Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bijna op vakantie en ik neem mee ..

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bijna op vakantie en ik neem mee ..

    Korting op 420shop
    Hi iedereen!

    Ik ga over drie weken naar Oost Duitsland en ben van plan 5 gram wiet mee te nemen, verstandig
    Ik reis elk jaar naar Duitsland en moet eerlijk bekennen dat er weleens controle was maar alleen legitimeren, iemand anders andere ervaringen mee gehad?

    Ik neem sowieso wel iets mee, hoe kan ik dit het beste verpakken?

    Let me know!

    Minxie.

    #2
    Re: Bijna op vakantie en ik neem mee ..

    Ik zou alleszins opletten met wiet te kopen in Duitsland zelf,qua kwaliteit dan, want het was toch in Duitsland (Leipzig) dat er 19 mensen ziek werden van met lood-verzwaarde wiet.

    Ikzelf heb ook al een geringe hoeveelheid wiet meegepakt naar Duitsland en geen problemen mee gehad.
    Maar zowiezo, als je gepakt wordt met wiet in Duitsland, dan ben je "gescheten".

    Dus je kan zelf kiezen, is het het waard het risico te lopen of niet?

    Natuurlijk ook altijd wel opletten, soms zijn er controles op die grote snelwegen in Oost-Duitsland omtrent smokkel(van allerlei dingen he ) vanuit de oost-europese landen. Maarja, de kans dat je zo'n controle tegen het lijf loopt is zeer klein in dit seizoen denkik.
    *SmokingggGG* !

    I wanna get high... so high!

    Comment


      #3
      Re: Bijna op vakantie en ik neem mee ..

      Verstandig.... uh... ja en nee

      Je kan het natuurlijk beter thuis laten dan krijg je daar geen probleem mee, maar wil je in Duitsland genieten van een lekker wietje? dan moet je het gewoon meenemen vind ik

      Ga even na wat de straf is die je eventueel tegen het lijf loopt en wat de wet ongeveer is in Duitsland. ( wat is een gebruikers hoeveelheid ?) Als je kijkt naar de pakkans dan is de vrij klein denk ik....

      - Ga je met je ouders of vrienden ? ( met ouders is beter, dan controleren ze minder snel denk ik )

      Verstop plekken genoeg denk ik, leg de wiet niet bij je paspoort of andere spullen die je eventueel onderweg nodig kan hebben!
      Als je echt zeker wilt zijn dat geen drugshond je wiet ruikt.. ? Dan maak je een mooi pakketje:

      1 Wie in een stevig zakje
      2 Zakje wiet dicht tapen
      3 Zakje wiet in een condoom
      4 Condoom in een fles met shampoo
      ( zorg dat je geen wiet hebt aangeraakt voordat je het geheel dichtdraait, misschien ruik jij het niet maar een hond wel )

      Dit is allemaal wel een beetje rigoureus, maar zo zit je wel een stuk zekerder in de auto
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Re: Bijna op vakantie en ik neem mee ..

        Damn
        iemand hier kent de truken van het vak
        Ik ben een groot mysterie, verpakt in een raadsel met een strik van vraagstukken

        Comment


          #5
          Zolang je Frankrijk maar niet passeert. Als je daar tegengehouden wordt ben je echt wel gescheisst.
          Maarja, ik heb niet echt een truk maar ik pak altijd hasjbrownies of spacecake mee ^^

          Grtz
          Skanna

          Comment


            #6
            Re: Bijna op vakantie en ik neem mee ..

            Jup, word @ wat Skannabis zegt, in cakevorm is het gemakkelijker de flikken bij eventueel controle om de tuin te leiden. Honden daarintegen niet.
            *SmokingggGG* !

            I wanna get high... so high!

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Re: Bijna op vakantie en ik neem mee ..

                ik steek mijn weed in potjes creme van l'oreal
                de creme er wel eerst uithalen(ik gebruik de oude van men moeder)
                het is zo goed als reukloos en wie denkt er nou da thet erin steekt.
                best eerst grinden want anders is het moeilijker erin te krijgen. de weed zal zowiezo wel wat geplet zijn
                grtz

                Comment


                  #9
                  Re: Bijna op vakantie en ik neem mee ..

                  plak het onderaan je auto ...als ze je tegen houden zeg je dat het niet van jou is

                  Comment


                    #10
                    Re: Bijna op vakantie en ik neem mee ..

                    yo Bobo, cool blikje !
                    Is het home-made?
                    *SmokingggGG* !

