Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hennepkweekster vrijgesproken

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hennepkweekster vrijgesproken

    Korting op 420shop
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    #2
    Jaajaaah als ik dat was geweest, kreeg ik de maximale straf

    Comment


      #3
      Ze heeft wel geluk gehad vind ik hoor .. Ze had ook een chagrijnige rechter hadden kunnen tegengekomen en dan was het toch ietsepietsie anders afgelopen denk ik haha.

      Comment


        #4
        dat is geluk hebben

        Comment


          #5
          denk dat de rechter zo af en toe ook wel een lekker blowtje rook

          ik vind dat ze kweken gewoon moeten legaliseren tis gewoon een super hobby

          de een maak eigen drank wij onze geliefde plantjes

          en dan is drank eigenlijk nog hard-drugs ook snap al die regels niet hier in NL
          2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
          http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

          Comment


            #6
            Als ze het legaliseren verdient de regering er niets meer aan , dus dat zal het niet gaan worden denk ik.


            Grtz.

            Comment


              #7
              tuurlijk verdienen ze er wel aan coffeeshops zitten in de hoogste catogorie belasting

              per jaar halen ze 400miljoen aan belastinggeld binnen via de shops
              2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
              http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

              Comment


                #8
                Re: hennepkweekster vrijgesproken

                €25.000.
                1 kg haze kost €5000 inkoop minimaal 25 m2 vol omdat eruit te kunnen krijgen.
                erg erg veel geluk heeft ze gehad.
                over het algemeen, kan ik thuis kweken afraden.

                Comment


                  #9
                  Re: hennepkweekster vrijgesproken

                  Oorspronkelijk geplaatst door Robba View Post
                  Als ze het legaliseren verdient de regering er niets meer aan , dus dat zal het niet gaan worden denk ik.


                  Grtz.
                  Als ze de boel legaliseren kunnen over elke stap belasting heffen en niet alleen op de shops. Dan kunnen ze ook nog een 19% BTW vangen en dergelijke. En er gaat verbazingwekkend veel geld zitten in het opsporen en vervolgen van kwekers, dus na legalisatie is die kostenpost ook verdwenen.
                  Ik denk dat de overheid veel geld kan verdienen met legalisatie, maar ik geloof dat daar nooit een onderzoek naar is gedaan. Dus het word tijd dat iemand dat is gaat doen!

                  Comment


                    #10
                    Re: hennepkweekster vrijgesproken

                    Jawel, dat onderzoek is al gedaan en het advies tot legalisering is ook al afgegeven. Helaas is dit nog niet doorgevoerd. Beetje bang voor de boze buitenwereld misschien ??
                    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                    Comment


                      #11
                      Re: hennepkweekster vrijgesproken

                      Oorspronkelijk geplaatst door BaZe View Post
                      denk dat de rechter zo af en toe ook wel een lekker blowtje rook

                      ik vind dat ze kweken gewoon moeten legaliseren tis gewoon een super hobby

                      de een maak eigen drank wij onze geliefde plantjes

                      en dan is drank eigenlijk nog hard-drugs ook snap al die regels niet hier in NL
                      Het grappige aan jou quote is dat drank zelf maken ook hardstikke illegaal is.

                      Comment


                        #12
                        Re: hennepkweekster vrijgesproken

                        Off topic;
                        Bij mijn weten mag je gewoon een eigen biertje brouwen of wijntje e.d. maken,
                        Verkopen is dan weer niet toegestaan.

                        Grts
                        Daniella
                        Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                        Misty's ABC

                        Comment


                          #13
                          Re: hennepkweekster vrijgesproken

                          Oorspronkelijk geplaatst door wiki
                          Thuis zelf alcohol destilleren is in bijna ieder land bij de wet verboden omdat de staat dan accijns misloopt. In Nederland is het in bezit hebben van een destilleerketel met een inhoud van meer dan 1 liter verboden. Wel is toegestaan om met een kleine destillatie-opstelling alcohol te scheiden van een gekochte fles sterke drank. Hiermee kan dan b.v. likeur gemaakt worden.
                          Roept bij mij de vraag op :
                          Zou het produceren van drugs verboden zijn omdat de staat hier geen accijns op kan heffen ?
                          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                          Comment


                            #14
                            Re: hennepkweekster vrijgesproken

                            een alcohol verbod zou niet gek zijn
                            Al die zatte lui die maar vrouwen lastig vallen en schreeuwen, geef mij maar de shop, daar is het tenminste chill

                            Comment


                              #15
                              Re: hennepkweekster vrijgesproken

                              Oorspronkelijk geplaatst door district 9 View Post

                              over het algemeen, kan ik thuis kweken afraden.
                              ohwww ??

                              en hoe moeten de mensen het dan betalen als je van een minima inkomen moet rondkomen ? ff naar de shop gaan en daar voor een paar tientjes per week ophalen ?

                              denk eens iets verder dan je neus lang is, mogelijk ben jij wel in staat om dit te betalen , maar er zijn een hoop mensen die het simpelweg niet kunnen betalen en veel profijt hebben van wiet roken.

                              helaas is de medische wereld niet zo ver om te erkennen dat wiet een prima middel is tegen heel veel klachten.
                              Niet alleen het roken is goed tegen een hoop klachten , maar denk eens aan de wiet olie , wat dat voor mensen doet die huidklachten hebben ??

                              Comment

                              Bezig...
                              X