Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietpas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Algemeen: Wietpas

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik ben afkomstig van belgie en lees meer en meer over de wietpas. Ik koop af en toe wat weed in een maastrichtse coffieshop.
    Nu weet ik niet of wij belgen nog binnen kunnen in zo'n shop zonder zo'n wietpas.
    Kan iemand me meer duidellijkheid gevenhierover?

    #2
    Re: Wietpas

    Even de zoekfunctie gebruiken voorkomt dubbele topics. zoekwoord wietpas ingeven in het zoekveld en de dan gevonden linken eerst eens doorlezen zal je vraag beantwoorden. Hier in limburg zijn ze alles ervoor in gereedheid aan het brengen klappoortjes voor de deuren enz. Dus als niet Nederlander gaat het weldra hier afgelopen zijn

    B.V.D.

    Grtz Monty
    Last edited by monty; 9 January 2011, 12:51.

    Comment


      #3
      Re: Wietpas

      Ik vind dit zo raar..........dit STIMULEERT toch juist de illegale straat handel aan belgen ipv dat de belgen het ook gewoon in de shop halen?
      NLX outdoor kweek 2011
      Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
      De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

      Comment


        #4
        Re: Wietpas

        @ Wierie Wierie:
        Ja en dat is hoogstwaarschijnlijk ook hun bedoeling.....
        Last edited by Jointjedraaien; 27 August 2014, 15:06.

        Comment


          #5
          Re: Wietpas

          Oorspronkelijk geplaatst door Dansplaat View Post
          Hallo,

          Ik ben afkomstig van belgie en lees meer en meer over de wietpas. Ik koop af en toe wat weed in een maastrichtse coffieshop.
          Nu weet ik niet of wij belgen nog binnen kunnen in zo'n shop zonder zo'n wietpas.
          Kan iemand me meer duidellijkheid gevenhierover?
          in maastricht niet van kracht, ik heb gehoord dat de wietpas zou afgeschaft worden
          Niet geblowd, Niet geleefd

          Comment


            #6
            Re: Wietpas

            idd en het zal er ook nooit komen in maastricht

            ps burgemeester hoes (burgemeester van maastricht) is terug bezig met shops naar de grens te brengen

            wegens NOG ALTIJD teveel criminaliteit en vandalisme rond de coffeeshops


            grtz mr indica

            don't drink and drive but smoke and fly

            Comment


              #7
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment


                #8
                Re: Wietpas

                Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
                ik doe er niet aan mee, ook niet met vingerafdruk-toegangdingen of andere vormen van registratie bij coffeeshops. Daarm kom ik hier zo graag > waarom moeilijk doen om duurbetaalde wiet van onbekende kwaliteit te halen als alle info om het zelf te maken zo royaal voor het oprapen ligt ? Hulde JD !
                Amen to that.
                Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

                The plant of today, makes the planet of tomorrow.

                Comment

                Bezig...
                X