Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

THC (Taskforce Handhaving Cannabis) 2011

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nederland: THC (Taskforce Handhaving Cannabis) 2011

    Korting op 420shop
    HOOFDUNTEN VAN HET REGULIERINGSMODEL:

    *18+ hebben het recht om voor persoonlijk gebruik MAXIMAAL 5 Planten!!!!,in bezit te hebben.

    *18+ hebben het recht om voor persoonlijk gebruik TOT 30Gram!!! (Conform huidige opium wet) cannabis op zak te hebben.

    *Coffeeshops mogen Maximaal 30Gram perdag,per klant verkopen.

    *Coffeeshops verplichten,zichzelf om een optimale Toeganscontrole.

    *coffeeshops spanning zich in om altijd op de consument gericht INFOMATERIAAL OVER CANNABISGEBRUIK,aanwezig te hebben en beschikbaar te stellen.

    *Coffeeshops spannen zich in om het Puur gebruik van Cannabis (ZONDER TABAK) te bevorderen,Bv door VERDAMPERS ter beschikking te stellen.

    *Handelsvoorraad van Maximaal 1 MAANDOMZET.
    *Giraal Betaalverkeer.
    *Werknemers,een cursus Goed Gastheerschap In CoffeeShops te laten volgen.
    *Vergunningssysteem,Voor de Cannbis Teelt.
    *Kwaliteiteisen aan de Vergunning en Teelt.
    *Telers Leveren Uitsluitend met Factuur aan de Coffeeshop.
    *Deugdelijke Product Informatie Verstrekt.
    *Voldoende Variatie en Kwaliteit.
    *Coffeeshop blijft Toegankelijk Voor Iedereen, Minimaal 18Jaar.
    *Effectief Spreidings Beleid.
    *Gemeente met meer dan 20.000 Inwoners,Minstens 1Coffeeshop.


    Staff

    #2
    Re: THC (Taskforce Handhaving Cannabis) 2011

    Mooi initiatief !

    alleen : telers die met factuur leveren ? Dat vereist legalisering van handelstelers ... anders wordt het wel een erg leeg factuurtje
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: THC (Taskforce Handhaving Cannabis) 2011

      Aantal planten, aantallen zou ik liever zien in aantal watts of vierkante meters.

      Verder een leuke brainstrom..

      Grtz
      B.

      Comment


        #4
        Re: THC (Taskforce Handhaving Cannabis) 2011

        Oorspronkelijk geplaatst door Buizerd View Post
        Aantal planten, aantallen zou ik liever zien in aantal watts of vierkante meters.

        Verder een leuke brainstrom..

        Grtz
        B.
        klopt buizerd, maat het zouw een mooi begin zijn, beter dan zoals het nu gaat zo zie ik het van de andere kant weer
        greetzz staff

        Comment


          #5
          Re: THC (Taskforce Handhaving Cannabis) 2011

          Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
          Mooi initiatief !

          alleen : telers die met factuur leveren ? Dat vereist legalisering van handelstelers ... anders wordt het wel een erg leeg factuurtje
          oneens denk eens de vaste klanten, de hobbyisten die zijn er genoeg

          Comment


            #6
            Re: THC (Taskforce Handhaving Cannabis) 2011

            Oorspronkelijk geplaatst door stafford View Post
            klopt buizerd, maat het zouw een mooi begin zijn, beter dan zoals het nu gaat zo zie ik het van de andere kant weer
            greetzz staff
            Zeker!

            Comment


              #7
              Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

              The plant of today, makes the planet of tomorrow.

              Comment


                #8
                Re: THC (Taskforce Handhaving Cannabis) 2011

                doe je huiswerk klopt geen reet van man


                *18+ hebben het recht om voor persoonlijk gebruik MAXIMAAL 5 Planten!!!!,in bezit te hebben.
                lees de wet eens eerste wat ik lees is onzin!!!!!!!!

                vind altijd zo jammer al men mensen op een verkeerde been zet en de klok wel hen hore luiden maar de klepen niet gezien te hebben
                Last edited by monty; 26 January 2011, 03:36.

                Comment


                  #9
                  Re: THC (Taskforce Handhaving Cannabis) 2011

                  hier klopt idd niet veel van!!

