Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannawizard journaal.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Cannawizard journaal.

    space muffins.jpg





    En om de text wat af te wisselen,
    2 dozijn space muffins

    Comment


      #17
      Re: Cannawizard journaal.

      geen 5% van die 800.000 gebruikers tekenen een petitie om drugs bespreekbaar te maken.

      Een goede week geleden opende ik het topic "burgerinitiatief". Het aantal reacties daarop is te verwaarlozen. De hersens inslaan van agenten, die bij een medegrower wat plantjes confisqueren, stuit niet op belemmeringen (althans verbaal, want bij de uitvoering van dit voornemen heb ik mijn twijfels). Het slaken van nutteloze en stigmatiserende kreten, zoals "gristentaliban" kost ook geen moeite. Maar daadwerkelijk invulling geven aan de enige mogelijkheid die de burger openstaat is kennelijk een brug te ver. Laten we vooral maar meehuilen met de wolven in het bos en zielig doen.
      Last edited by Xtreme; 22 November 2010, 12:29.

      Comment


        #18
        Re: Cannawizard journaal.

        Helaas moet ik het erg met je eens zijn, Xtreme.
        Het blijft vaak bij een schreeuw en een yell, als dat er al van af kan
        Ik was gister jurylid bij een canna buitenoogst feestje en voordat ik aan de feestelijke uitreiking begon,
        maakte ik er eerst ff een grafstemming van

        Dat als hullie niet vorm zouden geven aan hun consumptie gedrag,
        het over een jaart zo zou zijn dat er nog maar 3 soorten staatwiet te koop zijn.
        Dus dat men op zoek moest naar een andere drugs,
        of net even wat politiekbewuster gaan handelen....

        Voor mij is canna de enige weg,
        dus no options!!!!
        Met open vizier het gesprek aangaan,
        met een zelfkritische houding luisterend naar de problematieken.

        greetz Cannawizard

        Comment


          #19
          Re: Cannawizard journaal.

          Vers van de pers: de splinternieuwe dvd van het Cannabis Tribunaal 2010
          Los van de DvD en het uitvoerige verslag steun je de werkzaamheden van het V.O.C.
          kwekers,homegrowers,blowers,dampers deze strijd is in uw eigen belang!!!!
          De dvd bevat een unieke, zeventig minuten durende registratie van het tweede Cannabis Tribunaal in Dudok, Den Haag op 3 mei 2010.
          Toppolitici, onder wie voormalig minister president Dries van Agt, wetenschappers, activisten, coffeeshophouders,
          kwekers en andere kroongetuigen gaan in debat over de toekomst van het Nederlandse cannabisbeleid.

          Meer info: http://www.voc-nederland.org/2010/11...ribunaal-2010/

          Vertel de coffeeshop in je buurt over deze DvD,
          Alle steun is welkom!!!

          greetz Cannawizard
          Last edited by Cannawizard; 29 November 2010, 19:05.

          Comment


            #20
            Re: Cannawizard journaal.

            Weer lekker bezig hoor Weetje

            Grtz

            Comment


              #21
              Re: Cannawizard journaal.

              url doet het niet.
              Veel gestelde vragen over het forum
              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL
              "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

              Comment


                #22
                Re: Cannawizard journaal.

                Een belangrijk moment is aangebroken,
                de manier om de discussie rond regulering van (soft) drugs op te breken
                is het tekenen van deze petitie.

                De inhoud?

                Petitie:
                Drugsregulering: hard- en softdrugs.

                Probleem:
                Het huidige drugsverbod veroorzaakt minstens de helft van alle criminaliteit in ons land! Dat kost ons miljarden, maar drugs zijn overal verkrijgbaar en het gebruik neemt eerder toe dan af.
                Zo'n 800.000 consumenten gebruiken drugs, maar er is geen enkele kwaliteitscontrole.

                PETITIE

                WIJ, verontruste burgers,

                Constateren:
                Dat er een betere oplossing is: regulering.
                Dwz: het toestaan van de productie, verkoop en bezit, met strikte regels voor een zo gering en veilig mogelijk gebruik.
                Regulering maakt de gezondheidsrisico's beheersbaar, dringt de criminaliteit met tientallen procenten terug en bespaart miljarden.

                en verzoeken kabinet en parlement:
                Over te gaan tot regulering van hard- en softdrugs.

