Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

buitenkweek en kraamhulp

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nederland: buitenkweek en kraamhulp

    Korting op 420shop
    Wil dus zoals bekend een eerste buitenkweek gaan starten, verwachten alleen een baby niet dat dit er veel toe doet maar zit in me maag het de kraamhulp. Zouden deze melding maken of iets dergelijks?
    Misschien iemand met ervaring hiermee?

    Greatzz barts
    Last edited by Jointjedraaien; 20 May 2010, 01:41.

    #2
    The more I see, the less I know, the more I like to let it go

    Comment


      #3
      Re: buitenkweek en kraamhulp

      Ben woonachting in nederland. En verwacht niet echt dat de kraamhulp ook echt in de tuin zal komen maar je weet het nooit natuurlijk. Verwachten de baby begin augustus dus "verstoppen" is denk ik ook niet echt een optie of ik moet ze in mijn schuur zetten maar hier is het licht natuurlijk wel minder als buiten, kan dit geen kwaad?
      Dankje voor het succes iig

      Comment


        #4
        Re: buitenkweek en kraamhulp

        Zolang geestelijken kinderen ongestraft kunnen misbruiken, zou ik me geen zorgen maken om een cannabisplant.
        Er zijn ergere dingen dan een jointje roken of kweken.
        't Is wel een rare wereld waarin we leven.............

        Comment


          #5
          Re: buitenkweek en kraamhulp

          Als je die planten eventjes verzet naar een plaats waar het niet donker is (enkel wat minder licht) kan dat geen kwaad. Ik heb dat vorig jaar enkele keren gedaan toen er mensen kwamen waarvan ik liever niet had dat ze mijn planten zagen. Daarna weer mooi in 't zonnetje en je plantjes denken dat het even bewolkt geweest is (en je hoeft je geen onnodige zorgen te maken over of de kraamhulp zich er aan stoort en van alles gaat over-briefen). Mijn planten zijn vorig jaar mooi vrouwelijk gebleven en ze efjes wat minder licht geven heeft volgens mij weinig effect op de opbrengst (die indruk had ik toch niet bij mijn planten)

          Ik weet wel niet hoe streng ze in Nederland zijn op planten in de buurt van kinderen, misschien wordt daar bij jullie in de algemene opinie niet zo streng over geoordeeld. Je ziet maar wat je zelf ziet zitten om er mee te doen. Misschien ben ik wel wat te voorzichtig.

          Greetz,
          The more I see, the less I know, the more I like to let it go

          Comment


            #6
            Re: buitenkweek en kraamhulp

            Grote kans dat je kraamhulp die planten niet eens herkent, bij mij stonden ze op het terras tussen de begonia's.
            Regelmatig kwamen er ouders hun kindjes ophalen of brengen als ze bij ons kwamen spelen, er is er 1 geweest die de plant
            herkende, en die had er geen moeite mee.
            En met een paar plantjes buiten kunnen ze je niks maken volgens mij, de kraamhulp kan het afkeuren als ze er al achter komt maar dat is dan haar probleem.

            Comment


              #7
              Re: buitenkweek en kraamhulp

              Sommige mensen kunnen er zo moeilijk overdoen terwijl als je 5kratten bier buiten hebt staan hoor je niemand. Maarja dit zal altijd zo blijven.
              Ga ze die ene week gewoon even in me schuurtje zetten mocht het niet lukken weet ik dat ook weer.
              Iig bedankt voor de reactie's mocht er nou iemand ervaring mee hebben kraamhulp en verklikken of iets dan hoor ik het uiteraard graag.

              Comment


                #8
                Re: buitenkweek en kraamhulp

                "als je 5kratten bier buiten hebt staan hoor je niemand"

                Inderdaad, in .be wordt er zelfs alcohol geschonken naast het kraambed, meer nog, tzou pas fout zijn als je dat niet zou doen!!

                Comment


                  #9
                  Re: buitenkweek en kraamhulp

                  Zoek even het plantje "kattensnor" op, http://nl.wikipedia.org/wiki/Kattensnor , zaai er daar een paar van in dezelfde potten als je wiet(niet erbij in, wel aparte potten) en zet -als de kraamhulp gaat komen- je planten tussen die kattensnorren. Van een afstandje zien de meesten het verschil niet, en zowiezo trekken die roze/witte/paarse bloempjes veel meer aandacht dan je buds.

                  Let wel op : als het druilerig weer wordt is kattensnor erg gevoelig voor meeldauw!

                  ow en nog wat : VAN HARTE GEFELICITEERD met de komst van je kleine spruit !
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment


                    #10
                    Re: buitenkweek en kraamhulp

                    We hebben het er hier nog eens goed over gesproken en zetten gewoon een kweekje buiten
                    Heb net 2 ontkiemde lowryder in de zaai/stekgrond gezet die ontkiemt waren, deze had ik nog liggen.
                    En ga over een maandje blue berry, nycd en ierbei ontkiemen voor buiten. We zullen zelf wel zien
                    wat de reactie zal zijn. Bedankt voor de reactie's iig.

                    Comment


                      #11
                      Re: buitenkweek en kraamhulp

                      Succes met je kweek en uiteraard de nieuwe spruit!
                      Lekkere soortjes uitgezocht btw.
                      Tevens verplaatst naar drugsbeleid en wetgeving

                      Grts
                      Daniella
                      Last edited by misty; 29 March 2010, 11:31.
                      Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                      Misty's ABC

                      Comment

                      Bezig...
                      X