Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Weer een inval (3e keer dit jaar :shock:)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Weer een inval (3e keer dit jaar :shock:)

    Korting op 420shop
    Vorige week hadden onze vrienden weer eens niets beters te doen en besloten dat ze bij mij eens binnen moesten kijken. Schijnbaar vond de hulp-officier van justitie dat ook want ze hadden een bevel tot binnentreden.
    Gelukkig heb ik thuis geen planten staan maar mijn hele stash dus wel, die hebben ze meegenomen. Nou ben ik natuurlijk even wezen zoeken wat de gevolgen voor mij kunnen zijn en wat ik ervan begrijp is het toch wel een probleem gezien de hoeveelheid wiet die ze meegenomen hebben.
    Aan de andere kant denk ik aan een sepot met afstand (sepotcode 40) maar ik ben niet zeker of dit op mij van toepassing is. Wat ik wel begrepen heb is dat ik binnen 4 dagen een verslag van binnentreden had moeten ontvangen en die termijn is inmiddels verstreken (als er van werkdagen uitgegaan wordt verstrijkt die termijn vandaag).
    Wat zijn mijn kansen op verdere vervolging? Of kan ik er vanuit gaan dat ze omdat ze geen planten hebben aangetroffen het laten rusten? Zo ja, is het dan raadzaam om de ingevorderde wiet terug te vragen? Of gewoon mijn verlies nemen en hopen dat ik z.s.m. weer wat te roken heb?

    Buiten bovenstaande om vraag ik me toch af waarom ze steeds bij mij komen. Ik had hier niets staan wat ook maar met de kweek te maken heeft afgezien van een paar potjes met gedroogde wiet (ook geen kilo’s ofzo). Dan zou je kunnen stellen dat iemand gepraat heeft maar ja, de enige persoon die van mijn hobby afweet is ook gelijk de enige persoon die weet waar het staat. Dus als die zijn mond voorbij had gepraat zouden ze niet bij mij thuis komen kijken lijkt mij dan. Nou ja... ik zal er waarschijnlijk niet achter komen want zoals aangegeven verwacht ik eigenlijk geen vervolging.
    Lopend Verslag

    #2
    Damn. Die wiet ben je kwijt ben ik bang. Zelfs als je een grammetje bij je hebt mogen ze het al afnemen. Dat krijg je ook nooit meer terug.
    Ben wel ook wel benieuwd waarom de politie jou zo op het oog heeft.. Zit er iemand te tippen ofzo?
    Of kijken ze mee in je kweekverslagen?
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Daar ben ik ook bang voor, maar de echte vraag is.. op basis van wat zit hij/zij te tippen? Vrijwel iedereen die mij kent weet dat ik blow maar niemand weet dat ik het zelf kweek. Vervolgen als dealer lijkt me stug, ik heb nog nooit een grammetje verkocht. Ik heb wel eens een paar gram weggegeven maar dat was dan gewoon aan een maatje die een joint wilde draaien. Daar stond niets tegenover en de herkomst van die wiet is ook nooit besproken (of verteld dat ik het ook weer van een maatje had)

    #3
    Als het in NLD is en je hebt geen planten staan zul je misschien als dealer aangeklaagd worden.
    Dat verslag van binnentreden is alleen als het zonder toestemming gebeurd is.

    Je zit in het systeem, dus ze zullen nog wel vaker komen kijken in de toekomst.

    Kweekverslagen gaan ze niet op af, als je dat denkt moet je echt eens een tijdje geen wiet roken.
    Pas je mooi bij de rest van de aluminiumhoedjes hier tegenwoordig.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Deed jij niet altijd je kweekverslagen achteraf online precies om die reden? Je kunt hier ook geen flikker meer zeggen zonder voor aluhoedje uitgemaakt te worden he.

    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Dat deed ik inderdaad wel.. Maar toen kwam het besef dat dat ook zinloos is. Ik heb eigenlijk altijd met 4 planten gekweekt en dus val ik denk ik niet binnen hun interesse voor wat betreft actieve opsporing. Dus mochten ze de link leggen tussen mijn kweek en de kweekverslagen zou dat uiteindelijk eerder in mijn voordeel dan in mijn nadeel werken.

    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Zal indd niet snel gebeuren. Als ze je kweekverslagen aan jou weten te kopppelen kunnen ze wel mooi een inschatting maken van hoe vaak je gekweekt hebt. Je kunt dan niet meer zeggen dat het de eerste ronde was ofzo Weet niet of dat uberhaubt uit zou maken met een kweekje voor eigen gebruik. Maar dat zou een eventueel nadeel kunnen zijn.

    #4
    Zolang er bij jou iets te halen valt blijven ze komen denk ik he . En ze hadden prijs al zijn het geen planten.
    God was never on your side..

    Comment


    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Tsja.. het vreemde is dat ze dus dit jaar al twee keer eerder binnen geweest zijn (met mijn toestemming) en toen ook niets aangetroffen hebben. Waarom ze dan nu weer kwamen (en deze keer met bevel) snap ik niet

    #5
    5x Jack Herer (Kera Seeds) 1x Gelato41 (BCN) Mars hydro TS1000 <------ Dit is toch jou post??



    God was never on your side..

