Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Thc verwijderen voor urinetest

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Thc verwijderen voor urinetest

    Korting op 420shop
    Hoi heb een vraag ik rooktje paar maand aan stuk max maal 1 jiont in dag ik ben serieuse sporter en rookte die dus savonds voor slapen gaan ik sport 4 maal per week heel intensief en ben echt een zweeter mijn vet percentage ligt op 4 procent en ben 1m76 ben gestopt nu 4 dagen en moet binnen 10 dagen een urine test afleggen zou dit nog tekenenn

    #2
    http://www.drugs-check.nl/hoelang-is...g-aan-te-tonen

    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #3
      Urinetest of bloedtest, indien je maar 1 joint per dag rookt en al 4 dagen gestopt bent en nu nog 10 dagen tijd hebt zoals je zelf aangeeft is er geen probleem.
      Ze gaan niks terug vinden.
      Veel drinken en vochtafdrijvers gebruiken helpt, bloedzuiverende dingen eten of drinken helpt ook.

      Comment


        #4
        Hehe als er geen sporter zou in dat textje gestaan hebben zou je denken dat het een zware junkie is die weer op controle moet.

        Comment


        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Of iemand met dyslexie..

        #5
        4% zegt die haha! Ik loop al meer als 20
        jaar mee in de bodybuilding wereld en heb vroeger zelfs mensen begeleid bij wedstrijden maar 4% halen de meeste niet eens in de prep naar een wedstrijd toe en als ze het halen is het hooguit voor 2 dagen want het is ongezond en onverstandig. Dus je hebt vast meer als 4%. Maar goed je bent safe als je nog 10 dagen hebt. Ook niet in huizen gaan zitten waar veel gerookt wordt want je ademt meer in dan je denkt. Succes

        Comment


        • Burundanga
          Burundanga commented
          Editing a comment

        • Ganjax
          Ganjax commented
          Editing a comment
          Tom Boonen ook.
          Last edited by Ganjax; 31 January 2019, 23:57.

        • misty
          misty commented
          Editing a comment
          wel extreem, had als vrouw op mijn top 11% , 4 is echt ongezond...

        #6
        Ik heb een paar jaar geleden ook moeten een urinetest ondergaan,
        Hiervoor was ik 2 maand gestopt.
        Ik deed toen ook 3x per week aan (amateur) powerlifting.
        Ik at 3x per dag carbobel koolstoftabletten met het idee dat dit de thc meer uit mijn vetweefsel zou trekken.
        zal op ruim genomen 15-25% lichaamsvet hebben gezeten.
        Toen rookte ik daarvoor 2-5 jonkos per dag.
        Het zat er nog steeds in :/

        Comment


        • misty
          misty commented
          Editing a comment
          Kan kloppen,thc sla je op in je vetten

        #7
        Waarom mag er geen thc in je bloed zitten? Zelfs Arnold Schwarzenegger rookte een joint in de film Pumping Iron.

        Desondanks succes en hopelijk vinden ze niks!

        Comment


          #8
          Cannabis staat op de lijst van drugs die je prestaties kunnen verbeteren, de dopinglijst.
          In de (vecht) sport wereld zijn CBD en andere cannabis gerelateerde producten populair, onder de sporters. Ze vinden/denken dat het helpt bij lichamelijk herstel.
          Meestal wordt het dan gebruikt in de vorm van extracten en supplementen, maar er zijn genoeg MMA-sporters die daarnaast graag vapen (of zelfs blowen).
          Of het een cultuur dingetje is? Recreatief? Of werkt als hersteller van het lichaam, dat weet ik niet.

          Cannabis kan tot drie maanden na gebruik nog aangetroffen worden in je urine. Of dit in jouw persoonlijke situatie het geval is, dat is afhankelijk van verschillende factoren.
          Er wordt gekeken naar de waardes. Er zijn grenzen bepaald hoe hoog het THC gehalte mag zijn in je urine. Scoor je daaronder, zit je goed, scoor je daar boven, dan krijg je te maken met sancties. In het normale leven althans. Hoe dit voor topsorters zit en de regels die de dopingautoriteit hanteert, dat weet ik niet. Die zullen mogelijk nog wat strenger zijn.
          Aangezien de THC in vet oplosbaar is betekent dit dat het zich bind aan je vetcellen. Als jij gaat afvallen, of vet gaat verliezen (WAT? nog minder als 4%) dan komt het vrij.
          Bij de ene persoon is een joint veel langer te traceren via de urine als bij de andere persoon. Als je safe wilt zitten stop je drie maanden van te voren. Dan is het vrijwel zeker uit de urine.

