Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dochter is terug naar huis gekomen, ex niet te vertrouwen??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16

    Comment


      #17
      Is misschien een idee om iets anders in te zetten, is niet slecht gezien...
      Ik ga eens google wat er zoal allemaal kan ??
      bedankt om mee na te denken ..

      Het is inderdaad spijtig, ik had er al zoveel moeite voor gedaan.
      En nu ben ik alles (?) kwijt, het raak me enorm..

      Comment


        #18
        Pepers ?
        Die heb je ook in wel meer dan 100 soortjes.
        Kan je er zo 25 potjes in zetten met verschillende.
        Zaden zijn goedkoop en ze leveren al vrij snel wat op
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #19
          CBD planten zouden in theorie legaal moeten zijn, maar ik vind nergens soorten terug met een thc % onder de 0,2 %. Maar als die shops het mogen verkopen dan moet je het ook kunnen kweken. Al is het natuurlijk nooit op zicht aan te tonen wat er juist in zit van thc.

          Comment


          • kelderkastje
            kelderkastje commented
            Editing a comment
            In theorie. Dan wordt je uiteindelijk niet bestraft. Maar ben je je spullen wel al kwijt. En die krijg je theoretisch ook wel terug. Tomaten, chilipeper, ... mag gewoon.

          #20
          Met pijn in het hart zijn alle plantjes verwijderd, ze waren al goed voorzien van worteltjes .

          Ik heb de aarde in een compostzak gedaan en weggezet, voor eventueel ander plantjes mee te planten??

          Dat van die pepers is misschien nog niet zo slecht, ik ga er eens over google..

          Jongens bedankt allemaal en tot volgende..

          ik hou jullie op de hoogte bij eventuele verdere ontwikkelingen..

          merci voor alles...




          20191227_102631.jpg 20191227_103011.jpg 20191227_103014.jpg 20191227_103016.jpg

          Comment


            #21
            We kunnen ook adviseren over pepers. Zaad kost weinig in het tuincentrum.

            Maar bij zaadhandel Vreeken in Dordrecht bijvoorbeeld hebben ze van alles een selectie.

            Comment


            • Ipie
              Ipie commented
              Editing a comment
              ???

            • kroket
              kroket commented
              Editing a comment
              Zal vast over een bestelling bij Vreeken gaan Ipie

            • kelderkastje
              kelderkastje commented
              Editing a comment
              Ik ga naar winkels. Maar bij de Boerenbond (aveve) en in elk tuincentrum krijg je ook chili’s.

            #22
            Ja?
            Wat is wijsheid?
            Dat is of wat het ook mag zijn....
            Jij kent de situatie beter inschatten als wij..

            Sterkte en hopelijk tot snel!

            Comment


              #23
              Check bijv het topic op JD van habanero : https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...86-hot-peppers

              Daar staan ook links naar het peper-forum buiten JD als je wat meer specifieker wil lezen.
              Die hobby is bijna hetzelfde als de onze
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


              • kelderkastje
                kelderkastje commented
                Editing a comment
                Heet wel. Hot, hot, hot!

              • QnQ
                QnQ commented
                Editing a comment
                Heter eruit dan erin als je een beetje gewend bent

                Je kunt trouwens ook de pepertjes gebruiken die in (bijv) een bamipakketje zitten bij de supermarkt.
                Zaadjes even een paar dagen drogen en dan kunnen ze de grond in.
                Speciale soortjes kun je bijv. vinden bij www.shop.anchilique.nl
                Een kleine online shop die je ook op het peppersrusforum.nl kunt vinden.
                Last edited by QnQ; 28 December 2019, 10:14.

              #24
              De oplossing was heel simpel, gewoon verder doen.

              Indien je controle krijgt door de lekkende tong van je dochter's ex dan vertel je toch gewoon dat het zijn planten zijn die onder dreigement bij jou stonden. Jullie stonden beiden machteloos tegen het manipulatieve karakter van de ex, je durfde de planten niet eens wegdoen uit angst enkele muilperen te krijgen, de ex had losse handen.

              Mooi is dat niet, maar indien zo'n man daadwerkelijk zou praten dan verdient hij het wel dat je hem op die manier een kloot of 2 aftrekt.

              Comment


              • Ganjax
                Ganjax commented
                Editing a comment
                beowulf er staat toch enkel dat de ouder cbd-olie gebruikt, daar zit geen thc in. En meineed, wie liegt er niet in de rechtbank? De beste leugenaars staan vooraan trouwens in toga.

