Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bewapening tegen een verhoor of ondervraging door de politie

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bewapening tegen een verhoor of ondervraging door de politie

    Korting op 420shop
    Beste JD'ers,

    Het staat vast dat met het gedoogbeleid er absoluut onduidelijkheid heerst omtrent wat mag en wat niet mag. In dat kader wil ik dan ook even een linkje posten dat echt ALLES omtrent een ondervraging verduidelijkt. Je wordt 'gepakt' met wat grammen op zak en ze gaan -wegens verveling door hun saaie werk- je ondervragen. Welke technieken gebruiken onze blauwe vrienden? Wat zeg je best of wat zeg je het beste niet? Mag je zwijgen? Wat zijn je rechten precies bij zo'n ondervraging? Wat als zo'n supersmurf iets doet wat hij niet mag?

    Het zijn allemaal vragen die in dit naslagwerk beantwoord worden:
    http://www.elfri.be/nl/juridische%20...ij_verhoor.htm

    Het is een flinke boterham maar geloof me als ik zeg dat het een MUST is om gelezen te hebben. Je kan heel wat narigheid vermijden. Ook al onthoud je maar 1% van wat er in staat. Je staat vrij om het te lezen dus.

    Ter verduidelijking: ik maak deze post zodat iedereen die in Belgie gevestigd is geinformeerd wordt over wat z'n rechten precies zijn.

    Commentaar is zoals altijd zeer welkom.

    Veel leesplezier!

    Greetzzz

    Jona

    #2
    Re: Bewapening tegen een verhoor of ondervraging door de politie

    Ik vindt het zeer interessant om dit eens te lezen (of opnieuw te lezen wanneer het ooit nodig zou zijn). Je staat er allemaal niet bij stil als je geen crimineel bent, maar binnen onze hobby is dit natuurlijk wel heel nuttige kennis. Thanks!

    Grtjs,
    The more I see, the less I know, the more I like to let it go

    Comment


      #3
      Re: Bewapening tegen een verhoor of ondervraging door de politie

      Wel intressant om eens door te lezen. Ik hoop het echter nooit nodig te hebben.

      Grtz

      Comment


        #4
        Re: Bewapening tegen een verhoor of ondervraging door de politie

        Uiteraard zie ik liever dat niemand deze tips zou moeten gebruiken, maar als het zich ooit voordoet kan het wel eens handig zijn. Gewoon om te weten wat kan/mag en hoe je dat het beste aanpakt, het lijkt me zeker geen leuke situatie om in te zitten als ik het zo lees...

        Comment


          #5
          Re: Bewapening tegen een verhoor of ondervraging door de politie

          net ff gelezen heel interressant zou zeggen een +je waard maar vindt het ding niet
          Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.

          Comment


            #6
            Re: Bewapening tegen een verhoor of ondervraging door de politie

            Furo,
            Er moet nog een update komen om terug een '+'je te kunnen geven, ik laat je weten wanneer het zover is . Beetje druk bij JD zetten dan maar...
            Alvast leuk dat er wat appreciatie is

            Comment

            Bezig...
            X