Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel liter potgrond?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoeveel liter potgrond?

    Korting op 420shop
    Hoeveel liter potgrond kan je het beste gebruiken wanneer je 1 plant in de volle grond ergens wil zetten? Ik heb ergens gelezen dat 50L goed is, maar ik heb nu zelf 1 plantje in de volle grond gezet met ongeveer 20-25L. Is dat nu genoeg, of kan ik beter meer potgrond er bij doen?
    Sex drugs and rock and roll,
    speed weed and birthcontrol,
    Lifes a bitch and then you die,
    so fuck it all and lets get high.

    #2
    Re: Hoeveel liter potgrond?

    Ikzelf laat mijn planten opgroeien in 8Lpotten tot het geslacht duidelijk is (dmv stekken nemen denk ik, die te verduisteren op 12/12 if you catch my drift).

    Daarna zodra ik denk dat het nodig is (en ik wel zulke giga planten wens te hebben in mijn tuin) verkassen ze naar grotere potten.

    Maar zelf denk ik dat in een 20L-pot al een aardige plant kan groeien en bloeien hoor!

    Ltr
    I'm possibly more or less not definitely rejecting the idea that in no way with any amount of uncertainty that I undeniably do or do not know where he shouldn't probably be, if that indeed wasn't where he isn't.

    Comment


      #3
      Re: Hoeveel liter potgrond?

      Als je een plant in de volle grond wil zetten moet je enkel je plantput een 20cm breder maken dan de wortelkluit, dan meng je tussen de grond in de put de nodige voedingsstoffen(indien je die niet hebt kan potgrond idd, maar kijk er dan naar dat het NPK-gehalte hoog genoeg ligt)
      steek je wortelkluit voldoende diep in de grond, geef dadelijk na het dichten van het plantgat ruim water en laat maar groeien, bij forse groeischeuten van je plant kan je best ff bijmesten oof dergelijke. Vergeet niet: de Cannabisplant is in zijn natuurlijke habitat nog altijd onkruid!!!


      Grtz

      Comment

      Bezig...
      X