          Ik snap zelf ook wel dat je van wiet niet sterker, sneller of gespierder word. Maar feit is dat het door controlerende instanties wel onder die noemer van Performance Enhancings Drugs (PED)/ doping geschaard wordt.
          Ik ben hier niet om verkeerde adviezen te geven, maar hee, als je jezelf niet vertrouwd, wees creatief. Je kent vast wel iemand die een schoon plasje voor je kan produceren. Of staan ze op je duim te kijken als je aan het urineren bent? Dat vind ik een behoorlijke inbraak op de privacy maarja als jij op hoog niveau sport is het logisch dat ze zeker willen weten dat niemand de boel bedonderd. (ik denk overigens dat heel veel topsporters - mogelijk onwetend - aan doping doen, de ene wordt gepakt en de meeste niet).
          Heel veel water drinken is een fabel, dat zal enkel alarmeren omdat je urine dan super verdund is. Dan moet je opnieuw getest worden. Of ze nemen dan een bloed test af.

          Het meest scheve is nog wel dat drugs als speed en coke, slechts tot 24 uur na gebruik traceerbaar zijn via de urine. We weten deze drugs illegaal zijn en noemen ze hard-drugs.
          Als blower kun je behoorlijk gestraft worden voor je gedoogde gebruik. Dat is scheef, maar als je dat weet dan kun je er rekening mee houden.

          Laat het even weten of je urine uiteindelijk schoon genoeg was. Ik ga niet zeggen dat je veilig zit. Uit persoonlijke ervaring weet deze dagelijkse avondgebruiker dat ze drie maanden abstinentie nodig heeft om een schone plas te produceren.

          Het ligt er misschien ook nog aan hoe het getest gaat worden. Of het een simpele thuis apotheek stripjes test is of een lab-test. Met die thuis apotheek strip-verkleur-testen zou ik niemand serieus nemen, maar het is wel een indicator voor jezelf mogelijk.. Hoe je er voor staat, uhm plast.
          Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

          Comment


            #9
            Zou geen probleem mogen zijn.
            Laat ons nog weten wat het resultaat was.

            Comment


              #10
              chronische gebruik van cannabies kan je tot 88 dagen zien in de urine
              onder chronische gebruik word gezien min 2 joints of meer elke dag ...heb ik nog gevraagd aan mijn dokter

              als je 1x een joint rookt is het maar 3 dagen zichtbaar in je urine


              hoop ja save kan zitten of zoals gezegd iemand anders plasje laten doen..... als je iemand laat plassen dag ervoor bewaar het in frigo anders zal het verkleuren en gaan ze het zien en zal ook veel meer ruiken
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
              KEEP ON GROWING AND SMOKING

              Comment


                #11
                Elke dag goede joint duurt 30 dagen voor het niet meer in je (huidig testbare) systeem zit,
                Soms moet je testen voor bijv. een baan (reden dat ik niet solliciteer bij volvo bijv..

                Je hebt van die babysnotzuigertjes (etos,kruidvat/hema enz...)
                laat iemand anders plassen (man/man vrouw/vrouw) en bewaar het snotzuigertje in je lies,
                (dokter checkt temperatuur),
                gebruik dit om je testpotje te vullen..

                P.s. Wil ik er wel aan toevoegen dat het nooit een goed idee is onder invloed te gaan werken.
                Last edited by misty; 13 February 2019, 11:01.
                Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                Misty's ABC

                Comment


                  #12
                  Moet ik een wat pis van me dochter voor je opsturen?

                  Comment


                  • Rekt4Sure
                    Rekt4Sure commented
                    Editing a comment
                    graag
                Bezig...
                X