                    I wanna get high... so high!

                    Comment


                      #11
                      Re: Bijna op vakantie en ik neem mee ..

                      Hey guys,
                      Thanks voor de adviesjes!

                      Tsja, weet dat ik het beter niet kan doen, maar wil natuurlijk wel lekker van een blowtje genieten ^^
                      Trouwens, hoe heb je dat met dat blikje voor elkaar gekregen (stappenplan xD)

                      Comment


                        #12
                        Re: Bijna op vakantie en ik neem mee ..

                        Zo'n blikje noemt men een "stashcan" en kan aangekocht worden in vrijwel elke smart- of headshop in Nederland. Daar bedraagt de prijs rond de 25 euro voor zo'n hol blikje, maar als je even op het internet rondspeurt weel je dat je ze goedkoper kunt vinden...

                        - Stash Can Pepsi
                        - Stash Can Ice Tea

                        Verder wil ik er nog aan toevoegen dat je voor je op reis vertrekt (en je wil wiet meenemen) zeker de film "Never get busted again" moet bekijken/downloaden. Daarin legt een voormalig federaal agent uit hoe je het best je wiet kan meenemen en wat de manieren zijn om een hond te misleiden.

                        De link naar de torrent om de film te downloaden: http://torrents.thepiratebay.org/408...26.TPB.torrent

                        Als je die bekeken hebt, weet je wat je moet doen. Ookal heeft hij het over de Amerikaanse wetgeving, de standaardprocedures voor controles zijn universeel.

                        Hopelijk leer je wat bij (Dus ook dat zo'n stashcans de geur niet verbergen, enfin, toch maar voor een paar uur... dus bij controle met zo'n blikje en er komt een hond aan te pas, ben je sowieso de sigaar )

                        Ook de shampooprocedure van JD zou falen als er een hond aan te pas komt...

                        Greetz
                        Last edited by Jointjedraaien; 10 June 2011, 05:28.

                        Comment


                          #13
                          Re: Bijna op vakantie en ik neem mee ..

                          Het gaat hier om niet meer dan 5 gram ; om het "simple" te houden (zo doe ik dat al jaren zonder problemen) : niet verbergen, gewoon ergens onachtzaam in je valies of handtas, zeer duidelijk dat het niet de bedoeling is iets te verbergen en -worst case- uit de lucht vallen dat je er gewoon niet op gelet hebt.
                          Op voorwaarde uiteraard dat het een kleine hoeveelheid betreft en de computer niet zegt dat je bekend bent.

                          Comment


                            #14
                            Re: Bijna op vakantie en ik neem mee ..

                            word @ cannaboy, die film "never get busted again" is goud waard.


                            Doet mij trouwens denken aan iets, onlangs was er een kerel in "Cops" das zo'n "reality-programma" waarin ze de amerikaanse politie volgen (voor de geinteresseerden ergens rond 00U40 praktisch elke nacht op 2BE (belgische tv) ) In dat programma was er dus een kerel die zijn wiet probeerde op te eten, maar hij probeerde het met zakje en al.. hehe.. Als je denkt van je wiet op te eten bij controle kijk je beter naar de film "never get busted again" en leer je dat je dan je wiet niet in een zakje moet steken, maar in een vloeitje moet draaien. (niet zozeer al een Jointje rollen, maar gewoon alle wiet in een blaadje steken, zonder tipke. als je dan een joint wilt rollen haal je dat uit elkaar)

                            Wat ook nog handig is om te weten. In de meeste landen is het zo dat er een grens is vanaf hoeveel cannabis het geen "overtreding" meer is maar een "misdaad". In Amerika is het bijvoorbeeld zo onder de 5 gram is het een overtreding, daarboven is het een misdaad. Dat heeft een grote invloed op de strafmaat !

                            MAAR LET OP ! Sommige landen zien geen onderscheid en in landen als Polen & Griekenland wordt zelfs het bezit van een geringe hoeveelheid zwaar bestraft !
                            *SmokingggGG* !

                            I wanna get high... so high!

                            Comment


                              #15
                              Re: Bijna op vakantie en ik neem mee ..

                              Dude waar koop je dat??


                              , Michiel
                              Last edited by Jointjedraaien; 10 June 2011, 05:29.
                              grow da weed, smoke it's buds

                              Comment

                              Bezig...
                              X