Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe kabinet zet afknijping cannabis door, via het uitfaseren van de THC in hasj en weed

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Nieuwe kabinet zet afknijping cannabis door, via het uitfaseren van de THC in hasj en

    zwart , 2 klontjes graag



    grtz smokeybandit

    Comment


      #17
      Re: Nieuwe kabinet zet afknijping cannabis door, via het uitfaseren van de THC in hasj en

      Of het daadwerkelijk accijnzen zijn weet ik niet. Het lijkt mij eerlijk gezegt wel; op elk product dat 'slecht' voor de bevolking is (tabak, alcohol) zit accijns op. Ze dragen iig genoeg belasting af; http://binnenland.nieuws.nl/509103/C...joen_belasting

      @ Smokeybandit; over het oppakken van kwekers staat er in dit artikel: "Vorig jaar werden volgens het programma meer dan 5500 hennepkwekerijen, zo'n vijftien per dag, opgerold. Tot schaarste op de nederwietmarkt zouden de acties niet hebben geleid, maar wel tot twintig procent hogere inkoopprijzen"
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment


        #18
        Re: Nieuwe kabinet zet afknijping cannabis door, via het uitfaseren van de THC in hasj en

        het zal er best aan mee werken weedy , maar je praat over vorig jaar ....
        de euro bestaat al langer .. en de idiote prijzen voor een grammetje wiet ook!

        net als benzine... als ze denken dat de olie op is gaan de prijzen omhoog .... maar de olie is niet op ..
        de wiet ook niet ...
        maar zelfs dat kan niet op tegen de verdubbeling van de gulden ... wat nu de euro is

        grtz smokeybandit

        Comment


          #19
          Re: Nieuwe kabinet zet afknijping cannabis door, via het uitfaseren van de THC in hasj en

          edit (tis niet echt een verduidelijking, beter nadenken voordat ik typ)
          de troep die er in wiet gestopt word die word er niet pas recentelijk ingestopt dit gebeurt al decennia, al niet eeuwen
          van haarlak, calciumcarbonaat(volksmond;kalk) en glaspoeder tot dierenuitwerpselen, er word vanalles ingedaan.
          In nederland zijn in onderzoek meest naar voren gekomen, het calciumcarbonaat en glaspoeder.
          zal zo snel mogelijk wel even mijn bron plaatsen maar hier is alvast een ander onderzoek (geen andere bron meer)
          http://www.rivm.nl/bibliotheek/digit...apportWiet.pdf
          edit: vervuilde cannabis zal je bij de goede shop niet snel krijgen, geinmporteerde hasj met onzuiverheden kom ik ook nog tegen, maar of het dan gaat
          om iets wat erin is gekomen of iets wat er moedwillig in is gedaan.. Export, straathandel en groothandel daar zitten de echte risico's niet een zakje van een paar gram die je haalt in de shop
          Last edited by KushMasta TMHM; 23 October 2010, 12:44. Reden: meer helder inzicht in wat ik wilde typen :)
          it's his line so only God knows
          Grtz Kush

          Comment


            #20
            Re: Nieuwe kabinet zet afknijping cannabis door, via het uitfaseren van de THC in hasj en

            @ topic starter:
            onzin, zoals ook blijkt uit verschillende argumenten die hierboven al zijn aangeven.
            En daarbij de meeste wiet in de shops is elke zomer van ietwat mindere kwalitieit, maar los van dat is er geen noemenswaardig verandering in de kwaliteit van aanboden wiet per shop in de afgelopen maanden.
            De shops waar ik regelmatig kom, in het midden van het land, rif, hilversum, andorra, piramide bussum, papilon hilversum, hacas soest, grasje in utrecht, jupiter in culemborg, etc,etc,etc....hebben heerlijke wiet. niets mis mee.(uitzonderingen en shops die altijd al shit verkopen daargelaten)

            gisteren effe rondje haarlem gerolt. bij Birdy(is gelukkig weer open) voortreffelijke ''knetter'' en Cheese ,gewoonweg topwiet. En bij willie wortel hakte de amnsesia haze het vocht in ons ogen.. ook niets mis mee sterker nog, indrukwekkend goede kwalitieit.

            meer over deze en andere lekkere soorten die we op onze wekelijkse coffeeshop tour tegenkomen en uitproberen in de voorgaande en komende Regulars...

            grtjes



            --------------------
            REGULAR magazine
            Last edited by dokkie; 20 October 2010, 08:04.

            Comment


              #21
              Re: Nieuwe kabinet zet afknijping cannabis door, via het uitfaseren van de THC in hasj en

              Uit het blok veiligheid van het Regaarakkoord kabinet Rutte 1.
              het-kabinet/regeerakkoord/veiligheid

              ----
              * Overlast en criminaliteit die verband houden met prostitutie en de handel in verdovende middelen worden teruggedrongen.
              Coffeeshops worden besloten clubs die alleen voor meerderjarige inwoners van Nederland toegankelijk zijn op vertoon van een clubpas
              Last edited by heaven; 19 October 2010, 20:48.

              Comment


                #22
                Re: Nieuwe kabinet zet afknijping cannabis door, via het uitfaseren van de THC in hasj en

                Gelukkig is in Amerikatheyounaaitmesteeds het roer om en wordt de wet aan gepast en mag je voor je zelf kweken
                Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor Nederland de states achterna gaat

                Ajo
                Ventje
                Living in Second live for real

                Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                Comment


                  #23
                  Re: Nieuwe kabinet zet afknijping cannabis door, via het uitfaseren van de THC in hasj en

                  de weed uit de shop is gewoon slecht en veels te duur! 13 tot 15 eu de gram voor een beetje vieze,niet brandende OG kush of haze.

                  sins ik mn eigen wietje kweek weet ik hoe een wietje echt moet zijn! romig zacht zoet vol smaak en brandend als een sigaret! (ik rook altijd puur!)

                  goed uitbloeien, flushen en curen doen commerciele kwekers nooit!!!! alles zit nog vol chemische mest stoffen.
                  NO PANIC... GO ORGANIC !

                  Comment

                  Bezig...
                  X