Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zou ik het nog proberen?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zou ik het nog proberen?

    Korting op 420shop
    Hoi,

    Ik heb paar dagen geleden een bezoekje gehad die ik liever niet heb gehad.
    Jaja onze blauwe vriend, ze hebben mijn post gecheckt en ze hebben zaden gevonden. Via aanvraag hebben ze een huiszoeking gekregen en zijn ze deze week woensdag eens langsgekomen... Ik sta momenteel voor 5 maand onder contract, het contract houd in dat ik elke week naar de dokter moet gaan met een potje pis om te kijken of ik terug aan de wiet , marihuana of hoe je het maar noemd zit. Het contract komt omdat ik bezig van zaden had en een plant onder lampen had staan. Mijn vraag aan jullie is of ik het toch zou proberen van Geurilla te gaan kweken of beter niet... Ik kan geen zaden ruil of aankoop doen via post omdat ik het gewoon niet nog eens wil meemaken.. Dus aan zaden geraken zal moeilijk zijn alhoewel het bezig van zaden legaal is toch?

    Gelieve kort maar krachtig te antwoorden op deze vragen.

    Mvg
    Last edited by Time2GrowNow; 22 January 2010, 23:43.

    #2
    Re: Zou ik het nog proberen?

    en waarom hebben ze uwe post gechecked? Is briefgeheim niet meer van doen in BE???

    Mijn advies: niet doen.
    Aangezien de rechter u tot de dokter stuurt voor in het potteke te pissen, zal je wel niet meerderjarig zijn he?
    Zodus: stay off the grass!

    Comment


      #3
      Re: Zou ik het nog proberen?

      Ik ben vorig jaar 18 geworden .. Ik vind het ook nogal riskant .. Maar het is tenslotte een passie...
      Ik snap er mij ook niet aan dat ze zomaar in mijn post kunnen kijken... Ze doen er nogal veel voor in belgie..
      Last edited by westport; 23 January 2010, 14:58.

      Comment


        #4
        Re: Zou ik het nog proberen?

        Zaden zijn legaal in nederland, en belgique > geen idee.

        Ik weet niets van dit soort contractjes, maar hou zelf altijd even pauze als ik gepakt ben geworden. even zaakjes op een rijtje zetten, de zaak laten afkoelen enzo. Straf is bij herhaling altijd hoger, da's 'n feit.
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #5
          Re: Zou ik het nog proberen?

          Lol , waarom moet jij plassen als je meerderjarig bent ?
          Gepakt door zaden per post op te sturen , no way! , of zat er soms een kilotje wiet bij.
          Zoals organic al zei brief GEHEIM. Dan ookal zouden ze je post "gecontroleerd" hebben , invoer en uitvoer van zaden is naar mij normen nog steeds legaal jonge geloof niet veel van je verhaal maar das mijn zaak.

          Nu zij hadden een huiszoekingsbevel he ? voor welke kamers allemaal ?
          En onder welke omstandigheden mochten zij daar komen ?

          Mvg Izzz

          Comment


            #6
            Re: Zou ik het nog proberen?

            Hier zit een (wiet)luchtje aan

            Comment


              #7
              Re: Zou ik het nog proberen?

              Oorspronkelijk geplaatst door Time2GrowNow View Post
              Hoi,

              Ik heb paar dagen geleden een bezoekje gehad die ik liever niet heb gehad.
              Jaja onze blauwe vriend, ze hebben mijn post gecheckt en ze hebben zaden gevonden. Waarom zou de politie post gaan controleren ? zaden mag je in huis hebben en kopen???
              Daar naast is er een privacywet en aangezien jij vertelde dat ze meerder keer zaden van jou hadden achter gehouden die via post zouden komen klopt het niet echt want de politie mag jou post niet achter over drukken zonder jou toestemming. Das namelijk diefstal

              Via aanvraag hebben ze een huiszoeking gekregen en zijn ze deze week woensdag eens langsgekomen... Ik sta momenteel voor 5 maand onder contract, het contract houd in dat ik elke week naar de dokter moet gaan met een potje pis om te kijken of ik terug aan de wiet , marihuana of hoe je het maar noemd zit.Er is geen wet die het roken of gebruik van cannabis verbied aan volwassen mensen Je mag het niet kweken onder lampen maar er is geen verbod van roken van cannabis
              Het contract komt omdat ik bezig van zaden had en een plant onder lampen had staan. Mijn vraag aan jullie is of ik het toch zou proberen van Geurilla te gaan kweken of beter niet... Ik kan geen zaden ruil of aankoop doen via post omdat ik het gewoon niet nog eens wil meemaken.. Dus aan zaden geraken zal moeilijk zijn alhoewel het bezig van zaden legaal is toch?

              Gelieve kort maar krachtig te antwoorden op deze vragen.

              Mvg
              Tjonge in elke koffieshop kan je tegen woordig zaden kopen
              Maar ja als je minderjarig ben kom je daar niet binnen .

              Volgend mij bij je een goede grappen maker
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Re: Zou ik het nog proberen?

                zoals Vale zegt: hier zit een luchtje aan.

                Comment


                  #9
                  Re: Zou ik het nog proberen?

                  oke ,dus als ik ineens niet meer ben!dan weten jullie dan zit ik vast

                  Comment


                    #10
                    Re: Zou ik het nog proberen?

                    Potteke pis is toch enkel voor minderjarigen of heb ik het mis!?
                    Bv bij de sleutel enzo...
                    Het is een europees recht van elke eu onderdaan om te handelen in olie bevattende zaden.
                    oke ,dus als ik ineens niet meer ben!dan weten jullie dan zit ik vast
                    Lol mark.

                    Grt
                    Last edited by westport; 23 January 2010, 14:57.
                    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment


                      #11
                      Re: Zou ik het nog proberen?

                      heeft het niet met je andere zaken te maken??

                      Comment


                        #12
                        Re: Zou ik het nog proberen?

                        broodje aap post kijken mag zelfs onze koning nog niet en zoals hier al aangehaald is zaden zijn niet illegaal
                        Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.

                        Comment


                          #13
                          Re: Zou ik het nog proberen?

                          misschien woont 'tie nog thuis, en was het niet "de blauwe vriend"", maar "mamma"

                          ouders kunnen lak hebben aan briefgeheim, ze kunnen je zelfs aangeven als de loyaliteit wat apart geregeld is. Ouders kunnen eisen dat je regelmatig gaat babbelen met de dokter (maar medisch onderzoek laten verrichten mag uitsluitend met eigen toestemming vanaf je 12e!)... ik kan me niet voorstellen een bust te verzinnen, en als je gepakt bent en je huis is overhoop gehaald, -hell- dan ben je ook wel effe klaar ermee (om niet te zeggen : er ziek van)
                          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                          Comment


                            #14
                            Re: Zou ik het nog proberen?

                            klinkt idd ongeloofwaardig maarja waarom liegen op een anoniem forum hier mag je gerust je echte verhaal kwijt.. Tenzij je natuurlijk minderjarig bent ja en schrik hebt om gebanned te worden.

                            Kzou in ieder geval een andere hobby dan weed zoeken zolang dat contract duurt, en daarna kan je misschien terug een en ander beginnen overwegen. Maar zorg dan dat je dan beter belezen en op de hoogt bent van alles.

                            Grtz

                            Comment


                              #15
                              Re: Zou ik het nog proberen?

                              hij/zij heeft niet voor niets een BAN

                              Comment

                              Bezig...
                              X