Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenplant in Duitsland

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Buitenplant in Duitsland

    Korting op 420shop
    Goedendag beste mensen van Jointjedraaien.nl!

    Na het velen lezen op deze forum en alle gouden informatie die ik hier heb opgedaan zit ik alsnog met een vraag.

    Mijn vader, ex-kweker en nu wonende in Duitsland woont zo goed als op het platte land.
    Ik, opvolgend in de voetstappen van mijn vader heeft zijn praktijken overgenomen en ben nog vrolijk met de dames bezig.

    Nu vroeg hij mij laatst of ik hem een stekje kan geven binnenkort zodat hij in Duitsland 1 plantje buiten in de volle grond kan zetten.
    Maar, het is natuurlijk Duitsland, voor zover ik weet zijn de straffen erg hoog vergeleken met Nederland.

    Dus, heeft iemand bijv ervaring met buitenplanten in Duitsland of kennis over de wetgeving over het bezit van planten.
    Zodat ik met een gerust hart mijn vader een stekje kan geven, of dat ik weet dat ik het absoluut niet moet doen!

    #2
    http://www.gesetze.2me.net/btmg/btmg0001.htm

    Comment


      #3
      Re: Buitenplant in Duitsland

      Het goeie nieuws is dan weer dat er plek zat is om guerilla-kweekjes op te zetten
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #4
        Re: Buitenplant in Duitsland

        Dat word een guerilla kweekje dan idd.
        Bedankt voor de info!

        Comment

        Bezig...
        X