Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste Kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Eerste Kweek

    Nog een vraag:

    Ik heb ze in potten zitten van 4,5 liter (de twee die langer zijn geworden) en 6,2 liter (de kortere dus), dit ook met de gedachte om ze niet TE groot te laten groeien (anders past het niet echt binnen op de vensterbank)..

    Zou het verstandiger zijn om ze in grotere potten te doen?

    Groeten Robert

    Comment


      #32
      Re: Eerste Kweek

      Grotere pot, grotere plant.

      In een kleine pot zal je sneller moeten bijvoeden omdat de pot sneller is doorgewortelt.
      De voeding in de grond wordt dus snel opgebruikt.


      Peace

      Comment


        #33
        Hallo mensen,

        Ik denk ik post maar weer eens wat want het is alweer een tijdje geleden!

        Van de onze plantjes zijn er nog 3 over, 1tje bleek helaas een mannetje te zijn

        Twee van de drie die nog over zijn staan inmiddels lekker in bloei, de laatste heeft er weinig zin in lijkt het... Ze staan inmiddels weer binnen, want buiten was het echt te koud en veeeeel te nat!

        Ik heb even snel wat foto's gemaakt om ze te laten zien, twee van de gehele planten en twee close-ups van de toppen...

        Ik vraag me inmiddels af of het al tijd word om te oogsten! Ik merk namelijk dat bij sommige toppen de blaadjes die er in groeien aan de puntjes beginnen te verdorren...

        Anyway, hopelijk vinden jullie het er goed uit zien en kunnen jullie me iets meer zeggen/advies geven.

        Wederom alvast bedankt!

        Groeten Robert
        Attached Files

        Comment


          #34
          hey drc hoelang staat ie al in de bloei?
          en anders moet je ff na je trichomen kijken ,gebruik anders ff de zoek functie al vaak behandelt hier

          Comment


            #35
            hij ziet er nog niet helemaal klaar uit maar zoek idd eens naar trichomen

            Comment


              #36
              Die moet nog zeker drie tot vier weken als ik je topvorming en haartjes bekijk.

              Greetz

              Comment


                #37
                Trichomen dus!

                Hehe, nou nog even uitzoeken wat het precies zijn en hoe dat te zien.. Morgen bij daglicht lijkt me dat beter.

                Van de beide bloeiplantjes is de grote het best bezig, het kerstboompje ook wel redelijk alleen die begint wat te verdorren cq bruinig te worden in de toppen, vast een slecht teken

                Ik zal morgen gelijk ook nieuwe foto's toevoegn, kunnen jullie ook zien hoe de trichomen dr aan toe zijn en of ik geen top-rot oid heb..

                Ik zat ook te denken aan luis, omdat er bij het kerstboompje op sommige blaadjes/toppen wel heel veel witte shit zit...

                Naja, ik hoop dat ik morgen meer te weten kan komen

                Bedankt!
                Last edited by dRC; 29 October 2008, 19:23.

                Comment


                  #38
                  Luizen maken kleine gaatjes in de bladeren van je plant en eten haar langzaam op, en jij zit met iets totaal anders. Ik denk dat die witte shit meeldauw is, of spint. Alleszins, een foto zegt meer dan 1000 woorden

                  Greetz

                  Comment

                  Bezig...
                  X