Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De Waanzin van de Speekseltest

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    De Waanzin van de Speekseltest

    Korting op 420shop



    De Waanzin van de Speekseltest | Roadside Drug Testing | Cannabis News Network





    De Waanzin van de Speekseltest Deel 2 | Roadside Drug Testing Pt. 2 | Cannabis News Network





    De Waanzin van de Speekseltest Deel 3 | Roadside Drug Testing Pt. 3 | Cannabis News Network




    De Waanzin van de Speekseltest Deel 4 | Roadside Drug Testing Pt. 4 | The Human Toll







    #2
    Tjezus wat triest zeg,
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment


      #3
      Vooral de vrouw die al 30.000km jaarlijks rijdt en een normale bijdrage levert aan de maatschappij bestraffen ze zo hard.
      Het zijn hebberige psychopaten waar we mee te maken hebben....
      Ad usum proprium!

      Comment


        #4
        Was onlangs nog op het nieuws, ze zijn te duur. Controles zoals met alcohol zijn er niet. Bij ongevallen zullen ze hem wel is boven halen zeker. Of als ze je tegenhouden voor iets anders en je kop ziet er zo uit. Ben er vrij gerust in, en ik rij iets van een 75 000 a 80 000 km per jaar.

        Comment


          #5
          Heel herkenbaar, jammer genoeg. Dit speelt al vele jaren en deze vrouw laat weer eens zien wat voor een macht het CBR heeft.

          Als zelfs de rechter achter het CBR staat en afgaat op de lettertjes. Wie (de politiek, het is toch stemmingstijd)) kan daar wat aan doen?
          Veel gestelde vragen over het forum
          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL
          "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

          Comment


            #6
            ach weer een manier voor de BDienst om centjes af te troffen
            Get to the Choppah!

            Comment


              #7
              Hi,

              Zijn er nog mensen in een actueel traject door de speekseltest of hebben dit al afgerond?
              Ik zoek mensen die zich hard willen maken voor deze disproportionele straffen bij THC in bloed..

              Ik hoef jullie niet te vertellen hoelang het in het bloed kan zitten denk ik...

              Hoor graag van jullie !
              Attached Files

              Comment

              Bezig...
              X