Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

7 planten?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    7 planten?

    Korting op 420shop

    #2
    Dat gaat flink geurig worden als ze allemaal in bloei staan. De meeste buren zullen daar niet blij mee zijn en dan loop je het risico dat de politie ze komt verwijderen. En omdat het er meer dan 5 zijn loop je een groter risico dat je daardoor je huis uitgezet wordt. In sommige gemeentes kan je ook bij minder dan 5 planten al je huis uitgezet worden.
    Eerlijk gezegd denk ik dat je buren het ook wel gaan merken als je het bij 4 planten houdt. Tenzij je een vrijstaand huis met balkon hebt natuurlijk.

    Comment


      #3
      Dit is hoe ik het interpreteer:
      Als je niet meer dan vijf planten hebt staan en de wouten komen langs, dan kunnen ze je niet strafrechtelijk vervolgen als je afstand doet van die planten (ze nemen ze dan mee of vernietigen ze ter plaatse). Het blijft namelijk illegaal om wietplanten te kweken en het verschilt per gemeente hoe streng dit gehandhaafd wordt. Sommige gemeentes doen niets waar andere gemeentes al ingrijpen bij 1 plant.
      Lekker scheef en verwarrend allemaal, maar goed, ik zou er geen zeven neerzetten want dan loop je het risico dat je wel strafrechtelijk vervolgd wordt.

      Comment


        #4
        Buiten dat kan degene van wie je het huis huurt altijd een uitzettingsprocedure starten omdat je gewoon geen wiet mag kweken volgens je huurcontract.
        Of je dan ook daadwerkelijk uitgezet wordt is iets anders, dat beslist de rechter. Hopelijk is die dan in een goeie bui.
        Maar je kunt er sowieso een hoop ellende van krijgen, ook met 1 plantje.
        Ik weet niet hoe fanatiek ze in 020 zijn met wietplanten ..

        Als je er 7 zet, en er zijn andere mensen die er vanaf weten is het risico vele malen hoger natuurlijk.
        Mjah, 't kan ook goed gaan.
        Zolang je maar weet wat het risico is.

        Kun je er niet 2 of 3 ergens guerilla zetten ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5

          ik plaats er 1ntje dan zijn het er 5
          en kijk of ik er 2 bij een vriend kan neer zetten vraag of me vader nog mogelijkheden heeft is zijn huis ( Koop huis )
          Last edited by QnQ; 20 June 2018, 20:39.

          Comment


            #6
            De burgermeester mag ook bij een koophuis beslissen dat je (tijdelijk) niet meer in je huis mag wonen. Zoals hierboven al is gezegd gebeurt dat meestal bij meer dan 5 planten, maar in sommige gemeentes ook al bij 1 plant. Erg krom allemaal.

            Comment


              #7
              In 020 hangt het er vooral van af of de buren gaan klagen. Zolang die niet klagen gebeurd er niets.

              Meestal hebben ze wel wat beters te doen als mensen met plantjes in de tuin te gaan controleren of het er te veel zijn.

              Toch is meer als 5 een extra risico, en op een balkon in het zicht ? is vragen om problemen.
              Lets not criticize but legalize

              Comment


                #8
                met een beetje pech halen ze heel je balkon weg
                verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                Comment


                • QnQ
                  QnQ commented
                  Editing a comment
                  Psies !
                  En waar laat je dan je vuilniszakken .

                • Meglow
                  Meglow commented
                  Editing a comment
              Bezig...
              X