                  Comment


                    #10
                    Re: THC (Taskforce Handhaving Cannabis) 2011

                    De taskforce gaat niet uit van de situatie onder de huidige rechtsregels, maar stelt een aantal regels op hoe toekomstige gewenste wetgeving er uit zou moeten/kunnen zien. Buiten de juiste context gezien lijken de regels inderdaad meer op dwingend recht in plaats van regelend recht. Daarom zou het meer gepast zijn om, met inachtneming van de context, genuanceerder te reageren.
                    @ Monty: "doe je huiswerk klopt geen reet van man". Monty, met alle respect, ik vind je reactie misplaatst en ben het volstrekt niet met je eens. Wellicht kunnen we via pm's hierover van gedachten wisselen.
                    Met vriendelijke groet,
                    Xtreme
                    Last edited by Xtreme; 26 January 2011, 14:54.

                    Comment


                      #11
                      Re: THC (Taskforce Handhaving Cannabis) 2011

                      ah, dit is dus een oproep tot groene revolutie!

                      ik ben voor ! Jammer dat de regering dan gaat antwoorden : "jullie willen groen ? okee ! iedereen verplicht dagelijks groene sokken aan".
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                      Comment


                        #12
                        Re: THC (Taskforce Handhaving Cannabis) 2011

                        Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
                        doe je huiswerk klopt geen reet van man


                        lees de wet eens eerste wat ik lees is onzin!!!!!!!!

                        vind altijd zo jammer al men mensen op een verkeerde been zet en de klok wel hen hore luiden maar de klepen niet gezien te hebben
                        Monty lees goed wat er staat,

                        DIT IS NIET DE WET MENSEN!!!!!!!!!!!
                        '
                        DIT IS EEN GROEP DIE VOORSTANDER IS VAN AANPASSINGEN, EN 1 SOEPELERBELEID.
                        verglijk dit met de mensen van de CANNABIS vriendelijke, V.O.C, NOL enzo.

                        misvat het niet, dit zijn richtlijnen, hoe deze party het er graag voor wil hebben, en hoe ze het gaan opnemen tegen de hogen heren.

                        staff

                        Comment


                          #13
                          Re: THC (Taskforce Handhaving Cannabis) 2011

                          Owke dan heb ik dat verkeerd gelezen. Het is dus een voorstel. Mijn excuses voor het verkeerd interpreteren van dit bericht.

                          Comment


                            #14
                            Re: THC (Taskforce Handhaving Cannabis) 2011

                            Ik ga nog veel verder (terug).

                            Ik zou -als ik iets meer macht had- Cannabis uit de opium wet halen.
                            Dan heeft wiet, net als in mijn jeugd, de prijs van kamille.
                            Daar kan je de lamp niet meer voor aan doen, en draai je de handel de nek om.
                            Gewoon een onsje hennep bij de kruiden winkel halen, want het kind is wat benauwd.

                            Dan houden ook deze forums op te bestaan en daarmee het gezeur over "hoe moet het nu met mijn plantje?"

                            Een einde maken aan deze bootlegging zou dus een einde maken aan burgermeester bedreigende bendes, maar ook aan de gezelligheid hier

                            Toch, als ik dat beetje macht had, zou ik dat doen.

                            Grtz, HJM
                            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                            Comment


                              #15
                              Re: THC (Taskforce Handhaving Cannabis) 2011

                              dat is prachtig te horen en dat zou mijn initiatief ook wilen wezen. iedere mens op de planeet een plant komt heel veel al wat beter en is het terug een kruid wat het al altijd is geweest ipv de gemaakte zondebok die dit huidig neo-kapitalistisch systeem als mallemolen laat draaien . de enige macht die ons als burgers rest is de macht van het aantal en hopelijk komt er weer een wereldwijde burgerbeweging zodoende dat politiek en bedrijven moeten draaien. dat de gezelligheid hier zou minderen op het forum weet ik niet , de hobbyisten die blijven en kunnen zich dan volledig op veredeling toeleggen ipv wat gedwongen te moeten werken . dat is mijn idee over de dingen grtz ph

                              Comment

                              Bezig...
                              X