Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bruine plekjes ?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bruine plekjes ?

    Korting op 420shop
    Heeey,

    Ik heb een vraag ik kweek nu voor het eerst wiet ik heb 3 wietplantjes
    maar 1 wietplantje daar van krijgt allemaal bruine plekjes op ze bladeren

    En ik kweek het buiten dus zal het miss komen door beestjes ofzo ??

    ik hoop dat jullie me kunnen helpen

    Peace



    #2
    Re: Bruine plekjes ?

    Water of voedingstekort (of overschot) kan bladeren laten verkleuren. Raadzaam is om wat foto's te maken en te posten en wat te vertellen over je grond, de leeftijd van je plantjes e.d.. Want als je redelijke grond heb en je plantjes zijn nog maar een paar weken zal voedingstekort nie zo zeer het probleem zijn.

    Snap je wat ik bedoel, the more we know, the more we can help.
    I'm possibly more or less not definitely rejecting the idea that in no way with any amount of uncertainty that I undeniably do or do not know where he shouldn't probably be, if that indeed wasn't where he isn't.

    Comment


      #3
      Re: Bruine plekjes ?

      Jaaah ik zal een paar fotos maken van me plantjes

      maar ze zijn denk ik nu ongeveer 4 weken
      ze zitten in potgrond en geef ze bijna elke ochtend water (alleen als het aarde droog is anders sla ik een dagje over)

      Hier zie je een blad van dichtbij en wat je op die foto ziet heb ik op 3/4 blaadjes
      Sorry voor de groote van de foto
      Op de foto lijkt het paars maar het zijn bruine plekjes

      Comment


        #4
        Re: Bruine plekjes ?

        Dit is een foto alvast die had ik al op me pc zo groot zijn ze nu
        Attached Files

        Comment


          #5
          Re: Bruine plekjes ?

          Ahh gij zijt die vriend van sjoerd hahahahaaa.. ik leg de link opeens

          Nou wat ik vanmiddag dus zei (moderators ik verdien nu wel iets! ik heb deze jonge verteld over uw forum ), na 4 weken (en zeker dat formaat al) zal dat best wel eens voedingsgebrek kunnen zijn!

          Benieuwd wat de rest denkt.

          Peace out
          I'm possibly more or less not definitely rejecting the idea that in no way with any amount of uncertainty that I undeniably do or do not know where he shouldn't probably be, if that indeed wasn't where he isn't.

          Comment


            #6
            Re: Bruine plekjes ?

            Oorspronkelijk geplaatst door Landroval
            Ahh gij zijt die vriend van sjoerd hahahahaaa.. ik leg de link opeens

            Nou wat ik vanmiddag dus zei (moderators ik verdien nu wel iets! ik heb deze jonge verteld over uw forum ), na 4 weken (en zeker dat formaat al) zal dat best wel eens voedingsgebrek kunnen zijn!

            Benieuwd wat de rest denkt.

            Peace out
            jaah we hadden het der vammidag al ff over jaah maar ik dacht ga me toch maar ff aanmelden en vragen over wat andere mensen er over denken
            maar dan maar ff voeding kopen
            Kijke wat de rest er dan maar van zegt want ik zal het zonde vinde om het weg te flikkere

            Comment


              #7
              Re: Bruine plekjes ?

              En groot gelijk heb je! het zal niet de laatste keer zijn dat je een vraag hebt.

              Ltr
              I'm possibly more or less not definitely rejecting the idea that in no way with any amount of uncertainty that I undeniably do or do not know where he shouldn't probably be, if that indeed wasn't where he isn't.

              Comment


                #8
                Re: Bruine plekjes ?

                er komen vast nog meer vragen want dit is voor mijn de eerste keer maar die komen later wel

                Comment

                Bezig...
                X