Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zaadjes in belgie

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    zaadjes in belgie

    Korting op 420shop
    heb al rondgezocht en verschillende dingen gelezen.
    maar vind niets specifiek over zaadjes in belgie.
    zijn de zaadejs in belgie verboden? en mag je ze gewoon laten overkomen vanuit holland?
    want wil graag eerste kweek eens doen door zaadjes te .
    alvast bedankt

    #2
    Re: zaadjes in belgie

    zaadjes-van-nederland-naar-belgie-verpatsen-legaal-t1302.html

    Oorspronkelijk geplaatst door Cannab0y
    Het verzamelen van allerhande zaden, al is het nu van appelbomen, perenbomen of wietbomen, is een VN-recht van iedere Europese burger. Het is dus volkomen legaal om zaden te transporteren over eender welke Europese grens. Op dat vlak kunnen ze je niks maken bij een eventuele controle.

    Het probleem stelt zich enkel als je planten hieruit groeit, weliswaar THC-houdende planten. In de eerste 6 weken van de groei kunnen ze je voor buitenkweek weinig tot niets maken, maar dit verandert als ze in bloei gaan. Dan maken ze THC aan en worden ze (als je er meer dan 1 hebt tenminste) strafbaar. Tot op heden is het nog toegelaten om 1 plant te hebben voor eigen gebruik.

    Bovendien is al die ongerustheid voor niks goed. Je kan bij onze sponsor (http://www.growshopalien.com) zaden bestellen die in een anonieme verpakking verzonden worden. Discretie is bij deze mensen een absolute must, dus een week na de verzending van je order worden al je gegevens verwijderd uit hun database.

    Het risico is vrijwel nihil, gaan ervoor zou ik zeggen

    Enige voorkeur naar soort die je wilt zetten?

    Greetz
    Grtz

    Comment


      #3
      Re: zaadjes in belgie

      bedankt man geraak ik al veel verder mee.

      Comment


        #4
        ja en meestal staat het in de seedshop wel vermeld als ge online besteld of dat uw land in aanmerking komt.
        Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
        Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

        sigpic

        Comment


          #5
          Mag ik er nog aan toevoegen dat ze onlangs toch alles in beslag nemen eenmaal je zaadjes hebt. Dat gaat ook gepaard met een huiszoeking wat de Belgische douane betreft. Bron:
          http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...post31900.html
          Ik ga niet zeggen 'enjoy' maar raad je sterk aan van het even te lezen...

          Greetzzz

          Comment


            #6
            ff wat meer info. ik heb hier na 10 dagen nog steeds niets meer van gehoord maar toen ik gisteren pv nog eens nalas zag ik tot mn verbazing dat ik eigenlijk werd gearresteerd voor:-de wet van 24.02.1921 betreffende handel in verdovende middelen- ook hebben ze bij de huiszoeking een 75tal gebruikte(lege) zakjes mee en 3-4grote. ik hoop dat dit niet te veel zever met zich meebrengt (. ook hebben ze mn persoonlijke zaadverzameling meegenomen van zo'n 60-65zaden. ik hoop op dat vn-recht beroep te kunnen doen zodat ik ze mss terugkrijg maar als ik er niets van hoor ga ik er zeker niet achter gaan vragen lijkt me best. ook mn kladblokje hebben ze mee waarin notities staan over hoe feminized zaad te bekomen enzo. ook stond daarin waar ik mn kastje ging neerzetten . weet er soms iemand of ze een soort inventaris moeten achterlaten van de spullen die zijn meenemen? ik heb niets gekregen en weet niet wat ze nog allemaal mee hebben. ik laat de afloop hiervan zeker weten en die goeie advocaat heb ik al gevonden indien dat nodig zou zijn dankzij de hulp van TUP.
            ik zou zeggen wees voorzichtig jongens
            Last edited by 530d; 20 December 2008, 15:18.

            Comment


              #7
              Een advocaat van TUP, toevallig niet op aanraden van mij?
              Verdovende middelen LOL! Wat had je dan wel in je auto zitten? Haha, echt zielig van die mannen. En dan nog geen notering van wat ze meenamen. Grote kans dat ze daar niet volgens de regels spelen. Denk dat ze sowieso jou een document moeten meegeven met wat ze meehadden inderdaad. Vraag maar eens aan je advocaat! Echt zielig je verhaal. Spijtige zaak is het gewoon. Hopelijk kom je er als winnaar uit!
              Hou ons op de hoogte!

              Greetzzz

              Comment


                #8
                joop van TUP zegt dat het er heel sterk op lijkt dat ze zwaar hun boekje te buiten zijn gegaan. ik heb advocaat nog niet geraadpleegd maar heb schrik voor de grote kosten die me te wachten staan
                btw voor het zelfde geld mis ik nu een paar kilo goud of andere dure spullen
                Last edited by 530d; 20 December 2008, 15:28. Reden: typfout ^^

                Comment


                  #9
                  Ja, doet me denken aan die politiemannen die aan het stelen waren in de winkel die ze moesten controleren omdat er net ingebroken werd. Het bleek ook hun 20ste keer te zijn van die 2 dus... Je kan nooit weten wat ze meegenomen hebben he, best wel vreemd. Maar misschien vragen aan TUP dat ze je financieel bijstaan ofzo? Die houden wel van dergelijke zaken waar de politie verkeerd gehandeld heeft... Ik wens je veel succes mocht je er een gevolg aan laten komen voor die agenten!

                  Comment

                  Bezig...
                  X