Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Politie bij collega

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    [QUOTE=GalligeGerard;n1549086]Hallo forumleden,

    Een collega van mij had een wietplant in zijn tuin staan, dit was een klein plantje en kon je nog niet ruiken omdat ie nog in de groeifase zat. Je kon de plant niet zien vanuit de weg of een andere tuin, helemaal verstopt dus.

    Daarnaast blowt hij veel in zijn huis waardoor de omgeving vaak naar wiet ruikt (hij woont er al 2 jaar).

    Nu was hij bij een vriend die binnen een plant onder een kweeklamp had, hier had mijn collega een foto van gemaakt en doorgestuurd om te laten zien hoe de voortgang zat.

    De dag na het opsturen van de foto kwam de politie aan zijn deur om te checken of er een plantage was, omdat er volgens hun klachten waren over wietlucht.
    Omdat het om een klein plantje ging en deze niet onder een lamp stond deed hij er afstand van, verder geen straf etc.. lijkt me wel dat dit in t systeem blijft van ze..

    Aan de andere kant heeft hij wel eens mensen over de vloer die praten over wietkweek, t kan ook prima dat zijn buren wat gehoord hebben en die gebeld hebben..

    Kennen jullie soortgelijke verhalen? Lijkt me stug dat hij getapt wordt maar ik vroeg het me wel af.. misschien dat ie in een soort sleepnet is gekomen.



    Comment


    • WittiW
      WittiW commented
      Editing a comment
      De visuele weergave van LR2 was leuker, dus op hem gereageerd

    #17

    Comment


    • WittiW
      WittiW commented
      Editing a comment
      Ik heb ernstig veel moeite met de stelligheid. Ja, er wordt belachelijk veel "getapt", wat dat ook moge zijn. Maar voor een individu? Overheid weet nog steeds niet wie corona heeft en wie niet, in China is dat wel degelijk anders.

      Illegaal verkregen taps, zijn niet bruikbaar in Nederland bij de rechter. Illegale taps voor wiet? 1 lamp? Hahaha, ok. Ik laat die politie gewoon mijn pand niet binnen. Hoe moeilijk is het?

    • Old dawg
      Old dawg commented
      Editing a comment
      Als je politie aan je deur krijgt enz.. is het voor het grootste gedeelte ouderwets "snitching" en niet of nauwelijks door technische snufjes als drones, helikopters oom agent met warmtecameras of afgetapte telefoon gesprekken al dan niet met sleepnet bladiebla.

      Daarom zoals hier op JD vaak wordt gezegd, HOUD JE WAFFEL, tegen iedereen, en met knippen drogen (de gehele kweek)zorgen voor goede filters enz...

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Dat je hier nog op je eigen ip durft te zitten ..

    #18
    Over het aftappen ben ik het met je eens, maar wietteelt en dan met name kleinschalig is wel het laatste waar ze zich mee bezig houden.

    Comment


      #19
      Ik weet niet waar jullie wonen, maar ik woon in Amsterdam.

      Hier vliegt regelmatig een politie helikopter over de huizen. Ook heb ik wel eens werk lui van de woningbouw vereniging over de vloer.

      Tot nu toe nog geen bezoek gehad, en ik weer zeker dat die politie helikopter oa mijn planten echt wel ziet.

      Krijg meestal wel een opmerking van de mensen die het onderhoud verrichten. Dat varieert van, is dat wiet? tot mooie planten.
      Verder vaak een gesprek over hoe legaal het is, waarop ik altijd eerlijk antwoord geef.

      ( Officieel mogen we niet 1 plant hebben, ook niet buiten, maar 5 planten max zonder lampen word gedoogt. )

      Wat ik wel grappig vind hier in Amsterdam is dat 90 % van de mensen die de planten zien, niet vragen of het wiet is, maar het gewoon herkent.
      Last edited by Gps; 5 October 2020, 23:33.
      Lets not criticize but legalize

      Comment


      • Brandnetel
        Brandnetel commented
        Editing a comment

      • Eerstekamerlid
        Eerstekamerlid commented
        Editing a comment
        Als je in Islamsterdam moet leven heb je wel andere kopzorgen dan een paar vrolijke stinkerds bij de buurman op balkon natuurlijk..

        Ik zou zelfmoord overwegen.

      • Gps
        Gps commented
        Editing a comment
        LOL, tja ik behoor inmiddels een minderheid in me stad. Want ik ben van Nederlandse afkomst.
        Ik heb me nog niet wel laten pesten.-
    Bezig...
    X