Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Watnouw gedogen?!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Algemeen: Watnouw gedogen?!

    Korting op 420shop
    Het enige wat eigenlijk al die jaren is gedoogd, in nederland, is de coffeeshop. Maar dan ook alleen nog maar de voordeur. En het was/is gedoogd om buiten in het openbaar cannabis te roken

    Qua kweken is het is gewoon altijd belachelijk geweest, minder dan 5 planten, zonder enige plant-technische hulp zoals licht voeding etc. Zonder dat iemand er aanstoot aan heeft of overlast van ervaart, bij ontdekking door politie volgt inbeslagname.

    Het klinkt zo leuk he, plantje in de tuin is gedoogd. Maar eigenlijk ben je overgeleverd aan de tolerantie van je buren en andere uit je directe omgeving. Daarbij mag een woningbouw je ook nog zonder pardon uit je huurhuis mieteren bij toevallige ontdekking. Een woningbouw gaat er finacieel op vooruit als ze een nieuwe huurder hebben, die krijg namelijk direct een huursverhoging bij oplevering van dat huis.

    Het is tegenwoordig de norm in Nederland om (met ze alle) op te treden tegen kwekers, hangjongeren, krakers, en andere ongewenste zielen. Leiders en media stoken de burgers op tot morele meldplicht, als deel van hun burgerplicht, waarop direct een handhaaf protocol inwerking treed.

    Er is geen sprake meer van, tolerantie of acceptatie, onze vrijheden worden nu alleen nog maar (tijdelijk) gedoogd door de huidige soevereiniteit...

    Last edited by dokkie; 24 June 2010, 16:59.

    #2
    Re: Watnouw gedogen?!

    Oftewel, vantevoren inschatten hoe je buren het diggen, mijn buren vinden het gelukkig fantastisch

    Comment


      #3
      Re: Watnouw gedogen?!

      Je heb aan gelijk dokkie, maar je huis ben je nog niet zomaar uit hoor met 5 planten en kunnen aantonen dat je het nodig heb voor mediwiet of eigen gebruik.

      Mensen trappen er vaak zelf in die tekenen, en dan komt er niets voor een rechter dan sta je met een paar dagen op straat dus noooit tekenen zo en zo is tekenen haast nooit verstandig.

      Ik kweek mediwiet en verzorg wat deze rotte regering na laat.



      Grtz..

      Comment


        #4
        Re: Watnouw gedogen?!

        Ze mogen van mij stoppen met gedoogen , zo een gedoe met regels
        Illegaal is het al jaren en nooit problemen mee gehad

        Ajo
        Ventje
        Living in Second live for real

        Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

        Comment

        Bezig...
        X