Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belgische cannabiswetgeving

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Belgische cannabiswetgeving

    roll that shit pass that shit smoke it

    Comment


      Re: Belgische cannabiswetgeving

      Jay5, weet echt niet wat je met die reactie bijdraagt

      Comment


        Re: Belgische cannabiswetgeving

        weet ook niet hoe dit op dit deel terecht kwam, maar stond met 2 discussies tegelijk op. was eigenlijk een herh. van een zin op een ander forum. sorry daarvoor. kan ook nooit steek houden want was geen reactie op jou. Ik heb zeer veel opgestoken van jouw topic.

        excuseer

        J

        Comment


          Last edited by fons; 4 May 2010, 02:01.
          gimme liberty or gimme death

          Comment


            Re: Belgische cannabiswetgeving

            gimme liberty or gimme death

            Comment


              Last edited by fons; 4 May 2010, 01:56.
              gimme liberty or gimme death

              Comment


                I've seen things who people would never believe...

                Comment


                  Re: Belgische cannabiswetgeving

                  het gedoogbeleid is er in de tijd gekomen na blow ins die overal in het land georganiseerd werden door de toenmalige bccb en die uiteindelijk geresulteerd is in een grote betoging-blow in in brussel - met meer dan 5000 deelnemers en blowers

                  maw er is zeker iets dat we kunnen doen - twee dingen eigenlijk

                  ofwel allemaal afzonderlijk gepakt, vervolgd vernedert enz worden

                  of anders allemaal samen georganiseerd de gestrekte middelvinger gaan presenteren aan diegenen die daar politiek verantwoordelijk voor zijn

                  ps bij mij is het hetzelfde hoor - ik zou eigenlijk willen kweken zoals lady green dat doet ( ik baal van wiet die geen echte zon heeft gezien ) - maar ik zit hier met een huisbaas die ex cipier is in mijn nek - en die eikel komt alle dagen mijn plantjes tellen vanuit zijn tuin achter de mijne

                  ps 2 ik stam nog uit het tijdperk dat mensen echt werden opgesloten voor een paar plantjes of een paar gram of zelfs voor een joint - er zijn toen twee minderjarigen gestorven ook in de jeugdinstellingen, die daar zaten voor cannabis gerelateerde "delicten" - dat heeft toen bij een aantal mensen de emmer doen overlopen en is de directe aanleiding geweest om actie te ondernemen - dus moeten er nu ook weer eerst doden vallen voor er iets gaat gebeuren ?

                  als je nu al veel minder hard wordt aangepakt en relatief op je gemak thuis je joint kan blowen denk er dan dus aan dat je dat te danken hebt aan die mensen van toen - en neem nu jouw verantwoordelijkheid op om te zorgen voor de niet vervolging vd toekomstige blower, die mss wel je eigen kind zal zijn
                  Last edited by fons; 5 May 2010, 07:56.
                  gimme liberty or gimme death

                  Comment


                    Re: Belgische cannabiswetgeving

                    rechten is ook iets dat je niet mag krijgen - gekregen rechten die kunnen altijd weer opnieuw worden ingetrokken

                    rechten ( als blower, of gelijk welke andere cultgroep ) is iets dat je moet nemen - en je bent rijp om die rechten te dragen wanneer je dus zover bent dat je ze zondermeer neemt

                    en dat is dus de vraag - wanneer zijn wij als blowers zover dat we onze rechten die we eigenlijk altijd al kunnen gehad hebben eindelijk eens gaan nemen

                    ontwaakt jonge vrekken want sparend verspilt gij uw kracht ( dat is een leuze die ik me uit die tijd herinner )
                    Last edited by fons; 5 May 2010, 08:04.
                    gimme liberty or gimme death

                    Comment


                      Re: Belgische cannabiswetgeving

                      Deze zaterdag 14u afspraak in Brussel trouwens voor een betoging, georganiseerd door Trekt uw Plant
                      http://www.trektuwplant.be/csc/WORLD...JUANA-MARCH,21
                      We need you!

                      Comment


                        Last edited by fons; 5 May 2010, 17:46.
                        gimme liberty or gimme death

                        Comment


                          Re: Belgische cannabiswetgeving

                          De zogenaamde 'cannabis libertair club' - Go for it!

                          Comment


                            Re: Belgische cannabiswetgeving

                            je haalt me de woorden uit de mond siddharta - lang niet iedereen wil immers zijn plantjes in een sovchoze moeten gaan kweken
                            gimme liberty or gimme death

                            Comment


                              Re: Belgische cannabiswetgeving

                              Hoe zou een cannabis libertair club verschillen van een cannabis social club?

                              Comment


                                Re: Belgische cannabiswetgeving

                                Als jij beweert dat ik een communist ben dan ken je me niet goed. Trekt uw Plant is zowat de enige organisatie die wel eens 'over de schreef' gaat (denken we maar aan hun plantage waar ieder lid 1 plantje had). Ook worden ze heel dikwijls voor de rechtbank gedaagd wat wel degelijk wil zeggen dat ze eens tegen en over het lijntje gaan. Het zijn mensen die hun nek durven uitsteken in een debat met een illegaal karakter en een vrij negatieve ondertoon. Het beste is dat je misschien zelf een organisatie opricht
                                Als we al mails stuurden naar ministers om duiding te vragen omtrent de wet maar geen antwoord kregen moet je me eens uitleggen hoe je daarmee dialoog moet gaan voeren om de wet te gaan veranderen... Met de regering die zichzelf nog niet staande kan houden staan wij, de vriendelijke en hard-werkende Vlaming, helemaal buitenspel... Voorstellen altijd welkom

                                Comment

                                Bezig...
                                X