Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

snoei en groei vragen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    snoei en groei vragen

    Korting op 420shop
    hoi,ik had wat vraagjes of het snoeien en toppen van buitenwiet,ik heb al veel zitten zoeken over kweken,maar telkens lees ik npk,lucht licht water temporatuur,maar dit snap ik al,wat ik eigenlijk zoek is hoe je door je plant bij te snoeien de beste en / of grootse opbrengst te hebben,of het nu beter is om veel vertakkingen te hebben of juist 1 stam?

    ik heb al enkele malen gehoord dat als je de blaadjes vanonder wat bijknipt de rest vlugger groeit om het tekort aan fotosynthese bij te vullen,klopt dit
    tot wanneer mag je dit blijven doen als dit kan
    ik vroeg me ook af hoe het toppen juist moet gebeuren,ik weet niet juist hoe,en bij mij groeien dan ook telekns maar 2stengels voort,en soms 3,als ik goed knip,maar wat is die goede knip
    ik weet ook dat het met zilverpapier kan gedaan worden,door de bovenste blaadjes in te wikkelen en zo het licht weg te houden,is dit een beter methode,want ik heb de indruk dat de afstanden tussen de vertakkingen er niet kleiner op worden,enkel groeien die vertakkingen vlugger
    ik vroeg me ook af of jullie soms snoeien,ik deed dit regelmatig bij mn vorige buitenkweekjes,alle grote bladeren,om zo meer licht bij de onderste takjes te laten,is dit goed?
    ik ben nu ook bezig met 1 plant over de grond te trekken,zodat mn takken al omhoog groeien en zo 1 plant lijkt om een stuk of 5 kleintjes,is dit een goede techniek,of geeft deze minderwaardige planten en dus minder goede/grote oogst?

    khoop da jullie mij wa antwoorden kunnen geven,zodak nog meer te pafn heb volgend jaar,want vorige is al bijna op
Bezig...
X