Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

in de volle zon??

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    in de volle zon??

    Korting op 420shop
    ik had een vraag want ik lees dat je plantje in de vollezon moeten ztaan maar dan kunnen ze ook uit drogen kan iemand me presies vertellen wat nou het beste is
    don't drink and drive smoke and fly

    #2
    I'm possibly more or less not definitely rejecting the idea that in no way with any amount of uncertainty that I undeniably do or do not know where he shouldn't probably be, if that indeed wasn't where he isn't.

    Comment


      #3
      Re: in de volle zon??

      Is het eigenlijk zo belangrijk voor de plant om de hele dag zon te hebben? Of kan het niet zo kwaad als de plant bijv pas om 10-11 uur zon krijgt tot 20 uur f zo.
      Sex drugs and rock and roll,
      speed weed and birthcontrol,
      Lifes a bitch and then you die,
      so fuck it all and lets get high.

      Comment


        #4
        Re: in de volle zon??

        Nee dat voldoet man! Ook als er indirect zonlicht op valt vindt fotosynthese plaats, wellicht wat minder maar de hoeveelheid zon die jij zegt is absoluut toereikend voor een lekkere kweek. Kijk als je binnen kweekt kan je wel net zo goed 18 uur licht geven, maar datt gaat nu nie voor jou op.

        Later
        I'm possibly more or less not definitely rejecting the idea that in no way with any amount of uncertainty that I undeniably do or do not know where he shouldn't probably be, if that indeed wasn't where he isn't.

        Comment


          #5
          Re: in de volle zon??

          Dus het is in principe helemaal niet zo erg als er in eerste instantie niet zoveel zon op een plek schijnt. Want ik heb de afgelopen dagen me helemaal suf gezocht naar goede plaatsen, maar elke keer vond ik dat er te weinig zonlicht was Ik kan dus net zo goed planten ergens zeggen waar alleen maar de helft van de dag de zon op schijnt..
          Sex drugs and rock and roll,
          speed weed and birthcontrol,
          Lifes a bitch and then you die,
          so fuck it all and lets get high.

          Comment


            #6
            Re: in de volle zon??

            Zoals ik nu de laatste tijd veel thuis ben, verplaats ik mijn planten de dag door naar de meest zonnige plaatsen in de tuin, maar naarmate ze groter worden zal dit wel erg intensief werk worden. Dan zet ik ze op de plek waar ze inderdaad pas vanaf een uurtje of 11 volle zon vangen tot 7 uur, wat natuurlijk later wordt naarmate het seizoen vordert.

            Dus antwoord op je vraag: laat ze lekker die uurtjes zon pakken zonder jezelf suf te sjouwen aan die bakken. De plant is ook gebaat bij regelmaat en een 'keeping it real' mentaliteit.

            Ltr
            I'm possibly more or less not definitely rejecting the idea that in no way with any amount of uncertainty that I undeniably do or do not know where he shouldn't probably be, if that indeed wasn't where he isn't.

            Comment

            Bezig...
            X