig

            Ik heb 2 Snow Whites staan waarvan er 1 het niet heel goed doet. De andere ziet er veel krachtiger en gezonder uit en de toppen zijn ook zwaarder en steviger. Het achterblijvertje is ergens in juli droog komen te staan door te kleine pot en geen water. Blad werd geel en viel eraf. Na voeding en veel water/zon dacht ik dat het nog goed zou komen maar daar lijkt het nu niet erg op....

            Dus het advies is: buiten zetten en geen water meer geven?

            Hoe lang zou ze het buiten nog vol kunnen houden?

            Comment


              #7
              Re: SNOW WHITE / heeft hulp nodig

              Op deze foto's is het lastig te zien hoe lang ze nog moeten,
              Neem eens wat foto's van dichtbij maar dan meer schuin van bovenaf.
              De witte haren bovenop en tussenin zeggen vaak meer dan een profielfoto.

              Grts
              Daniella
              Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

              Misty's ABC

              Comment


                #8
                Re: SNOW WHITE / heeft hulp nodig

                Ik zie ook dat je last hebt van een beetj meeldauw...
                Als het kalf verdronken is ,kon het niet zwemmen.

                Comment


                  #9
                  Re: SNOW WHITE / heeft hulp nodig

                  Is meeldauw erg slecht voor de plant? Het ligt als poeder op de bladeren dus heb het er een beetje af kunnen schudden.

                  Dit zijn nog een paar foto's van de toppen. Niet echt duidelijk maar ik zal ook even nieuwe maken. De haartjes zijn al bruin maar de trichomen heb ik nog niet gecheckt.

                  Ik las op de site dat de THC op den duur afneemt en wordt omgezet in een andere stof (meer stoned wietje). Als een 'stoned' wietje het doel is, kan het dan kwaad om de plant langer te laten staan?

                  Dank alweer
                  Attached Files

                  Comment


                    #10
                    Re: SNOW WHITE / heeft hulp nodig

                    Als je een loep hebt die min keertje of 10 uitvergroot kun je naar de trichomes kijken. Dat zijn de witte spikkeltjes op de bladeren. Als 70 tot 80 % amberkleurig is heb je een mooi stoned wietje. Bij Alien heb je al een leuk loepje voor weinig geld. En inderdaad moet je dan wat meer geduld hebben om te oogsten. Maar dan kun je best wel gaan behandelen tegen meeldauw want das nie best.
                    Last edited by Kim; 21 October 2009, 14:29.
                    "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

                    Medigebruiker

                    Comment


                      #11
                      Re: SNOW WHITE / heeft hulp nodig

                      Ik zie ook weinig nieuwe bloei(witte haren),
                      Ze zal ongeveer klaar zijn,maar is behoorlijk mager idd.
                      Toch maar eens trichomen gaan checken,daardoor voorkom je dat je te vroeg oogst..(dit kan zelfs met bruine haren nog ca 2 weken duren).
                      En meeldauw moet je bestrijden voor het je toppen bereikt!
                      Schudden zorgt voor verspreiding naar onaangetastte delen,niet doen dus!!

                      Grts
                      Daniella
                      Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                      Misty's ABC

                      Comment


                        #12
                        Re: SNOW WHITE / heeft hulp nodig

                        Als de meeldauw eenmaal in je toppen zit zou ik ze ook niet meer roken.
                        Goed in de gaten houden dus!

                        Comment

                        Bezig...
                        X