Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel planten toegelaten ?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoeveel planten toegelaten ?

    Korting op 420shop
    Ik (onder)huur een flatje waar ik logeer op de dagen dat ik in Nl. werk. Er is een terrasje met veel zon waar ik wel enkele potten kwijt kan. Er zijn evenwel (naar nederlandse gewoonte) makkelijk 50 buren die het kunnen zien.
    Het laatste wat ik wil is ambras (zowel voor mezelf als voor m'n verhuurder die eigenlijk niet mag verhuren).
    Ik dacht dat 5 buitenplanten geen probleem vormen maar wil dat graag zeker zijn. Heeft iemand duidelijkheid daarover ?

    bedankt op voorhand ...

    #2
    Re: Hoeveel planten toegelaten ?

    Hmm dit is een lastige, In nederland word je niet strafrechtelijk vervolgd als je minder dan 5 planten hebt Mits je geen overlast veroorzaakt (stankoverlast bijvoorbeeld)

    Toch kan het zo zijn dat er bij klachten de planten worden vernietigd door de politie

    Paar wietplanten op balkon of in de tuin is ook verboden!

    Het kweken van wietplanten, zowel in de buitenlucht als binnen, is wettelijk niet toegestaan. Ongeacht de hoeveelheid planten is iedere vorm van hennep telen, voor zover het vrouwelijke hennepplanten betreft, bestemd voor de productie van nederwiet verboden. De verhalen dat vijf planten zijn toegestaan is absoluut niet waar. Bij aantreffen van planten, zowel binnen als buiten, zal de politie de planten vernietigen.
    Ik vind het raar en jammer het beleid wat ze nu voeren, ik kan er afentoe ook de wijs niet meer uit.
    Wat vind je huisbaas ervan denk je? ik denk dat je minder snel problemen krijgt met 1 plant dan met 4 of 5.

    Ik weet niet wat ik in jou geval zou doen, je kent de meeste mensen uit de buurt natuurlijk niet dus je weet ook niet of mensen gelijk de 911 kliklijn bellen

    In ieder geval sucses met de overweging
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Re: Hoeveel planten toegelaten ?

      Bedankt

      Zoals ik het hier lees is de overweging vlug gemaakt : ik doe het dus niet.
      Zelf riskeer ik allicht niet veel maar ik wil in geen geval dat m'n verhuurder last krijgt ; heb ook al echo's gehoord als zou wiet kweken kan aanleiding geven tot uitdrijving en anderen in moeilijkheden brengen is het laatste wat we willen toch ?

      Comment


        #4
        Re: Hoeveel planten toegelaten ?

        Volgens mij kan je niet je huis uit worden gezet voor een paar planten op het balkon, jou verhuurder kan je wel op straat zetten omdat je waarschijnlijk geen contract hebt. Maar volgens mij wordt je alleen uit je huis gezet als je de stroom aftapt en niet als je planten bezit. Dit kan ik niet met zekerheid zeggen.

        Het zou handig zijn als we een advocaat op het forum krijgen of iemand die rechten studeert ofzo
        Ik zal dit eens nader onderzoeken voor je
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #5
          Re: Hoeveel planten toegelaten ?

          Hmm, deze info zet me ook wel even aan het denken.

          Maar ik ga gewoon door met mijn 4 plantjes...zit toch in een slechte buurt...moet eerder oppassen voor de andere soort pottekijker dan de man met de blauwe pet

          Comment

          Bezig...
          X