Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

artikel in de NRC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nederland: artikel in de NRC

    Korting op 420shop
    Mensen.

    Alarmerende berichtgeving voor iedereen die al wat geoogst (en bewaard) heeft dit jaar.


    Drugsbeleid: Het sluiten van woningen om de vondst van drugs gebeurt vaker en sneller. Ook bij kleine hoeveelheden, of als het de eerste keer is. „Het zijn…

    #2
    Dit land gaat zo hard achteruit op het gebied van regelgeving cannabis... Te triest voor woorden.
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


      #3
      Ad usum proprium!

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Kalm maar gg, denk om je bloeddruk!

      • renoir68
        renoir68 commented
        Editing a comment
        Ik geef je helemaal gelijk,,,brainless volk in dit land,,,totaal niet opkomen voor je democratisch recht,,,wat we in de jaren 70 en 80 voor elkaar hebben gekregen,,breken ze nu af,, en er is niemand die zijn bek los trekt,,we laten het allemaal maar gewoon gebeuren,,,nix geen demonstraties,,nix nie Den Haag bestormen,,passief zijn we geworden,,we hebben het te goed,,

      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment

      #4
      Ik dacht dat de maximaal toegestane hoeveelheid voor eigen gebruik in huis 30 gram was. Dat vond ik erg weinig (na een buitenwietoogst), voordat ik zelf kweekte vond ik 5 gram veel (50 euro jonguh!).
      Nu moet ik dus mijn grote voorraad verdeeld in pakjes van 30 gram, op de meest ludieke plaatsen verstopt. Op gaan zoeken en door zessen gaan delen? Dan heb ik zeker te weinig verstop plekken Zo hou ik geen hele boeken meer over he.
      Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

      Comment


        #5
        Of hele planten laten drogen en als ze droog zijn in een (lege) vaas zetten.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #6
          Politie mag niet zomaar het hele huis doorzieken, bewaar je stash in een andere ruimte dan je kweekruimte en zorg dat deze ruimte niet op de route ligt naar je kweekruimte. Als er geen aanleiding is (resten, verpakkingsmateriaal e.d.) mogen ze een ruimte niet eens betreden.
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


            #7
            Maar wat gebeurd er dan wel niet als je een halve kilo en vijf plantjes hebt?

            Comment


              #8
              Dat wil ik ook niet weten lightitup... en dan moet ik nog gaan starten met kweken...

              Comment


              • Rreppellsteeltjam
                Rreppellsteeltjam commented
                Editing a comment
                Veel succes met de stress!

              • Niemand020
                Niemand020 commented
                Editing a comment
                Als het je stress geeft kun je het beter nieteens beginnen

              #9
              Iedereen kan gewoon de beleidsregels inzien van zijn gemeente die betrekking hebben op de opiumwet.
              De ene gemeente hanteert .>5 gram de ander >30 gram wiet.

              In mijn gemeente is het vanaf 31 gram wiet of 31 planten 4 weken sluiten.
              Onder de 30 gram wiet of 30 planten is eerst een waarschuwing.

              Minder dan 5 gram of 5 planten wordt niets mee gedaan behalve in beslag nemen natuurlijk.

              Comment


                #10

                Minder dan 5 gram of 5 planten wordt niets mee gedaan behalve in beslag nemen natuurlijk.

                ​​​​
                Dat is in jouw gemeente dan?

                Comment


                • Ongeldig
                  Ongeldig commented
                  Editing a comment
                  Het staat in zijn bericht. Al mijn brutale opmerkingen heb ik verwijderd voor het posten. Die hou ik voor mezelf.

                #11
                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                Comment


                  #12
                  Als ze maar in uw zakken kunnen zitten.

                  Comment

                  Bezig...
                  X