Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

import van cannabis zaden in Belgiė strafbaar of niet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    import van cannabis zaden in Belgiė strafbaar of niet?

    Korting op 420shop
    Beste leden.

    Wist even niet goed waar ik deze topic kon starten hopelijk zit ik goed



    Ik ga binnenkort naar Spannabis Madrid 2017
    Legalize Regulate Educate Medicate

    #2
    Stuur ze op naar jezelf als je het niet weet? Zaden versturen vanuit spanje naar belgie is geen probleem.

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
      Stuur ze op naar jezelf als je het niet weet? Zaden versturen vanuit spanje naar belgie is geen probleem.
      wel het enigste probleem is tijd. Ik ben daar de avond voor het evenement pas en de andere dag vroeg in de morgen al terug weg. weet niet zeker als ik op tijd bij een post kantoor zal geraken. hangt af van hun openingsuren natuurlijk
      Legalize Regulate Educate Medicate

      Comment


        #4
        Brieven bus hebben ze daar ook
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Ligt ook een beetje aan de hoeveelheid denk ik, alhoewel die zaadjes niet het enige zal zijn dat je meeneemt.
          10 zaadjes neem je wat meer risico mee dan met een koffer vol apart verpakte zaden, buisjes, monsters, flyers, hulpstukken etc..
          Dan zou je even in het wetboek moeten neuzen.

          Er zit wel een postkantoor op vliegveld Madrid volgens mij, maar normaal zijn alle postkantoren op zondag gesloten.
          Ik weet niet wat de openingstijden op het vliegveld zijn.

          Een kennis daar, die op maandag een pakje op de post kan doen voor je, zou ideaal zijn.
          Blijft natuurlijk nog de kans aanwezig dat de douane 'm eruit pikt om te bekijken.

          * topic verplaatst naar drugsbeleid en wetgeving waar het me meer op z'n plek lijkt.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
            Ligt ook een beetje aan de hoeveelheid denk ik, alhoewel die zaadjes niet het enige zal zijn dat je meeneemt.
            10 zaadjes neem je wat meer risico mee dan met een koffer vol apart verpakte zaden, buisjes, monsters, flyers, hulpstukken etc..
            Dan zou je even in het wetboek moeten neuzen.

            Er zit wel een postkantoor op vliegveld Madrid volgens mij, maar normaal zijn alle postkantoren op zondag gesloten.
            Ik weet niet wat de openingstijden op het vliegveld zijn.

            Een kennis daar, die op maandag een pakje op de post kan doen voor je, zou ideaal zijn.
            Blijft natuurlijk nog de kans aanwezig dat de douane 'm eruit pikt om te bekijken.

            * topic verplaatst naar drugsbeleid en wetgeving waar het me meer op z'n plek lijkt.
            maar ik ga van de donderdag tot de zaterdag. en zal niet veel extra mee hebben is puur voor genetica en eens kijken wat er allemaal op de markt is. de free dingen die ik krijg zullen wel niet illegaal zijn denk ik :p
            en als ik wat google zijn de meeste tot 20u30 open en zelfs 1 tot middernacht :p
            https://nl.yelp.be/biz/palacio-de-cibeles-madrid-4
            Legalize Regulate Educate Medicate

            Comment

            Bezig...
            X