                Meer hierover op de website: stichting drugsbeleid

                Je hoeft er niet voor te lopen,geen kaarten in te vullen,
                blijf zitten waar je zit
                draai een Joint of stop een verdamper

                En klik nu hier

                zo kom je op petities .nl en kun je al of niet anoniem
                je wettige stem uitbrengen.
                Er zijn 40.000 handtekeningen nodig om een kamerdebat af te dwingen.
                da's 5 % van de cannabis gebruikers,
                ik ben benieuwd of die te activeren zijn


                greetz Cannawizard

                Comment


                  #23
                  Re: Cannawizard journaal.

                  Mijn stem heb je...

                  Comment


                    #24
                    Re: Cannawizard journaal.

                    i want you.jpg


                    is allenig wat te klein....
                    lastig hoor een computer

                    Comment


                      #25
                      Re: Cannawizard journaal.

                      God was never on your side..

                      Comment


                        #26
                        Re: Cannawizard journaal.

                        i want you 3.jpg


                        uhm da's maar knap hoe jij dat doet,
                        wizzie moet aan de studie, da's duidelijk

                        Comment


                          #27
                          Re: Cannawizard journaal.

                          Hey canna
                          Ik zal het je uit leggen als jij in jou volgende filmpje dit goddelijke en behulpzame forum noem met naam graag
                          hebben we een deal???

                          groentjes Belladonna Medicnaal kweekster
                          God was never on your side..

                          Comment


                            #28
                            Re: Cannawizard journaal.

                            Da's plopsieplop nog helemaal niet zo'n gek idee..
                            offe.....



                            Attached Files

                            Comment


                              #29
                              Re: Cannawizard journaal.

                              God was never on your side..

                              Comment


                                #30
                                Re: Cannawizard journaal.

                                In een land hier heel ver vandaan, woonden kabouters en trollen….
                                In een bakkerij, aan de rand van een dorpje, komt een kaboutertje binnen:
                                -Ow, ow, wat doet mijn buikje pijn na het eten van jouw brood, bakkertje hoe kan dat nou?
                                De bakker, een goedwillend wezen, krabt op zijn kale bol en zegt:
                                - je bent de derde al deze week, hoe is dat nou toch mogelijk?
                                Ik zal uitzoeken hoe dit kan, in 36 jaar heb ik dit nog nooit meegemaakt!!

                                “s avonds lag hij piekerend in bed totdat zijn vrouw zei: Sinds wanneer gebruik je eigenlijk dat andere meel? Zoiets zei je laatst toch?
                                Het bakkertje schiet rechtop in bed, de woorden van zijn vrouw galmen door zijn hoofd:
                                Het was waar, zijn oude vertrouwde molenaar was er mee opgehouden en sinds een week was hij overgegaan op meel van de fabriek!!!
                                Hij moest wel, zijn zoektocht naar een molenaar had niets opgeleverd, het ambacht was verloren gegaan en het goede meel wist hij niet meer te vinden….

                                Nadat Blob nog een paar uurtjes had geslapen belde hij in den ochtend gelijk zijn broer, die bakker was in een dorpje even verder op;
                                Hey Djips, hoe is het met je? Bak je ze nog bruin?
                                -Nou Blob, t gaat hier niet zo lekker; Ik kan snap niet hoe het kan, maar mijn baksels veroorzaken klachten…..
                                - En ik kan je vertellen hoe het komt, zegt Blob, net als jij heb ik dat probleem ook en ik weet hoe het komt: door het nieuwe meel !!!!
                                Bevestigend roept Djips; Broertje, je hebt gelijk, natuurlijk…

                                En daar bleef het niet bij, een week of twee later hebben de broers hun
                                collega’s bij elkaar geroepen en is er een heuse vergadering.
                                Blob staat op het podium en doet zijn betoog, het was makkelijk om bijval te vinden en het rumoer brak snel los in de zaal:
                                - Waar zijn de tijden gebleven dat ik kon kiezen tussen rogge,tarwe en gerst?
                                -Waarom mogen de boeren niet meer werken met de zaden van vroeger?
                                -Waar zijn de molenaars gebleven, die met passie en kunde mijn meel kunnen malen?
                                Ze waren het er snel over eens, ze wilden terug naar de betere tijden zodat ze zelf konden kiezen waar zij hun meel kochten.

