Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Politie op forum

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Politie op forum

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Op dit forum worden nogal illegale dingen geplaatst zou het kunnen dat politie dit forum in de gaten houdt en mensen hiermee kan opsporen?


    #2
    haha ja had al van andere leden gelezen dat het een probleem was. lijkt mij trouwens ook hoor al denk ik dat ze dan beter achter de echte boeven aan kunnen gaan... ik ben niet zo een geel hesje maar velen zullen zeggen ga Rutte lastigvallen ofzo XD als je op de homepage kijkt kan je zien hoeveel mensen op t forum zitten.. vaak zie ik maar een 10tal members en heel veel gasten .
    De Bloemen Van Bri

    Comment


      #3
      Gewoon verloren tijd en geld voor ze want hier zitten geen grote vissen.
      Ook geen mooie zaak voor ze als ze iemand na maanden onderzoek via het internetforum kunnen arresteren voor maar 5 planten in een tentje. Ze willen immers de grote kwekerijen opdoeken.

      Natuurlijk moet je altijd uitkijken, liever geen blauw voor de deur want zal een hoop gezever zijn om je eigen gebruik aan te duiden met bijvb een 5 planten en degelijke installatie zoals goede lamp, afzuiging e.d. als die worden aangetroffen.


      UPDATE 19/5/19 Green Mamba's eerste kweek LED

      Comment


        #4
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Ik, en ik zag ook LR2, ben wel afgelopen nacht benaderd om wat zaken te bespreken buiten het forum om. Vind dat een beetje vreemd ?
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Kijk eens via z'n profielpagina. Da's makkelijker dan de zoekfunctie

          • LR2
            LR2 commented
            Editing a comment
            Ik ben niets gevraagd naar mijn weten. Ik heb wel een notification die leidt naar een niet-bestaand topic. Er staan comments van een gebruiker en "-1 others"
            Er zijn wel 2 mensen die ik buiten het forum om spreek, maar die zullen mij niet publiekelijk benaderen via dit forum gok ik. Ze hebben m'n nummer namelijk.
            Maar nu ben ik wel benieuwd! Ik zou graag ook zien waar ik die info zelf terug kan vinden.
            Ik zal eerlijk toegeven; ik heb aardig wat verzoekjes ontvangen over de jaren heen, van gratis topjes tot gratis zaden, tot het runnen van kwekerijen en het 'beheren van panden'. Het kost weinig moeite om dat af te wijzen; ik ben geen crimineel en ik wil me ook niet in die wereld mengen. Lang geleden heb ik besloten dat ik 't toch echt allemaal voor mezelf doe. Ik denk dat de politie, mochten zij achter enkele van die vage berichten zitten, daar ook wel van overtuigd is geraakt. Ze zijn hier nog nooit langs geweest.

          • Flip Hasjkip
            Flip Hasjkip commented
            Editing a comment
            Ik kan het topic ook niet meer vinden maar deze persoon had in zijn profiel staan dat hij 2 berichten had geplaatst, 1 x bij mij en 1 x bij jou. 1 Van die berichten was al snel weg.

          #6
          Maar jij doet wel iets van screening van te voren bij nieuwe members toch Q? of moet ik toch maar aan de vpn icm tor?
          De Bloemen Van Bri

          Comment


          • beowulf
            beowulf commented
            Editing a comment
            Da's ni googelen he. Mods kunnen ip adressen bekijken. Maja, zonder je ISP die er een gebruiker aan kan koppelen ben je niks. En dat gaat zomaar niet dankzij de privacy wetgeving. Dus ja, zolang je geen flikken moderator maakt kunnen ze niks en heb ik er geen schrik van. Zou meer schrik hebben van gsm's waarmee je foto's trekt en waarbij je 10 tallen apps toelating geeft om door je foto's en contacten te gaan.

          • Cleargreen
            Cleargreen commented
            Editing a comment
            beowulf slaat de spijker op z'n kop, de zwakste schakel zal voor de meeste toch wel de GSM zijn

          • LR2
            LR2 commented
            Editing a comment
            Als usernames overeen komen met namen die echt kunnen bestaan, dan kan dat schadelijk zijn voor die persoon. Nu zal Jan Janssen daar minder problemen mee krijgen dan een volledige voor- en achternaam die minder vaak voor komt. Maar 't zal je maar overkomen dat je maandag op je werk komt en er een heel kweekverslag door je leidinggevende uitgedraaid is, met jouw naam erboven. Of het nu door een ander gedaan wordt, of door de persoon zelf, enige verhulling is wel wenselijk. Ik heb zelf ook weleens afbeeldingen gedownload van het forum die in de eigenschappen een volledige voor- en achternaam bevatten. Soms zelfs een postadres, omdat die fotograaf graag herkenbaar wilde zijn bij het posten van zijn professionele foto's. Super handig voor je copyright. Die functie kun je beter uitzetten bij wietfotografie.
            Ook GPS-data staat in de meeste telefoons subtiel op 'AAN'. Ik dacht dat het forum die er tegenwoordig softwarematig vanaf knipt, maar het is goed om er zelf ook aan te denken.

          #7
          De poitie doet het zelf!
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

          Comment


          • Urban
            Urban commented
            Editing a comment
            Wat jezelf doet doe je beter!

          #8
          Laatst hoorde ik dat ze mensen die indy noemen opsporen en meteen het land uitzetten wegens ondermijnend gedrag.
          Ik zelf ben nog nooit benaderd door mensen hier op het forum, in ieders geval niet door zomaar een vreemd nieuw lid met aparte vragen wat mij in mijn situatie dan toch wel meer logisch lijkt omdat ik in een URBANGARDENSHOP werk ik ruleer dan ook, doe je niks aan.

          Comment


            #9
            Stap voor stap geraken we er wel.

            Comment


              #10


              Comment


                #11
                Ad usum proprium!

                Comment


                  #12
                  Waarom denk je dat ik PlaatjesKijken heet?

                  Comment


                  • Urban
                    Urban commented
                    Editing a comment
                    Ik weet niet , misschien waren je ouders niet zo creatief

                  • PlaatjesKijken
                    PlaatjesKijken commented
                    Editing a comment
                    Oh, ik dacht mijn naam nog wel enigszins creatief was..

                  #13
                  Jongens ik ben eigenlijk zelf undercover

                  Comment


                    #14
                    Ik ben die blauwe die op de parkeerplaats van je growshop staat en je naar je stek volgt.

                    Comment

                    Bezig...
                    X