Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Straf 230 plantjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Straf 230 plantjes

    Korting op 420shop
    goedeavond mensen.

    kan iemand mij misschien vertellen welke straf ik kan verwachten als mn plantage word opgerold?

    het zijn 230 planten.
    in een kelder van een koophuis
    afgetapt van de meter

    ik heb ero ok nog 1 van 99 planten in een koophuis in een kelder + ook afgetapt van de meter.

    bedankt!!!!

    gr
    jeroen

    #2
    Re: Straf 230 plantjes

    Ik hoop dat je gepakt word vuile stroomdief jij bezorgt ons een slechte naam eikel !

    Comment


      #3
      Re: Straf 230 plantjes

      Dacht ik er ook van!!! Heeft totaal niets met hobbykweken te maken, weet je wat; post je adres even en ik zorg wel dat je zelf achter de straf komt.

      Comment


        #4
        Re: Straf 230 plantjes

        sjongejonge wa een figuur

        aftappen? mag lijen dat je huizen in de fik vliegen waar je zooi staat
        ​fuck you, you fucking fuck

        Comment


          #5
          Re: Straf 230 plantjes

          Kijk onze schijnheiligen eens roepen.

          De enige oorzaak is de gristentaliban die een natuurlijk plantje verbiedt, en wat doen de jonge dames/heren?
          Een medekweker de dood in wensen.

          Triest volk....

          Comment


            #6
            Re: Straf 230 plantjes

            zeg mensen laat die gast toch, en gast je bent niet slim,omdit zo even en bloot te gaan posten, stroom aftappen, helemaal slim om erbij te zetten, vertel het gelijk de buren en de wijk . niet doen, die straf verschild, de 1 komt met een taakstraf, de ander met een boete, de ander met een hectenis, een echte straf hebben ze niet in het wetboek. wat ik oneerlijk vind. terwijl de een wat domme uurtjes uitvoerd en de ander in hectenis komt.

            echter. ben niet zo dom en ga zoon dingen niet op internet posten aub.

            dit is een hobby forum. en door dit soort dingen worden wij straks het lelijk eendje. dus nogmaals houd je stil,het is voor je eigen bestwil. van mij part zette je duizend. moet je zelf weten.maar aub ga dit niet op ons hobby forum posten oke

            Comment


              #7
              Re: Straf 230 plantjes

              Helemaal geen goed idee.
              Heb je ooit al eens in hechtenis gezeten of onder voorwaarden vrij gelaten geweest?
              Direct enkele jaren van je leventje kwijt. Justitie assistente en al die zever, urine stalen laten nemen.... Enz
              5 is genoeg!!!!!
              Moet louter een hobby zijn.
              En wat ik je nog wou zegeen: Boete voor stroom aftappen is min 15000 euro.

              Denk maar eens goed na...

              Comment


                #8
                Re: Straf 230 plantjes

                jeroenee
                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                Comment

                Bezig...
                X