Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buiten of Binnen en Hoe ??

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Buiten of Binnen en Hoe ??

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Buiten of Binnen en Hoe ??

    hoi, welkom, ik denk dat je eerst eens wat ervaringen van anderen moet doorlezen en dan kijken welke elementen van die ervaringen bij jou van toepassing kunnen zijn, en dan je plan maken. het is te ingewikkeld om zo een advies te geven omdat er veel factoren meespelen, zoals de locatie, hoe afgelegen is afgelegen etc.....

    Comment


      #3
      Re: Buiten of Binnen en Hoe ??

      "en hoe zorg ik voor ventilatie in een afgesloten glazen kas" Volgens mij bestaan kassen omdat ze helemaal dicht zijn (om de LV hoog te houden). Onhandig om dan voor ventilatie te zorgen. . . Ik weet niet hoe je dit zou moeten doen, als je dat gaat doen.

      De tijd dat je begint bij binnenkweek maakt inderdaad niets uit, zolang je maar zorgt dat je een lucht en lichtdicht kastje / tentje hebt. De lichturen van de zon worden binnen de lichturen van de lamp(en) (dus 18/6 in groei, 12/12 in bloei).

      Wel moet je zorgen dat de temperatuur goed blijft, zet de kast / tent dus in een wat warmere ruimte. (Ook de lamp(en) geeft / geven warmte af.
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment


        #4
        Re: Buiten of Binnen en Hoe ??

        Lees eens wat topics af en je zal wel snel een manier die je past.

        De LV in een glazen kas word evenvoudig weg geregeld door ramen open te zetten of je kan ook een raampje vervangen door een gaas met een ventilatortje op
        Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

        A. The cop!

        Comment


          #5
          Re: Buiten of Binnen en Hoe ??

          Hey bedankt
          Ik denk dat ik toch maar iets kleins ga bouwen op de zolder aangezien we die toch niet gaan gebruiken... over 2,5 maand gaan we verhuizen en dan kan ik pas de maten enz. exact weten en kan ik pas zien hoe groot de kas precies is en of dr raampjes enz. in zitten

          Comment

          Bezig...
          X