              • beowulf
                beowulf commented
                Editing a comment
                Zo kunt ge aan alles nen uitleg geven. Zoiets komt altijd uit en tis gewoon verkeerd. Geen enkele cbd soort waar compleet geen thc in zit. Ofwel ben je cbd aant trekken van hennep, ofwel zit er ook thc in. Tis traceerbaar. En anders is het de cbd die traceerbaar is en zijn verhaal ontkracht. De schuld in een ander zijn schoenen proberen duwen is kleinzielig.

              • Ganjax
                Ganjax commented
                Editing a comment
                beowulf in een rechtbank is dat net de kern aan alles nen uitleg kunnen hangen.
                De schuld in iemand zijn schoenen schuiven die u eventueel wil klikken vindt jij kleinzielig, mooi is het niet maar ik vind dat strijden met gelijke wapens. De kleinzielige is degene die niet kan aanvaarden dat een vrouw zijn bezit niet is en die uit wraak de schoonmoeder of vader wil treffen door te verklikken. Dat is gewoonweg schandalig. Niks erger dan ratten.

              #25
              Leg je spullen uit elkaar gehaald op zolder en wacht een jaartje tot de rust is weder gekeerd Exen die hun kinderen willen kunnen vreemde
              sprongen maken en dan ben je alles kwijt.
              Suc6
              God was never on your side..

              Comment


                #26
                Klopt Bella!

                Je mag alles in het huis hebben,
                Ik ben het met je eens zolang je niet
                deel neemt aan het kweekproces,
                inderdaad......

                Comment


                  #27

                  Comment


                  • MVDP
                    MVDP commented
                    Editing a comment
                    Ik ga alles uit de kweekkast halen en weg tassen in de kelder .
                    En in gebruik al cbd olie die van nl. komt, al een heel tijdje zelfs..
                    Daar zullen wel niets van zeggen zeker.., ik hoop van niet...

                  • happygreenstart
                    happygreenstart commented
                    Editing a comment
                    Nee daarop kunnen ze niets zeggen, gelukkig is het zo dat cbd wel nog kan als je ze koopt. Het is dus niet zo dat je zonder je medicatie valt, dat zou veel erger zijn. Idd tentje opbergen dan, jammer maar helaas.

                  #28
                  Ik ga alles uit de kweekkast halen en weg tassen in de kelder .

                  Als ze daar niks van kunnen zeggen waarom nemen ze dan kweekgerief dat in een auto ligt in beslag?
                  Dat is ook geen wietkwekerij op die moment.
                  Als je dan toch je planten weg doet omdat je paranoia bent om geklikt te worden, denk je dan echt als die kerel je klikt en ze vinden enkel kweekgerief zonder planten dat je vrijuit gaat? Zo'n kast is niet om een tv in te steken he, en je geeft niet zoveel uit om een tomaat of peper te kweken, dat maak je niemand wijs.

                  Comment


                  • Jura
                    Jura commented
                    Editing a comment
                    zoals Ganjax schrijft is de werkelijkheid al de rest is dromen , je veilig stellen is de boodschap er voor zorgen dat ze niks kunnen vinden !!!
                    en ga je er niet mee slapen en opstaan !

                  #29

                  Comment


                  • Flip Hasjkip
                    Flip Hasjkip commented
                    Editing a comment
                    Zeker als er een koolstoffilter in de kast hangt. Als je groente kweekt hoef je je niet druk te maken om de spruitjesgeur, ook niet als vegan hipster.. Champignons kweek je in het donker btw...

                  • kelderkastje
                    kelderkastje commented
                    Editing a comment
                    Ik ben geen fan van het huidige lokale beleid. Maar als er tomaatjes in je kweekkast staan te glimmen, zal die flik daar niets tegen kunnen inbrengen. Er zijn andere rare hobby’s.

                    Als in in mijn hofke deze zomer 1 autoduck opkweek zal ik ook nooit uit mijn huis (eigendom) gezet worden. Iets wat in Nederland blijkbaar wel gebeurd. Moeilijk te vergelijken. Vrouwlief heeft een kennis/advocaat geraadpleegd over mijn kastje. Ik kweek in koelkastformaat. Gevangenis zal het nooit worden, vrouwlief wou dat afchecken eer ik toestemming kreeg.

                  • Ganjax
                    Ganjax commented
                    Editing a comment
                    Jij denkt dat als je gepakt wordt met een frigokweek dat je geen gevangenisstraf krijgt?
                    Blijf vooral verder dromen, kan zijn dat je niet moet gaan zitten maar een veroordeling met voorwaardelijke bak krijg je zowiezo. Ze steken je tegenwoordig zelf in de gevangenis voor gebruik en bezit.

                  #30
                  Oom Ipie zegt Amen!

                  Volgt hopelijk in positieve zin......
                  Last edited by Ipie; 30 December 2019, 18:51.

                  Comment

                  Bezig...
                  X