                                Fruts, een uitmuntende banketbakker riep verbeten:
                                Ik ben mijn beste klanten al kwijt geraakt omdat zij mijn kwaliteit niet goed meer vonden,
                                Die bestellen nu uit het buitenland!!!!
                                Ze waren het er allemaal over eens: zo konden zij de wens van hun klanten niet langer vervullen. Hoe dit opgelost moest worden was een raadsel….
                                En met te neergeslagen hoofd, maar met gezamenlijk doel voor ogen, verlieten ze de vergadering.

                                Een week of 3 later vroeg blob aan Djips; heb je het al gehoord?
                                -Vette kaboutershit man, er is een oplossing gevonden voor ons probleem.
                                Nog geen half uur later zaten de broers aan tafel.
                                -Wist jij dat we familie hebben in Spanje?
                                Djips bleef stil…..
                                -Jawel, Juan, onze achterneef is boer; Graanboer om precies te zijn, en daar werken ze helemaal niet met meelfabrieken, daar hebben ze ook van die lieve molentjes!!!!
                                En de boeren mogen daar zelf kiezen welk gewas ze verbouwen, er zijn zelfs hobbyclubs om nieuwe graansoorten te ontwikkelen!!!

                                Djips stuitert de kamer rond: Dus daar kunnen ze het nog wel!!!!
                                Maar doen ze het dan wel netjes? Heb jij dat brood wel eens geproefd?
                                -Netjes? Zegt Blob, dat mag de klant zelf bepalen!!!
                                De klanten vertellen de bakker wat ze willen hebben, en de bakker gaat dan zijn best doen,
                                Kan het nog simpeler????

                                Dan moet Juan meteen van die zaden opsturen, zegt Djips, ik ken nog wel wat boeren die het graag zouden willen verbouwen.
                                Een glimlach verschijnt op het kaboutersmoelwerk van Blob; Het verhaal is nog niet afgelopen, hihhi.
                                Juan heeft via die hobbyclub ook contacten in onze provincie, daar twittert die vaak mee,
                                Het zijn hobbyisten met een volkstuin en die zijn al jaren bezig met de mooiste graansoorten.
                                Als zij de boeren wat zaad zouden kunnen geven, man ow man, dan kunnen we ons brood weer bakken zoals het hoor!!!!!!
                                Tot laat in de nacht waren de broers bezig om alle mogelijkheden in kaart te brengen.

                                654 dagen later, op Zaterdagochtend om precies te zijn, rinkelde de deurbel.
                                Blobs keek op en dacht; Wat zal die tang nu weer te zeuren hebben? Altijd raak met die troela van de tulpstraat….
                                Bakker Blobs, sneert een stem door de zaak, Had ik niet gevraagd om roggebrood met een donkere zemel? Zodat mijn spijsvertering optimaal werkt?

                                Ondertussen kleurt Blob’s gezicht rood, hij moet zich bedwingen om niet boos te worden en sist:
                                Mevrouw, Elfeboom, u moet begrijpen dat er werkelijk alles aan gedaan wordt om het beste product voor u te vinden.
                                Er zijn 10 tuinders voor u bezig geweest om 50 verschillende granen te testen uit 13 verschillende landen, maar u moet begrijpen dat dit niet in 1 seizoen gedaan is.
                                Er worden in Finland, op dit ogenblik, de analyses gemaakt van de laatste 12 soorten als het rapport klaar is zult u zien hoeveel werk hier achter schuilt.
                                Het is niet zomaar een broodje bakken en in een zakkie stoppen!!!!

                                Beduusd doet de dame een stap terug van de toonbank….
                                Maar mijnheer Blobs, ik vond het wel erg lekker smaken hoor en ze kijkt naar de grond…

                                Zal ik dan maar een zemelbroodje extra doen? glimlacht Blobs terwijl hij zijn schort recht trekt….

                                Comment

                                Bezig...
                                X