    Comment


    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Ja dat klopt, hoezo? Staat daar iets raars in?

    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Zagen ze deze planten niet staan dan ?

    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Nee want staan niet bij mij thuis

    #6
    Teruggave wiet kun je vergeten.
    Tja, een bevel tot binnentreden komt niet zomaar
    op de deurmat van de Politie terecht zijn vaak meerdere
    getuigen die er voor nodig zijn
    .
    Als Klaasje naar de Politie stapt en zegt meneer x heeft
    een wekflesje wiet staan komen ze echt niet langs met een
    huiszoekingsbevel,, ze hebben wel wat anders te doen.

    Hier moet vast meer aan de hand zijn geweest.
    Misschien ben je een bekende die in hun cysteem
    staat dan wordt de situatie al anders


    Sterkte

    Comment


    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Nou eigenlijk heb ik niet zo veel met de politie (wel een paar flinke snelheidsovertredingen en een veroordeling meer dan 15 jaar terug maar als dat de oorzaak was waren ze wel eerder langs geweest. ) Dus op dit moment tast ik echt in het duister naar de oorzaak. Ik rij ook niet met een dure auto ofzo dus daar zal het ook niet in zitten. Nou ja, laten we maar hopen dat ik er verder gewoon niets meer van hoor. En dus niet meer dan 30 gram wiet in huis voortaan

    • Ipie
      Ipie commented
      Editing a comment
      Door meerdere personen verlinkt.
      Misschien hebben de buren geklaagd
      of mensen die je graag wilde verlinken.
      Blijft voor ons giswerk .........

    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Nou ja, mijn buren zouden hooguit kunnen klagen over de wietlucht maar gezien de hoeveelheid die zij zelf wegroken lijkt me dat heel stug. Nogmaals... ik heb echt geen idee waar dat vandaan zou kunnen komen. Zover mij bekend heb ik ook geen ruzie met iemand en mijn vriendenkring is niet zo groot dat er mensen bij zitten die ik slechts vaag ken. Blijft over mijn ex maar die zou mij niet verlinken met het risico dat ik op straat kom te staan en zij zelf voor de kinderen moet gaan zorgen.

    #7
    Denk dan indd wat Q zegt het meest waarschijnlijke is. Je staat gewoon in het systeem, nu komen ze regelmatig ff langs..
    Mooi kloten wel.
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Voortaan zorgen dat je nooit meer dan 30gr in huis hebt. De rest bewaren op je kweeklocatie?

    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Ja ben er ook bang voor.. Nou ja, gewoon even opletten dus met wat ik mee naar huis neem. Scheelt een boel stress. Het is een beetje als met motorrijden.... Stoppen zullen ze me niet, hooguit irriteren en vertragen.

    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Ik heb al toestemming van een vriendin om het daar te bewaren. Als ze het daar vinden vind ik ze echt knap.

    #8
    ja hoe komt dat.
    politie ofzo zit ook op deze forums en traceren zo mensen hun prive. kijken naar stroomverbruik en bereken het zo uit.

    Comment


    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Dat is dus klets hier zitten geen broodkwekers enkel hobby kweek dat levert niks voor hun op

    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Zeer onwaarschijnlijk dat ze echt gericht gaan zoeken naar hobbykweekjes. Zou wel erg triest zijn.
      Aan de andere kant, als het ze echt niet zou boeien zouden hier niet zoveel verhalen te lezen zijn van mensen die wel de politie op bezoek hebben gehad.
      Als het ze niet te moeilijk gemaakt word komen ze dus wel gewoon... Ze vinden het dus blijkbaar belangrijker dan bijvoorbeeld oplichters, daar word namelijk ongeveer niets aan gedaan. Vaak kun je niet eens aangifte doen.
      Denk dat als jij hier een kweekverslag met je pasfoto, naam adress en bsn gaat houden dat je wel eens bezoekje kunt verwachten..
      Als ze bijvoorbeeld weten dat het profiel van Voor het eerst toebehoort aan pieterbas koolzaad uit Venlo, en de recherge zien dat er een kweekverslag wordt gehouden vanuit dat profiel.. Ze zijn ook niet achterlijk he.
      Last edited by Nederhigh; 5 October 2020, 16:41. Reden: Is nooit af :D

    #9
    Ga je misschien vreemd met de vrouw van de commissaris?

    De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

    Comment


    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Daar zeg je wat.. heb afgelopen zomer wel een leuke meid hier gehad die inderdaad wat banden met de politie had Maar of dat het de vrouw van was?? Dacht eigenlijk dat ze ook gewoon vrijgezel was

    #10

    Net gebeld door onzen vrienden. Ze zien af van verdere vervolging...
    Lopend Verslag

    Comment


      #11
      Whaha nou gelukkig maar. Wel weer jammer van de wiet.
      Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
      Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

      Comment


      • Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Eerlijk gezegd baal ik nog het meest van mijn purple haze... de rest... tsja zonde

      • Nederhigh
        Nederhigh commented
        Editing a comment
        Volgende ronde dus weer purple haze?

      • Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Eigenlijk zou ik het gewoon moeten doen... Maar ja, heb net Jack Herer in de potten zitten dus dat gaat nog wel ff duren
    Bezig...
    X