Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Is iedereen hier strafbaar?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • Rietslang
    replied
    Hier zijn zeker wel flikken op de forumsite,
    ze zijn toch zeker al een paar keer in aanraking/ontdekking vd goddelijk plantjes gekomen? Wel, eens ze een glimps ervan kregen laat hun schoonheid en aantrekking hen niet zo gauw meer los en beginnen ze zeker en vast zelf de planeet te overgroeien, wat zouden ze dan iets maken van een paar dudes met een bescheiden kweekje?

    Daarom is het niet zo leuk te zien als kwekers gaan broodfokken, maar indien voor eigen vermaak en gebruik, is het recreatief dan wel een een aandoening gerelateerd laten ze ons zeker met rust, of het mag (erg jammer genoeg) niet zijn!

    Leave a comment:


  • djoezz
    replied
    Je hebt kans dat als er een politieman op het forum zit dat hij of zij misschien hier is voor de hobby. en dan doel op de gezamenlijke hobby die we hier allemaal hebben het plantje.

    Leave a comment:


  • Hubertus
    replied
    hier illegaal, maar goed verborgen en buren zijn er van op de hoogte x)

    Leave a comment:


  • eeltje
    replied
    hier wordt niks gedoogd officieel,
    zolang je er voor zorgt dat je geen overlast veroorzaak. het stiekem doet, het roken ook en het kleinschalig houdt acht ik de kans klein dat ze langs komen.

    groet
    Last edited by eeltje; 8 December 2020, 16:11.

    Leave a comment:


  • Bas Haze
    commented on 's reply
    Dat klopt helemaal zij doen ook maar om het iedereen zo aangenaam mogelijk temaken maar het zijn niet mijn vrienden

  • Nachtbraker
    replied
    goed argument, zelf was ik een beetje huiverig om een kweekverslag te maken, bij deze heb je me overtuigd! Thanks Kroket

    Leave a comment:


  • Voor het eerst
    commented on 's reply
    Excuus.... ook erg leuke hobby. Ik zal er over ophouden

  • Brandnetel
    commented on 's reply
    smoked bud Daar heb ik ook nog wel een paar verhalen over, maar ik denk dat ik dan te ver off topic ga

  • smoked bud
    commented on 's reply
    Haha Q ik dacht hier net hetzelfde xD
    Of zou moeten zijn daze hier een paar pics opzetten met een wietplant in hun rugzak op de moto .... terwijl ze een wheelie doen

  • QnQ
    commented on 's reply
    Is er geen motor of hobby topic?
    Er zijn hier nog meer jders met wielen die ze misschien wel willen laten zien idunno, maar hier verdwijnt het in de comment in een topic of je strafbaar bent met wietplanten.

  • Voor het eerst
    commented on 's reply
    dat dus

  • Brandnetel
    commented on 's reply
    Voor het eerst Met zo'n 1liter v-twin kan ik me dat goed voorstellen. Ik heb ook nog een drz400, maar dan moet ik mezelf echt inhouden wanneer ik een verkeersremmer zie ...

  • Voor het eerst
    commented on 's reply
    Ik een (waarschijnlijk net zo oude) TL1000S. Die staat nu eenmaal erg snel op het achterwiel

  • Brandnetel
    commented on 's reply
    Ik rijd een ouwe gouwe Transalp. De enige keren dat ik loskom van de grond is over vluchtheuvels/verkeersremmers. Ik verminder daarvoor geen snelheid (geef eerder gas bij )

  • Brandnetel
    replied

    Leave a comment:

Bezig...
X