Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwsuur 27/09/18 : Medicinale Cannabis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nieuwsuur 27/09/18 : Medicinale Cannabis

    Korting op 420shop
    https://www.uitzendinggemist.net/afl...Nieuwsuur.html

    goede reportage over medicinale wiet

    enige punten:
    - de dubieuze rol van BMC die Bedrocan de staatsproducent van ons land heeft gemaakt en daarbij concurrenten op illegale wijze buitenspel heeft gezet... broer van eigenaar blijkt een hoge ambtenaar te zijn bij justitie...
    - hoe de patient massaal de apotheek is gaan ontwijken vanwege de matige kwaliteit en daarom weer naar de coffeeshop gaat of zelf thuis kweekt.
    - hoe achterlijk ons beleid is t.o.v. landen om ons heen als het gaat om het niet toetsen en aanvaarden van de medicinale werking, waardoor het nog steeds geen geneesmiddel is hier. Dit tot frustratie van artsen en patienten.

    #2
    Bedrocan de staatsproducent van ons land heeft gemaakt en daarbij concurrenten op illegale wijze buitenspel heeft gezet... broer van eigenaar blijkt een hoge ambtenaar te zijn bij justitie..
    Typisch..
    Bananenrepubliek NL
    Ad usum proprium!

    Comment


      #3
      Ik denk dat ge is moet opzoeken waarvoor die term staat...

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
        Ik denk dat ge is moet opzoeken waarvoor die term staat...
        Bananenrepubliek 2.0 dan..
        zonder al die revoluties (jammer genoeg)
        Ad usum proprium!

        Comment


          #5
          Was het maar een republiek. Ik snap niet dat een groot deel van de Nederlanders zo koningsgezind zijn.

          Maar over de docu. Zo zie je maar weer: Je kan dit soort dingen beter overlaten aan de markt. Overheidsbemoeienis veroorzaakt meer problemen dan dat het oplost.
          Het belastinggeld dat de laatste 20 jaar is weggegooid hadden we beter kunnen gebruiken.

          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #6

            Comment

            Bezig...
            X